גאוה מקומית בכנס ישראל לצעירים 2009


להאזנה לתוכן:

מרכז הצעירים "כיוונים" ממשיך להביא כבוד לאשדוד וגאוה לצעירי העיר. הפעם היה זה בכנס ישראל לצעירים 2009. דליה סרויה, רכזת מעורבות חברתית ב"כיוונים", נבחרה כנציגת מרכזי הצעירים בישראל בכנס והשתתפה בפאנל המרכזי בנושא: "צעירים משנים מציאות"

 

כנס ישראל לצעירים 2009 מתקיים זו השנה השנייה והפעם גם גאווה לאשדוד: דליה סרויה, רכזת מעורבות חברתית במרכז הצעירים העירוני כיוונים, נבחרה לייצג את מרכזי הצעירים בארץ, בפאנל המרכזי בנושא "צעירים משנים מציאות". לצד ח"כ ציפי ליבני, השחקן אוהד קנולר, המגישה נועה מימן וצעירים נוספים, השתתפה דליה בפאנל העוסק בדמותם ומאפייניהם של הצעירים המשפיעים על החברה בישראל. את הפאנל הנחתה דנה וייס. 

כנס ישראל לצעירים נולד בשנה שעברה, כשיתוף פעולה של השר סילבן שלום עם ג'וינט ישראל. הכנס מייצב את מעמדו כאירוע החשוב והמרכזי לצעירים ורבים הנוהים אליו: חברי כנסת, מאות צעירים, עיתונאים וידוענים רבים כשכל מטרתם לקדם תהליכי חקיקה למען צעירים וסטודנטים. בין המשתתפים בכנס: השר סילבן שלום, ח"כ אורי אורבך, מירב מיכאלי, אוהד קנולר, נועה מימן, קובי אוז ואחרים.
6651
הכנס איפשר בפעם הראשונה לצעירים מכל הארץ לשבת יחד, באותו שולחן עם אישי ציבור, מנהלים בכירים מהמגזר העיסקי וסלבס, ולקדם פתרונות וחקיקה לטובת צעירים. 

בשורת הכנס היתה: 12 הצעות חוק שגובשו בכל אחד מהפאנלים, יועלו ויקודמו בקרוב בכנסת. הצעות החוק יעסקו בנושאים המעסיקים צעירים: תעסוקה, דיור לצעירים, השכלה גבוהה, יזמות עיסקית, חינוך ועוד.

הפאנל המרכזי בהשתתפותה של דליה סרויה, רכזת מעורבות חברתית במרכז כיוונים באשדוד, עסק כאמור בנושא "צעירים משנים מציאות", ובחן את הפרופיל של הצעירים המובילים במדינת ישראל, מהי השפעתם ומהם האתגרים העומדים בפניהם. דליה נבחרה לייצג את מרכזי הצעירים בשל תרומתה הרבה לקידום מנהיגות צעירה ומעורבות חברתית באשדוד, ופעילותה האקטיביסטית במסגרת קבוצת הצעירים "אשדוד מתעוררת" – אשר נוסדה ביוזמת מרכז כיוונים ופועלת לשיפור חיי הצעירים בעיר.
345

דליה סרויה נשאלה בפאנל כיצד החלה את פעילותה וכך סיפרה: "כשהתחלתי את פעילותי כחברה בקבוצת "אשדוד מתעוררת"- פעלנו מתוך האמונה שיש בידנו את הכוח לשנות ולהשפיע על מה שקורה בעיר. היום במסגרת עבודתי במרכז הצעירים כאחראית על תחום המעורבות החברתית, אנו מציעים לצעירים את ההזדמנות והכלים המתאימים להיות מעורבים במה שקורה בעיר ולהוביל פרויקטים למען הקהילה. אני שמחה  לייצג את אשדוד ואת מרכזי הצעירים בכנס".
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה