הקלף השנתי-הקלף שמייצג את האנרגיות ב 2016-עוזי הכהן


להאזנה לתוכן:

קוראיי היקרים שנה טובה,
המון שאלות לגבי מהותה של השנה החדשה הונחו על שולחני. אין לי כוונה להתנבא בשאלות שקשורות במה יהיה בביטחון, בכלכלה או בחינוך וזאת מכיוון שאני מאמין שלהתנהגות המוסרית שלנו כבני אדם שביחד יוצרים קהילה ועם, יש השפעה ישירה על איכות מצבנו הביטחוני, הכלכלי והאישי כאחד. אני מאמין, שהמעשים שלנו יוצרים את המציאות שאותה אנו נפגוש בעתיד. אם כך אחיי, שנה טובה זה בידיים שלנו!! הן כיחידים והן כעם. אחדות, מוסר ויושר לאומי יבטיחו לנו כעם, ביטחון ושלווה וגשם. התחברות למהות הרוחנית שגלומה וצפונה בתשע"ו תוביל למציאת נתיבים חדשים של הארה ותובנות רבות משמעות לנו ולעולם כולו. אז לכל הסקרנים אני מצרף את המהות הרוחנית שגלומה בשנה העברית החדשה שבא בעזרת השם על כולנו לטובה וזאת בעזרת התרולוגיה ותורת קלפי הטארוט על פי רוח הגישה היהודית.

 

הקלף התרולוגי לשנת 2016

 

קלף השטן:

הקלף השנתי שמייצג את שנת 2016

על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט

 

מקור הקלף: הארקאנה בכירה

מספר הקלף: 15

האות העברית: ע' – (עין).

מס' האות: 16

ערך גימטרי: 70

משמעות אסטרולוגית: מזל גדי – כוכב שבתאי.

משמעות קבלית: השמש פועלת על כוכב חמה באמצעות מזל גדי.

נתיב בעץ הספרות: נתיב מס' 26 המחבר בין ספרת תפארת לספרת הוד.

המהות של שנת 2016 מלמדת על כך שהשנה שניצבת בפנינו היא שנה נפיצה ביותר והיא שנת מבחן בעבור כולנו. הקלף השנתי, קלף השטן מלמד שבשנה זו לצד הצלחות מסחררות ותגליות מדעיות מדהימות ופורצות דרך שבכוחן לשנות סדרי עולם, נהיה עדים כולנו גם להתגברותם של הכוחות השלילים שמקיפים את כולנו ועל התעצמותם של הכוחות השלילים שנמצאים בתוכנו. זו שנה חומרית וחומרנית שבה הרצון העצמי לקבל לעצמי בלבד עולה כיתה וללא שליטה וריסון עשוי לגרום לצרות. יחד עם זאת הקלף השנתי שייך למשפחה מכובדת, לארקאנה הבכירה והדבר מעיד על החשיבות הרוחנית שיש לשנה זו בהוויה הקוסמית של היקום שלנו. במילים פשוטות יותר, זו שנה דומיננטית מאוד. מהלכים שכתובים בין ימיה של שנה זו, אמורים להשפיע על השנים הבאות של המין אנושי ויגרמו לטלטלה ברמה עולמית ולירידה בתחושת הביטחון האישי של כל אחד ואחד מאיתנו חש. למעשה ניתן לומר שבשנה זו נראה איך הכאוס, הבלגן והטרור עולים שלב וממשיכים לחלחל את הרעל שלהם לכול פינה ברחבי הגלובוס והדבר יוביל ברמה הלאומית להתגברותם של סכסוכים בין עמים, דתות ולאומים שונים שבהתנהגותם הבורה וחסרת האחריות מאיימים על שלמותו של העולם. וברמה האישית התגברותה של מחלת הדיכאון ומפח הנפש שתהפוך למגפה מדבקת.

2016 ללמוד איך להפוך חושך לאור, מר למתוק ועופרת לזהב..

הדרכה מעשית: הקלף השנתי מזמין את כולנו לבדוק את המנעים שלנו ולברר עם עצמנו האם אנו פועלים מתוך שיעבוד או כבילות ליצריים אפלים, להתמכרויות, לדעות קדומות ופחדים. הקלף השנתי מלמד שבשנה זו נחווה במצבים וסיטואציות שיפגישו אותנו עם הצד האפל של החיים ועל כול אחד ואחד מאיתנו לדעת שאין זה משנה באיזה חושך נפגוש העיקר הוא לדעת שאנו יכולים להשתחרר מכל הכבלים ומכול החושך והפחדים בכל רגע שנבחר לפעול ממקום רוחני ומאור. בשנה זו יהיה על כל אחד מאיתנו להקפיד שלא להתעסק עם החושך אלא להתמקד ביצירת האור. היכולת להפוך כל חושך לאור וכל מר למתוק ניתנת ללמידה וכדי לכם מאוד ללמוד איך לעשות זאת משום שבכך תקבלו את הזכות להפוך כל עופרת לזהב כלומר: להיות אדונים לגורלכם.

2016 מבחינה רוחנית: " לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ; וְאֵלֶיךָ, תְּשׁוּקָתוֹ, וְאַתָּה, תִּמְשָׁל-בּוֹ. "

מבחינה רוחנית ניתן לומר שהצד האפל/היצר הרע מרים השנה ביתר שאת את ראשו. על פי התרולוגיה, שמירה על יצר בריא ותיעולו לאפיקים חיוביים זו ערובה מוצלחת ליצירתיות ולשמחת חיים מתמדת המעניקה לבעליה את היכולת להיות בריא בורא. על פי התרולוגיה 2016 שבא עלינו לטובה, היא שנה שבה היצר הרע מקבל אנרגיות חזקות יותר מכל שנה אחרת ואם בשנים אחרות נדרשנו להקפיד ולהיזהר ביצרנו, בשנת תשע"ו על אחת כמה וכמה.

הערכות מתאימה תאפשר לכם ב"ה להקדים תרופה למכה ולא ליפול לידי פיתויי היצר ולעשיות טעויות שמזינות את החושך..  כמו למשל:

  1. 1.      ברובד גוף: השתעבדות ליצרים - יצר מיני, בצע כסף, שתלטנות, כוחנות ועוד..
  2. 2.      ברובד נפש: התמכרות להרגלים רעים - הימורים, סמים, מין שתייה ועוד..
  3. 3.      ברובד נשמה: כניעה לעצלות, לניאוף, לכעס, לספק, לפחדנות ולגרגרנות.  

היכולת שלכם למשול ביצרים שלכם בתבונה  היא המפתח לאיכותה וחוסנה של השנה הקרובה. ולכן אהוביי, השנה יש להתנהל בזהירות יתרה. הנטייה לבצע משגים, טעויות (חטאים) ובחירות לא נכונות, אורבים לכולנו מעבר לכל פינה. בבראשית (פרק ד' פסוק 7) כתוב: "הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב - שְׂאֵת, וְאִם לֹא תֵיטִיב - לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ, וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁול בּוֹ." המשמעות בהקשר המקראי אומרת: האדם אחראי למעשיו. לאדם ניתן חופש בחירה גדול ועליו לממש אותו. האדם יכול וצריך להתגבר על יצריו הרעים. וגם אתם אם רק תרצו תוכלו ב"ה בשנת תשע"ו להתגבר על יצרים ודחפים שגורמים לכם להשתעבד "ולמכור" את נשמתכם לשטן.  – איך עושים את זה?

שנת 2016   - לעקוד  את היצר הרע.

פרוש המילה עקידה על פי מילון אבן שושן הוא קשירה, אסירה, ריסון,  ריתוק באמצעות חבלים, כפיתה. בשנה זו עלינו ללמוד כיצד לעקוד את היצר הרע (עוד לא לשחוט אותו) כן זה בהחלט אפשרי וכול אחד ואחד מאיתנו יכול אם רק ירצה לעקוד את היצר הרע שבתוכו שמדרבן אותו להחטיא את המטרה שלשמה ברא אותו האל ולהתמכר להרגלים שלילים, לכעסים ולמרירות שהופכים את חיינו לגיהינום עלי אדמות.

בשנה זו הכבילה החומרית היא כה חזקה כך שכמעט שאין שום סיכוי לאדם להשתחרר ממנה והוא נשלט על ידי תאוותיו ויצריו החומריים בלבד. כדי להיחלץ מצפרוני היצר השלילי ולהפוך מנטרף לטורף יהיה עליכם לדעת כיצד לעקוד את היצר הרע שבתוככם למזבח האור, המצפון והמוסר שבבסיסו אמונה אמיתית וטהורה שמה ששנוא עליכם אתם לא תעשו לאחר. ושממונו וכספו של חברכם חביב עליכם כשלכם. אלו מכם שלא ישתעבדו לחושך, לחומר וליצרים אפלים יזכו לעליית מדרגה רוחנית גדולה מאוד.

טיפ לבריאת שנה טובה יותר: על מנת שנוכל למצות את הפוטנציאל הטמון עבורנו ב 2016 יהיה עלינו ליזום, לפעול ולהיות נכונים להשקיע את המאמץ הדרוש כדי לגרום לדברים להצליח. התחברות לאמונה ואומץ לב יסייעו בידנו להעיז יותר למען עצמנו ודבר זה יוביל למימושם של תוכניות ורעיונות שעד עתה חששנו מליישם אותם. הקלף השנתי מזמין אותנו בשנה זו להתחבר למודעות עצמית על מנת שנוכל להשיג שליטה בחיינו ולפתוח בפנינו נתיב חדש לעשייה מבורכת למען עצמנו. עשייה זו תכניס לחיינו את השינוי אותו אנו מבקשים לעצמנו. חשוב לזכור שעל מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בשנה זו יהיה עלינו לנהוג בצורה היגיינת והוגנת תוך כדי שמירה על מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי ובעזרת ה' אנחנו נחריש והשם ילחם ובעזרת השם ביחד כעם נעשה ונצליח. אמן...

 

שנה אזרחית טובה ואלוהים אתכם!!

 

יְבָרֶכְם  ה' וְיִשְׁמֶרְכם.


יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.


יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.


וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

 

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

http://www.תרולוגיה.co.il/

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה