מכירת הכרטיסים ללאלי אספוסיטו נפתחת- היום, אך למה הבנות כועסות?


להאזנה לתוכן:

בסוף חודש דצמבר הודענו לכם על הגעתה לארץ של כוכבת הנוער הארגנטינאית, לאלי אספוסיטו. היום נפתחת מכירת הכרטיסים, אך לא כל המעריצים ובעיקר המעריצות, מרוצות מהמצב. מה קרה?

 אז לאלי שוב מגיעה לישראל- להופעה אחת בלבד ! ב13.4 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. 

מכירת הכרטיסים תחל ביום חמישי הקרוב, 26.1.17, בשעה 16:00 דרך בקופות הוירטואליות של "לאן" או בטלפונים 03-5247373 ו-8780*. מחיר הכרטיס הזול ביותר יעמוד על 250 שקלים, ואילו מחיר הכרטיס היקר ביותר יעמוד על 650 שקלים. 

אך לא כל המעריצים, או יותר נכון המעריצות, מרוצות מהעניין. במשרד הכרטיסים "לאן" שכחו שרוב קוני הכרטיסים הם תלמידי תיכון- שבדיוק בזמן פתיחת המכירה יהיו באמצע הבגרות באזרחות.

המעריצות והמעריצים המאוכזבים העבירו בקשה לדחיית המכירה, ומהפקת המופע מסרו: "קיבלנו פניות רבות בימים האחרונים לגבי הזזת מועד פתיחת המכירה ואנו מאוד רוצים לבוא לקראת  המעריצים הרבים והנאמנים של לאלי בישראל, בקשתם הועברה לבדיקה של ההפקה הבינלאומית ,אך נכון לכרגע , לצערנו לא קיבלנו את האישור הבינלאומי לשנות את המועד והמכירה תיפתח היום בארבע."

מתוך האינסטגרם

זו לא הפעם הראשונה שאנו עדים למקרה זה, בעבר ביקשו מעריצי ג'סטין ביבר לדחות בגרות שהתקיימה בבוקר שלאחר ההופעה- אך במקרה הזה, משרד החינוך סירב.

אולי כדאי שכוכבי הנוער יתחילו לתאם עם משרדי החינוך את זמני ההופעות שלהם? 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה