טרגדיה באשדוד: בן 14 נפטר מסיבוך של דלקת ריאות


להאזנה לתוכן:

סלאבה חרסונוסקי מאשדוד הגיע בשעות הלילה לבית החולים קפלן כשהוא סובל, ככול הנראה, מדלקת ריאות חריפה ועם התדרדרות בתפקודי לב וריאה. לאחר ניסיונות החייאה, נאלץ צוות בית החולים לקבוע את מותו. בני משפחתו סיפרו שהוא היה חולה רק יומיים, ותוך זמן קצר הוא קרס מול עיניהם

סלאבה חרסונוסקי, בן 14 תושב אשדוד, שככול הנראה סבל בימים האחרונים מדלקת ריאות או סיבוך שפעת עונתית, הובהל אמש במצב קשה מאוד לבית החולים קפלן ברחובות. הנער הגיע לבית החולים עם קריסת תפקודי לב ריאה. בבית החולים ניסו להציל את חיי הנער, אך למרות ניסיונות ההחייאה, ההתדרדרות הקשה במצבו של הנער הובילה בסופו של דבר למותו.

ככול הנראה, הנער היה מטופל במסגרת קופת החולים, וכאשר חלה הרעה במצבו הוא פונה לבית החולים, אך אז כבר היה מאוחר, והנער כבר היה במצב קשה מאוד.

גופתו של הנער תנותח כדי לברר את הנסיבות שהובילו למותו.

בני משפחתו של סלאבה ז"ל, סיפרו בשעות הצהרים על ילד שמח. "הוא היה חולה רק יומיים, ופתאום אתמול שלחו אותו לבית החולים, ואחרי שעתיים הוא נפטר", סיפרה קרובת משפחה.  

מבית החולים 'קפלן' נמסר בתגובה: "אנו משתתפים בצער המשפחה. הנער הגיע לטיפול נמרץ ילדים עם קושי חריף בנשימה והתדרדרות מהירה בתפקודי הנשימה והלב, וזאת לאחר שקיבל טיפול בקופת החולים. הוא טופל באופן מהיר ומקצועי על ידי טובי המומחים והטכנולוגיה מתחום הטיפול הנמרץ והלב, ולצערנו, לאחר תהליך החייאה ממושך נקבע מותו".

במשרד הבריאות מציינים כי " המקרה דווח למשרד הבריאות ונסיבות המקרה נבדקות". 

עשרות תלמידים, חברים, מורים ומכרי המשפחה הגיעו ללוות את סלאבה בדרכו האחרונה. יהי זכרו ברוך.

צילום: עופר אשטוקר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה