חזר מבית הספר ונדרס על ידי רכב - מצבו בינוני עד קשה (תמונות ווידאו מהזירה)


להאזנה לתוכן:

הכתובת הייתה על הכביש: בן 12 נדרס ברחוב יהודה הנשיא, בקטע הכביש עליו התרענו בעבר. הוא פונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים, עם חשד לפגיעת ראש. אביו של הילד, מתנדב זק"א, הגיע למקום בעקבות הדיווח על התאונה, וגילה שמדובר בבנו

תלמיד מרובע ז' שחזר לביתו על אופניו, נפגע בשעות הצהרים מפגיעת רכב. התאונה הקשה התרחשה ברחוב יהודה הנשיא, בדיוק במקום עליו דיווחנו לפני מספר חודשים על היותו מסוכן מאוד לילדים ומבוגרים.

שניר אלמליח, מתנדב מד"א לכיש, היה עד לתאונה: "הייתי במקום והמתנתי לבת שלי שתצא מבית הספר, לפתע ראיתי רכב מסוג יונדאי זז ימינה ושמאלה, ואז ראיתי ילד שוכב על הרצפה". שניר ממהר אל הילד, הוא מוצא את הילד מחוסר הכרה. הוא מזעיק למקום צוותים של מד"א וכונני איחוד הצלה דרום ומטפל בילד, שקיים חשש כבד לפגיעת ראש.

כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א, מגיעים למקום, והילד מפונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה.

משה גרינבוים, פעיל ציבורי ברובע, התלונן כבר לפני מספר חודשים על הכביש המסוכן ואי הסדרת אמצעי בטיחות לילדים. אחרי התאונה אמר גרינבוים: "הכתובת הייתה על הכביש". 

אתר אשדוד נט ועיתון המגזין כתבו כבר בחודש אוקטובר 2010 על המקום המסוכן. באשדוד הבטיחו לסדר במקום אמצעי בטיחות, אבל לא ממש שיפרו את הבטיחות במקום. את הסכנה במקום פירסם כתב "המגזין" גם באתר YNET. התרענו... אבל התאונה לא נמנעה.




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה