גיבורי השנה - רדפה אחרי הרכב הנמלט עד שתפסה אותו


להאזנה לתוכן:

רעיה, תושבת אשדוד, רק רצתה לקחת את בנותיה לגני הילדים - בכיכר ברחוב מרטין בובר פגע ברכבה רכב אחר בעצמה ונמלט מהמקום. לאחר שראתה שבמזל גדול כי בנותיה לא נפגעו, היא רדפה אחרי הרכב הנמלט עד שתפסה אותו סמוך לחוף הקשתות. על מה שהתרחש שם מספרת רעיה לאשדוד נט

פגע וברח ואחרי שנתפס ניסה להמלט שוב

זה יכול היה להיגמר בתאונה קשה מאוד: רעיה ושלוש בנותיה עשו אתמול את דרכן לבית הספר של הבנות, כאשר לפתע הגיח מולן רכב בכיכר ברחוב מרטין בובר והעיף אותם בעוצמה. "אני ושלושת בנותיי באוטו, שעבר טלטול מטורף. הפוגע לא בדק מה איתנו, המשיך במהירות מטורפת וברח", מספרת רעיה לאשדוד נט. 

אזרחים שהיו עדים לאירוע החלו לרדוף אחרי הרכב הפוגע, וכאשר רעיה בודקת שבנותיה בסדר, היא מחליטה לנסוע אחרי הנהג הפוגע. "ישר המשכתי לכיוון שלו כדי לאתר אותו. בכיכר הקשתות איתרתי את הרכב, הוא ניסה להמלט והוצאתי אותו בכוח מהאוטו.  צעקתי עליו ומשכתי את המפתח מהיד שלו, הוא היה ללא ביטוח, ללא שום תעודה מזהה וללא רשיון". 

לדברי רעיה, מהאיש נדף ריח חריף של אלכוהול והאירוע שתועד בצילום הוידאו שהופץ היה ניסיון שלה למנוע ממנו להמלט. "הזעיקו למקום את המשטרה, הם באו לקחו פרטים ובזה נגמר הטיפול שלהם", אומרת רעיה. 

בנותיה של רעיה, שהיו עימה ברכב בשעת האירוע, עדיין נסערות מהתאונה. "הן מבולבלות, הגדולה כל רגע בוכה. אני מקווה שהן יהיו בסדר וירגעו מכל האירוע".

הפגיעה ברכבה של רעיה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה