מרגש: הכבאים ותלמידים ממקיף אמית י' "פשטו" על בתים של ניצולי שואה (וידאו)


להאזנה לתוכן:

דמעות של שמחה והתרגשות רבה - את המעשה הטוב הזה לא ישכחו עוד זמן רב תלמידים ממקיף אמית י, וגם הכבאים שראו כבר הרבה בחייהם. "לוחמי האש רכשו ציוד בהתנדבות וצבעו את בתי ניצולי השואה ביחד עם תלמידים ממקיף אמית י'", אמר מפקד תחנת הכיבוי באשדוד

מפקד מחוז דרום טפסר משה סויסה, יחד עם רען לוגיסטיקה איציק בן אבו ובסיוע מפקד תחנת אשדוד טפסר צביקה מויאל, הרימו בעזרת לוחמי האש מתחנת אשדוד ויחד עם בית ספר מקיף אמית י' באשדוד - יום תרומה לקהילה.

עיריית אשדוד סייעה לכבאים והתלמידים בפנייה לניצולי שואה ואיתורם. כך, בכוחות מתוגברים, הגיעו הכבאים והתלמידים לשיפוץ בתיהם של האנשים המקסימים, אשר הראו לא מעט התרגשות ושמחו על התרומה האדירה למענם. ילדי גן תפוז באשדוד אספו חלק מהמוצרים עבור ניצולי השואה, כדי להיות חלק מהתרומה.

טפסר משה סויסה אמר: "אנו לא צריכים יום מיוחד לתרומה לקהילה,נעשה למענם כל השנה העיקר שנעלה חיוך על פניהם ונהפוך לכולם את החג לחג שמח".

מנהל בית ספר מקיף אמית י', עידו אהרונוביץ: " בית הספר הצטרף ללוחמי האש, בחיבור שנוצר במבצע באש ובמים . צאת מבית הספר ולעזור לזולת הוא חלק נכבד מהערכים של בית הספר, החשוב לנו שהתלמידים ידעו שהם יכולים לתרום גם לקהילה הקרובה, ולהושיט יד כל השנה ולא רק ביום המעשים הטובים".

לצפיה בפרויקטים חדשים בנדל"ן לחצו כאן

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה