האם עובדי הנמל יקבלו תוספת שכר או שהם שמחו מוקדם מדי?


להאזנה לתוכן:

בשבוע שעבר מדינה שלמה נעמדה על הרגליים כששמעה שעובדי הנמל יקבלו בונוס חודשי על סך 4,000 ₪ בזמן שהאחיות נאבקו על פרנסתן. אך אם נחדד את המיקרוסקופ, נבחין בתמונה חדה וברורה יותר: הם יאלצו לעבוד פי שתיים יותר קשה כדי לקבל את הבונוס. "היעדים שהציבו לנו בשמיים- מקשים עלינו" אומרים העובדים בנמל.

הדים רבים נשמעו בשבוע שעבר בעקבות פרסום הידיעה כי עובדי בית המלאכה בנמל 140 במספר, יקבלו תוספת של 4000 ₪ כשבמקביל האחיות שבתו ונלחמו על זכויותיהן. אך כאשר התמונה מתבהרת ניתן להבחין כי, העובדים לא ממהרים לעלות חיוך על הפנים לדברי אחד מעובדי הנמל פרץ : " עד שאני לא אראה את התוספת בתלוש אני לא אשמח, לפני כמה חודשיים הודיעו על תוספת ובסוף משרד האושר לא אישר- אז לפני בחירות יאשרו? אולי רק בגלל הבחירות יאשרו את התוספת". עובד נמל נוסף בן דוד אומר: "נאלץ לעבוד פי שתיים יותר קשה כדי לקבל את הבונוס, היעדים שהציבו לנו בשמיים- מקשים עלינו"

בנמל מודים שההסכם טרם נחתם וכנראה שמוקדם לשמוח, הם מציינים כי התוספת תינתן לעובד שעמוד בתפוקות גבוהות והוכיח עבודה יעילה. העובדים בנמל לא נשמעים מרוצים הם די סקפטיים מהדיבורים סביב הידיעה, הם נוטים שלא לדבר על כך עד שלא ייראו את התוספת בשכר שלהם.
אנחנו אומרים להם שכדי להם לא להתפנק, כי נכון להיום הם מדורגים יחסית במקום מאוד גבוהה, בסולם השכר שניתן במשק.
 מאידך, כאשדודים אנו יודעים היטב שעובדי הנמל מרוויחם יפה, אך הם נאלצים לעבוד בעבודה פיזית, סיזיפית ושוחקת בה הם עומדים ברוח, בקור, בגשם וגם כשהשמש קופחת מעל ראשם.
 הם ממשיכים לעשות את עבודתם נאמנה.
אז זכרו שלכול מטבע יש שני צדדים.

 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה