סופי: באשדוד חוזרים ללמוד!


להאזנה לתוכן:

בעקבות השקט שנשמר באזורינו ביומיים האחרונים, במערכת החינוך באשדוד יחזרו מחר לשגרת לימודים. לפני זמן קצר (מוצ"ש) סיים ראש העיר הערכת מצב עם גורמי הביטחון ופיקוד העורף, ולאחר שיחה עם אלוף פיקוד העורף הוחלט להחזיר את מערכת החינוך בעיר לשגרה. כפי שהעריך אשדוד נט מוקדם יותר היום - מחר יתקיימו הלימודים בכל מוסדות החינוך בעיר כסדרם

אחרי חופשה כפויה של יומיים, במהלכם נפל טיל גראד באשדוד, חוזרים תלמידי אשדוד והסביבה לספסל הלימודים. מאז טיל הגראד שנפל ביום חמישי באשדוד, נשמר השקט המתוח בגזרת הדרום. למעט שני קאסמים שנפלו בעוטף עזה, לא נרשמו אירועים מיוחדים. ההערכה הרווחת היה שבחמאס ובארגוני הטרור, לא רוצים להמשיך להסלים את המצב.

בעקבות האירועים האחרונים, החלו גופים ועסקים פרטיים באשדוד, בהצבת מיגוניות ברחבי העיר. מדובר ביוזמות פרטיות אותן חשף אשדוד נט לראשונה אמש.

עם צאת השבת, ערך ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, הערכת מצב מחודשת עם נציגי מערכת הביטחון, אנשי פיקוד העורף, מפקד תחנת אשדוד ועם קב"ט הביטחון העירוני. כפי שהעריכה מערכת אשדוד נט, מחר תחזור מערכת החינוך באשדוד לשגרה. ראש העיר שוחח לפני שקיבל החלטתו גם עם יאיר גולן, אלוף פיקוד העורף.

בעקבות האירועים האחרונים, החליטו במערכת הביטחון להציב מערכת "כיפת ברזל" מבצעית באזור הדרום. המערכת יכולה להגן רק על עיר אחת בגודל בינוני. ההערכה היא שהמערכת תוצב סמוך לבאר שבע ולא לאשדוד, אך היא תהיה ניידת בהתאם להתפתחויות.

כל הדיווחים האחרונים באשדוד נט בעקבות ההסלמה בדרום:

 טיל גראד שוגר לכיוון העיר ונפל דרומית לעיר

אישה לקתה בליבה בעקבות האזעקה ונפטרה

עקב המצב: הלימודים באשדוד לא יתקיימו בימים חמישי ושישי

נפילות טילים באשדוד והסביבה

לסרי: "לא נהיה שדרות ואשקלון"

גופים פרטיים החלו בהצבת מיגוניות ברחבי העיר

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה