המזל של השנה - בתוך חודשיים בלבד: שלושה זוכים בלוטו מאשדוד


להאזנה לתוכן:

המזל משחק לאשדודים בלוטו ובחודשיים בלבד שלושת הזוכים בפרס הראשון, מאשדוד.
מפעל הפייס: הזכייה הראשונה לשנת 2018 בפרס הראשון בלוטו, השייכת גם לתושב אשדוד מציבה את אשדוד כעיר המזל אולי גם לשנת 2017-2018.

הזוכה המאושר (באדיבות מפעל הפיס)

בחודש נובמבר וינואר האחרונים זכו במשך חודשיים בלבד שלושה זוכים בפרס הראשון בלוטו מאשדוד.

הזוכה הראשון, תושב אשדוד, זכה ב-20 מיליון בלוטו:
רגע לפני שתושב אשדוד יצא לחגוג את יום הולדתו, הוא בדק את כרטיס הלוטו שמילא שלושה ימים קודם. הוא לא האמין למראה עיניו, כאשר על המסך באתר מפעל הפיס הופיע זכייה בפרס הראשון בסך בסך 20 מיליון שקל.

ביום רביעי, ה-8/11/2017, הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה ב-20 מיליון שקלים מההגרלה שהתקיימה במוצאי שבת ה-4/11/2017. הזוכה, תושב אשדוד, אשר ציין בסוף השבוע את יום הולדתו ה-40, כמה רגעים לפני שיצא לחגוג עם אשתו, סיפר לה כי יש בידיו טופס לוטו ששלח ביום חמישי שבוע קודם לכן וטרם בדק אותו.

האישה מספרת: "אני יושבת להתאפר לקראת הבילוי והוא קורא לי מהחדר השני ואומר שאני חייבת לבוא כי זכינו בלוטו, הייתי בטוחה שהוא מתלוצץ. לכן גם הגעתי אתו לכאן, לוודא את הזכייה, אני עדיין מרגישה בחלום."

לשאלה מה יעשה עם הכסף ענה כי מתוקף תפקידו בתחום הנדל"ן, ייבנה את בית חלומותיו ואת שאר הכסף יפקיד בתכניות חיסכון.

המזל מצלצל פעמיים באשדוד, זוג פנסיונרים זכו ב-11.2 מיליון שקל בלוטו: כבר מספר שבועות מחפשים אחריהם ובמהלך ראיון ברדיו של מנהל הזכיות בפיס, בדקו בני הזוג את הטופס והופתעו לגלות שהם הזוכים המאושרים.

הזוכה המאושר (באדיבות מפעל הפיס)

במהלך הריאיון שמבקש את הזוכים האלמונים, החישה האישה את צעדיה אל המטבח, פשפשה בכד החשבונות ורשימות גנוזות אחרות ושלפה את הטופס.

"נכנסתי לאתר מפעל הפיס במחשב אל רשימת ההגרלות. חיפשתי את ההגרלה מיום 12 בספטמבר ואז הבנתי שאנחנו מחזיקים בידנו את הטופס שכל המדינה מחפשת אותו." אומרת האישה

הזוג, להם 4 ילדים נשואים ונכדים, חיבקו בהתרגשות את דוד אוחנה, מנהל מחלקת הזכיות. "כמעט וזרקתי את הכד עם כל הניירות מהמטבח", אמרה האישה כאשר בין שאר הניירות הונח גם טופס הזכייה.

הם לא טרחו לבדוק את הטופס מאחר שלטענתם מעולם לא האמינו שיזכו, מה גם שהזכייה הקודמת, על סך 20 מיליון שקלים, שייכת לזוג מאשדוד. 

כשנשאל הזוג לגבי התכניות לעתיד: "גם כגמלאים, אין לנו רגע פנאי, אנחנו מתנדבים בקהילה ומסייעים לבני נוער ולמבוגרים, נמשיך בשגרת החיים שלנו. כסף לא ישנה אותנו. לא נבזבז את הכסף, נעשה בו שימוש מושכל, אבל כן נתכנן לנו טיול וחופשה בחו"ל גם בחנוכה ולא רק בקיץ".

בפעם השלישית בתוך חודשיים: תושב אשדוד זכה בפרס הראשון בלוטו

הזוכה בפרס הראשון

המזל בהחלט משחק לאשדודים בלוטו: תושב העיר זכה ב-52 מיליון בלוטו.

הזוכה, בן 50 מאשדוד אשר חגג לפני שבוע את יום הולדתו אמר כי זו מתנה נפלאה שלא ציפה לה ומצטרף לשני זוכים נוספים מאשדוד, שזכו בפרס הראשון בחודשיים האחרונים.

אמש פורסם כי מפעל הפיס מחפש את הזוכה היחיד בהגרלה שהתקיימה במוצאי שבת האחרון והבוקר הגיע הזוכה ב-52 מיליון השקלים לאסוף את הפרס.

הזוכה מספר: "היה לי משעמם וכולם היו בהפגנה, אני החלטתי לצאת עם חברים לבילוי בקניון. מסתבר שזו הייתה החלטה גורלית וחכמה, מכיוון שראיתי את הפרסום בדוכן מפעל הפיס על הפרס הגדול בלוטו והחלטתי לנסות את מזלי ולרכוש כרטיס דאבל לוטו לוטומטי. בחצות חזרתי לביתי ובדקתי את הטופס בכל עשרת הטורים. טור ראשון – כלום, טור שני – כלום וכך עד הטור השמיני. בתור השמיני, הרגשתי כמו בהצבעת האו"ם ב-1948 בנושא הקמת המדינה: 3- יש, 6 – יש, 11- יש, 16 – יש, 26 – יש, 34 – יש, המספר הנוסף, 6 – יש. התרגשתי מאוד וצעקתי 'יש! יש!' זה הזכיר לי את המילה yes, שאמרו נציגי המדינות שהכירו בהקמתה של מדינת ישראל".

הזוכה הינו שכיר, העובד במשרה מלאה, מסר כי למרות הזכייה ימשיך לעבוד כרגיל וסיפר שהתלבט אם לאסוף את הפרס בעוד חודש מאחר ומותרת תקופת איסוף של עד חצי שנה, אך לאחר שלא עצם עין במשך יומיים, החליט להגיע היום.

לשאלה מה יעשה עם הכסף ענה כי הוא גר בשכירות, לכן קודם לכל ירכוש דירה ואת שאר הכסף יפקיד לתקופה של חודשיים, כדי שההתרגשות תצטנן ויתייעץ עם מומחים פיננסיים מה לעשות בהמשך.

ממפעל הפיס מוסרים כי במהלך שנת 2017 (בחודשיים האחרונים), היו שלוש זכיות בפרס הראשון בלוטו של זוכים מהעיר אשדוד. הזכייה הראשונה לשנת 2018 בפרס הראשון בלוטו, השייכת גם לתושב אשדוד מציבה את אשדוד כעיר המזל אולי גם לשנת 2017-2018.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה