כי מאשדוד תצא הבשורה: תעודת כשרות דיגיטלית עם ברקוד לסמארטפון


להאזנה לתוכן:

בשורה דיגיטלית יוצאת מהמועצה הדתית באשדוד, תעודות כשרות עם ברקוד קריאה למכשירי הסמארטפון, שיציגו בפני באי המקום את כל פרטי הכשרות של בעל העסק. יו"ר המועצה הדתית באשדוד, עובדיה דהן: "מדובר בעוד שיפור והתקדמות טכנולוגית של השירות שנותנים ברבנות והמועצה הדתית לכלל תושבי העיר". ברבנות הראשית, בעקבות ההצלחה באשדוד, מתכוונים לקדם את הפרויקט לערים נוספות בארץ

מהפכה דיגיטלית במחלקת הכשרות במועצה הדתית באשדוד. כחלק מתהליך שיפור ושדרוג, החלו ברבנות הראשית והמועצה הדתית באשדוד, להפעיל תעודות כשרות דיגיטליות, המכילות ברקוד לסריקה במכשירי הטלפון החכמים (סמארטפון).



המערכת האחראית להצגת הנתונים נקראת "בודק כשרות", אותה בנתה חברת "טסט קוד", והיא מיועדת לשרת את האזרחים ובעלי העסקים. המערכת תספק מידע עדכני, און ליין, על פרטי הכשרות של בית העסק.



באמצעות התקנה של אפליקציית "בודק כשרות" במכשיר הנייד, יוכל כל מי שיחפוץ בכך לסרוק את הברקוד על תעודת הכשרות ולקבל את כל המידע הרלוונטי לעסק זה. האפליקציה ניתנת להורדה חופשית ברשתות השונות.



יו"ר המועצה הדתית באשדוד, הרב עובדיה דהן, יודע לספר כי אשדוד היא החלוצה בתחום הכשרות הדיגיטלית. "במשך תקופה ארוכה נבדקה האפליקציה והיא הפיקה נתונים אמינים לאורך הדרך. כעת, בלחיצת כפתור אחת אפשר לקבל את כל הנתונים, ואם יש אז גם אזהרות על בתי עסק כשרים בעיר. מדובר בשיפור והתקדמות טכנולוגית של השירות שאנו נותנים לכלל תושבי העיר".



ברבנות הראשית לישראל אמרו כי עקב הניסיון המוצלח באשדוד, מחלקות כשרות בערים נוספות בארץ, התחילו או עומדות לאמץ את הרעיון. (רעננה, בת ים ועוד).
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה