רשות המיסים פשטה על אולמות אירועים באשדוד


להאזנה לתוכן:

ברשות המיסים ממשיכים להגביר את האכיפה והפעולות לגביית חובות מחייבים. בבדיקה שערכו פקחי רשות המיסים באולמות אירועים באשדוד, הם מצאו בשני אולמות אי רישום תקבולים בסך של 660,000 ש"ח. אגב, בכל המסעדות שנבדקו לא נמצאו חריגות

משרדי מע"מ אשדוד ומס הכנסה אשקלון, המשיכו בשבוע האחרון את הפעילות האינטנסיבית של רשות המסים, עליה החליטה הנהלת הרשות, לקראת סוף השנה האזרחית, שנועדה להגביר את הנוכחות ויכולת ההרתעה וכן להעמיק את הגבייה.

כהכנה למבצע, זומנו בעלי עסקים להסדרת חובותיהם, הוטלו עיקולים בבנקים, הוכן מאגר חייבים לביצוע עיקולי מזומנים ותיקיהם של בעלי עסקים בעייתיים הועברו לטיפול במישור הפלילי למשרד חקירות מע"מ באר שבע.

ביום חמישי בערב ערך משרד השומה אשקלון ביקורות באולמות שמחה ומסעדות באזור אשדוד-אשקלון. חמישה צוותים ביקרו 15 עסקים ונמצא כי 20% מבעלי העסקים שבוקרו לא רשמו הכנסות. כמו-כן עלה כי ההכנסות בכל המסעדות שבוקרו, נרשמות.

באולם אירועים באשדוד נמצאו צ'קים בסך 220,000 ₪, שלא נרשמו בספרים. הבעלים הסביר כי מנהל החשבונות מוציא חשבוניות לפי דרישתו, והוא נוהג להעביר לו אחת לשבוע. באולם אחר באשדוד נמצאו צ'קים בסך 440,000 ₪, שלא נרשמו. בעל האולם טען כי מדובר בצ'קים לפיקדון עד לתשלום בפועל. כמו-כן עלה כי ההכנסות בכל המסעדות שבוקרו, נרשמות.

ממשרד השומה נמסר כי כתבי אישום מהירים יוגשו נגד סרבנים שלא יגישו דוחות בהקדם, תיקיהם של עסקים בהם נמצאו ליקויים ישולבו בתכנית העבודה של השומה וכי מידע רב נאסף לגבי נותני שירותים בענף האירועים, בכללם תקליטנים, צלמים, נגנים, מפעילי מפלי שוקולד ועוד.בפעילות של משרד מע"מ אשדוד בשבועיים האחרונים בלבד בוקרו כ- 265 עסקים, נתפסו 38 כלי רכב ונגבו חובות בסך של מעל 6 מיליון ₪.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה