מדוע בוטלה אמש הצגת המחזמר "המכבים"?


להאזנה לתוכן:

ילדים והורים שהגיעו אמש לצפות במחזמר "המכבים", הופתעו לגלות שההצגה בוטלה ללא התראה מוקדמת. להורים נאמר שאחד השחקנים חולה, אך לאשדוד נט הגיע מידע שההצגה בוטלה בגלל מיעוט ברוכשי כרטיסים. "באתי לפה עם 4 ילדים שיושבים מאוכזבים באוטו", סיפרה לנו אחת מהאימהות


הצגת המחזמר "המכבים", שהייתה אמורה להתקיים אמש בשעה 18:30, בוטלה ולרוכשי הכרטיסים הוצא כספם בחזרה או הצגה חלופית ביום ראשון בבוקר.

"הגעתי לפה עם הילדים ובכניסה המתינו לנו אנשים של המקום. הם אמרו לנו שההצגה בוטלה בגלל שאחד השחקנים חולה. הילדים התאכזבו נורא. הם יושבים עצובים באוטו. הציעו לי הצגה אחרת, אבל אני חושבת שאני אוותר", סיפרה אחת האימהות אותה פגשנו אמש ביד לבנים.

בכניסה למקום עמדו מספר מצומצם של הורים וילדים מאוכזבים. חלקם לקחו לילדים הצגה חלופית ואחרים לקחו את כספם בחזרה. כולם היו מאוכזבים. 

"מדובר בעוגמת נפש של ממש", מספרת לנו אחת האימהות. "הילד חיכה להצגה, יצאתי מוקדם מהעבודה כדי להוציא אותו מהצהרון, שיספיק לנוח. התלבשנו ובאנו בהתלהבות רבה. תראה את הפרצוף של הילד, תראה איזו אכזבה".

אנחנו מנסים לומר לה ששחקנים יכולים להיות חולים, דברים כאלה קורים, אך היא משיבה: "יכלו להודיע לנו מראש. קנינו כרטיסים בצהרון, כך שהם ידעו היכן למצוא אותנו. אבל נראה לי שהסיבה אחרת. ציפיתי שיהיו פה מאות ילדים, אבל תראה כמה מעט הורים וילדים יש פה, אפשר לספור אותם על יד אחת". ואכן, כאשר הגענו למקום כדי לצלם את עשרות ואף מאות ההורים שהגיעו למקום והולכים מאוכזבים הביתה, נותרנו ללא תמונות מהסיבה שלא היו אנשים שנוכל לצלם.

אמא אחרת שפגשנו במקום, אומרת: "איך יכול להיות שאין שחקנים מחליפים? מדובר ממש בהתנהלות לא ראויה. לבטל ככה הצגה בדקה ה- 99".

מבדיקה שערך כתב אשדוד נט, עם מקור המקורב למחזמר, עולה שהסיבה שבגינה בוטלה ההצגה היא בגלל מיעוט כרטיסים שנמכרו להצגה, ולא כפי שנמסר להורים והילדים. לדברי המקור, מדובר במספר מצומצם מאוד של כרטיסים שנמכרו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה