שוב: הושחתו קברים בחלקה הצבאית באשדוד (וידאו ותמונות)


להאזנה לתוכן:

בפעם השניה בתוך חצי שנה, קברים של חללי צה"ל הושחתו בבית העלמין באשדוד. תמונות ששורטטו על לוחות שיש, והודבקו מעל הקבר, נעקרו בברוטליות ונלקחו מהמקום. המשפחות ההמומות הגישו תלונה במשטרה, ודורשות להציב שומר או מצלמות אבטחה במקום

בחודש הבא תתקיים אזכרה לאלכסיי טימושקו ז"ל, שנפל בעת מילוי תפקידו בינואר 2005. הבוקר (שישי) הגיעה אימו לקבר בנה ונדהמה לראות שתמונת דיוקן ששורטטה על לוח שיש והייתה דבוקה לקבר, נעקרה ממקומה ונעלמה. בקבר הסמוך לקבר בנה קבור איליה שצוב ז"ל, שנפל בפברואר 2005. גם תמונת דיוקן שהייתה ליד קברו נעקרה בברוטליות ונעלמה. בבדיקה שערכו המשפחות, הם גילו לפחות עוד קבר אחד שתמונה נעקרה ממנו.  
מילה טימושקו, אימו של אלכסיי ז"ל, הייתה נרגשת וכועסת מאוד. בשיחה עם כתב אשדוד נט, היא מזכירה לנו שלפני חצי שנה אירע אירוע דומה בקבר בנה. 

אישתו של איליה שצוב ז"ל מספרת שהגישה תלונה במשטרה על ההשחתה. בשיחה עם אשדוד נט היא מביעה זעם ולא מבינה מי יכול לעשות דבר שכזה. "פעם שעברה הם השחיתו את התמונה וזרקו בצד. הפעם עקרו ולקחו אותה. מי שעושה את זה הוא לא בנאדם. הוא חיה. זה זכות שלנו לעשות מה שאנו חושבים לנכון. מבחינתי, מי שעשה את זה הוא חיה". 

במשטרה מציינים כי "התקבלה תלונה על השחתה, מז"פ וקצינת חקירות הגיעו למקום ופתחו בחקירה".

צפו בוידאו: בני המשפחה המומים, זועמים וכועסים 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה