למכירה באשדוד:הפנטהאוז היקר ביותר מדרום לתל אביב - יימכר בעלות של 26 מיליון ש''ח


להאזנה לתוכן:

היזם קלוד נחמיאס מציע למכירה את הפנטהאוז בקומה ה-42 של פרוייקט המגורים היוקרתי ביותר מדרום לת"א, K TOWERS, המשתרע על פני 825 מ"ר ועלותו 26 מיליון ש''ח. הפנטהאוז, לו שני מפלסים כולל 3 מרפסות, בריכת שחיה, מעלית פרטית, שתי סאונות ו-7 חדרי רחצה

 הפנטהאוז היקר ביותר מדרום לתל אביב, מוצע באשדוד, בפרוייקט המגורים של היזם קלוד נחמיאס – k towers בעלות של 26 מיליון ש''ח. הפנטהאוז, המשתרע על פני 825 מ''ר כולל מפלס תחתון, 368 מ"ר עם מרפסת של 230 מ"ר מהסלון ועוד שתי מרפסות צדדיות בנות 17 מ"ר כל אחת. במפלס העליון יחידה בת 67 מ"ר עם מרפסת בת 126 מ"ר. במרפסת הראשית בריכת שחיה בת 67 מ"ר, שתי סאונות (יבשה ורטובה) וחדר רחצה. בין המפלסים מגשרת מעלית פרטית (בנוסף למדרגות). גובה התקרה כ-4.8 מטר. לרוכש תינתן אפשרות עיצוב החללים באופן המותאם אישית לצרכיו ע"י מעצבת פרטית שתוקצה לו ע"י החברה. התכנון המקורי כולל 5 חדרי שינה שלכל אחד מהם חדר רחצה פרטי (סוויטה) ובסה"כ 7 חדרי רחצה ושירותים.

בפרויקט k-towers ניתן למצוא מגוון גדול של דירות מיוחדות, בנוסף לפנטהאוז, לרבות דירות המיני פנט' (המשתרעות על חצי קומה), בנות כ-400 מ"ר בקומות 40-41, מחירן: כ-7.5 מיליון ש''ח. דירות הקוטג'\דופלקס, בנות כ-255 מ"ר נטו עם מרפסות בשטח של 38-47 מ"ר, מחירן:כ -5.8 מיליון ש''ח. עלות יתר הדירות, החל מ-2 מיליון ועד 3.8 מיליון ש''ח בהתאם לשטח ולקומה.

בנוסף, בפרויקט דירות יוקרה בגדלים שונים בשטח של 198-145 מ"ר נטו, עם מרפסות גדולות בנות 37-29 מ"ר. המפרט העשיר של הדירות כולל: מיזוג אויר מלא, אסלות תלויות עם מיכל הדחה סמוי, ריצוף בגודל 80X80 בכל שטח הדירה וריצוף דמוי דק במרפסות, גובה תיקרה סטנדרטי של למעלה מ-3 מטר מרצפה לתקרה, אלומיניום יוקרתי ועוד. המרחב המוגן (ממ"ד\ממ"ק) נמצא בשטח הלובי הקומתי ולא בתוך הדירה כך שניתן לקבל גמישות מירבית בתכנון ואף חדר שינה שאינו משמש גם כממ"ד כנהוג במרבית מגדלי המגורים.

 

על הפרויקט – K TOWERS:

מדובר בשני מגדלים, בני 42 קומות כל אחד הממוקמים בלב רובע הסיטי של אשדוד, מרחק הליכה לחוף הים, להיכל התרבות החדש, לקניונים, למרכזי הבילוי, המסעדות ולכל השירותים העירוניים. מעצם מיקומם, גובהם ועיצובם המרהיב ברור כי מגדלים אילו יהפכו עם הזמן לאייקון המוביל של העיר אשדוד, בדומה למגדלי עזריאלי בת"א. בכניסה למגדלים לובי מפואר עם שמירה 24/7, בלובי טרקלין מפואר וגישה לכל אחד מהמגדלים, המרושתים במערכת מצלמות המעגל סגור הנשלטות ע"י חברת השמירה להקניית ביטחון מלא לדיירי הפרויקט. לכל מגדל ארבע מעליות מהירות, בעלות מהירות כפולה מזו של מעלית רגילה המותקנת במגדל מגורים סטנדרטי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה