מה יהיה עם ה"פילים הלבנים" באשדוד?


להאזנה לתוכן:

עשרות שנים עומד המבנה המכוער והנטוש מעל המרכז המסחרי ברובע ד', מה שהיה פעם אולמי דקל ומשום מה לא נעשה עימו עד היום דבר, השבוע, חבר המועצה משה דנינו החליט להאיר ולהעיר את נושא "הפילים הלבנים" הפזורים בעיר

משה דנינו, חבר מועצת העיר מטעם סיעת "אשדוד אחת", הגיש שאילתא לראש העיר ד"ר יחיאל
לסרי, בה הוא מבקש לברר מה מעמדו של המבנה ההרוס והנטוש בקומה השנייה של המרכז המסחרי ברובע ד', ששימש בעבר הרחוק כאולם שמחות. "על העירייה לקחת אחריות על ה"פילים הלבנים" המהווים מפגע סביבתי של ממש", אומר דנינו.

בפנייתו אל ראש העיר כותב דנינו כי "מזה למעלה מ-20 שנים שהמבנה עומד הרוס ומוזנח. במרוצת השנים שחלפו, המבנה הנטוש הפך למפגע סביבתי של ממש: ונדליזם וכתובות גרפיטי, הטלת צרכים בחדר המדרגות המובילות למבנה, זוהמה וסירחון – כל אלה מנת חלקם של הסוחרים במרכז המסחרי וכן עבור העוברים והשבים במקום".

בהמשך דבריו, משה דנינו ביקש מענה לשאלות מדוע המבנה עומד מוזנח כל השנים, על אף תלונות התושבים והאם יש בכוונת העירייה לפעול בנושא מול בעלי הנכס וכיצד.

משה דנינו:

"קיבלנו מספר פניות רב מצד הסוחרים במרכז על חוסר הטיפול המתמשך בנושא המבנה שעומד הרוס ונטוש במשך שנים כה רבות והפך לסמל להזנחה.

הגיע הזמן שהעירייה תיקח אחריות על "פילים לבנים" דוגמת זה ואחרים הפזורים ברחבי העיר, אשר עומדים נטושים ומכערים את חזות העיר ופוגעים באיכות חיי התושבים".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה