יום שישי הסוער - ארבע אזעקות שתי פגיעות ישירות, פצועים ונס גדול


להאזנה לתוכן:

יום שישי, 22:18 - נשמעה אזעקה רביעית להיום באשדוד - כיפת ברזל יירטה שלוש רקטות מעל שטחי העיר, אין נזק ואין נפגעים.
זהו היה אחד מימי שישי הסוערים ביותר שידעה העיר מאז צוק איתן -שתי פגיעות ישירות, שבעה פצועים, ארבע אזעקות ואיבוד תחושת הביטחון. צוות אשדוד נט מדווח על כל אירועי היום

22:18-

אזעקה רביעית לליום שישי הסוער באשדוד -  כיפת ברזל יירטה שלוש רקטות מעל שמי אשדוד, אין נזק ואין נפגעים. כתבנו היה עם ראש העיר בזמן האזעקה בזירת האירוע הקודם ותפס  בעדשתו הכיצד מפקדי העיר תופסים מכסה לפי הנוהלים.

בשעה 21:43- פגיעה ישירה ברכב
אזעקה שלישית להיום באשדוד. רקטה פגעה ברכב ובו מספר אנשים, ארבעה פצועים באירוע- אחד פצוע באורח אנוש ושלושה נוספים באורח קל, אישה בהיריון נפגעת חרדה.
ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, הורה לשלוח צוותי סיוע למועצת גן יבנה ובשיתוף פעולה, כל הצוותים טיפלו בנפגעים בזירה.
-
דובר המשטרה, מרחב לכיש: "נפילת רקטה בתחום מוא"ז גן יבנה . מהמקום פונו פצוע באורח קשה ושניים קל. כוחות משטרה והצלה רבים בזירה. כביש הכניסה והיציאה מגן יבנה סגור לתנועה."


בשעה 18:00 - שוב אזעקה בעיר.
התושבים רצו לחדרי ביטחון אך שמחו לגלות שמדובר בירי חולף
-
בשעה - 15:27 - פגיעה ישירה בבית כנסת
רקטה פגעה פגיעה ישירה בבית כנסת בחלקה הצפוני של העיר. פגיעת הרקטה בבית הכנסת גרמה נזק רב למבנה, עשרות מתפללים עזבו את המבנה דקות ספורות לפני פגיעת הרקטה ובמזל רב, שלושה נפגעו באורח קל בלבד.
ממגן דוד אדום נמסר על מספר נפגעי חרדה במקום ועוד שלושה פצועים באורח קל מרסיסים, פראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול לשני צעירים בני 25 ו-26 עם פגיעות רסיסים בגפיים ואישה כבת 40 עם פגיעת רסיסים בפנים, פונו לבית החולים קפלן ברחובות להמשך קבלת טיפול.
-
אלפי סקרנים הגיעו למקום והקשו  על כוחות הביטחון לבצע את עבודתם.
על פי הוראות פיקוד העורף, אין להתקהל במקומות פגיעת הרקטות, במיוחד לא בזמן קצר לאחר הנפילה. התושבים מתבקשים להתרחק מהמקום.

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, ביקר בזירת הארוע ופנה לאחר מכן לתושבי העיר בדף הפייסבוק שלו: "אני חוזר כעת מזירת הנפילה של טיל שפגע פגיעה ישירה בבית כנסת. אירוע משמעותי, שהסתיים ברוך השם ללא נזק רציני. כפי שאנחנו רואים המערכה נמשכת וזה דורש מכם תושבים יקרים , אורך רוח, סבלנות והמשך עמידה איתנה.
למרות שלאף אחד מאיתנו אין מושג כמה זמן זה יימשך, אנחנו מקבלים את הצהרתו של ראש הממשלה, שמדינת ישראל לא תאפשר לחמאס להוביל אותנו למלחמת התשה, ובכל מה שתלוי בנו כהנהגה של עיר גדולה, נעקוב ונוודא שכך יהיה. לא נאפשר קיום של שגרה בלתי נסבלת של חיים תחת איום טילים. בינתיים עלינו להמשיך להקפיד על התנהגות נכונה, ולשמור על חיי ילדינו וחיינו".
-
דוברות איחוד הצלה:
"רקטה שנורתה מרצועת עזה נפלה וגרמה לנזק רב לבית כנסת באשדוד, מתנדבי איחוד הצלה סניף אשדוד מעניקים טיפול רפואי ראשוני למספר נפגעי חרדה, למרבה הנס ובחסדי שמים אין נפגעי גוף".
-
דובר משטרת ישראל, מרחב לכיש:
מספרי נפגעי רסס וחרדה באורח לא ידוע. 


-
-
צילום וידאו: עופר אשטוקר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה