חדש על המדף: 5 ספרים מומלצים לחופש הגדול


להאזנה לתוכן:

החופש כבר התחיל, ובין הים, הבריכה והסיבוב בקניון, אתם מוזמנים לברוח אל עולמות מרתקים והרפתקאות מסעירות. הנה ההמלצות שלנו לחמישה ספרים חדשים שמחכים לכם ממש עכשיו על המדף וגם בטאבלט

החופש הגדול הוא הזמן הטוב ביותר להתבטל, אבל זוהי גם הזדמנות נהדרת לברוח אל המזגן עם ספר טוב. ואם אתם לא חובבי הנייר, את מרבית הספרים החדשים תוכלו למצוא גם בגרסה דיגיטלית.

עטיפת הספר "באמצע הרחוב"

/

באמצע הרחוב, מאת: רועי סלמן

מאור ואלינה הם בלתי נפרדים; אולי רק כשמאור משחק כדורגל עם החברים בשכונה. ואי אפשר לעמוד בפני אלינה, עם הצחוק המשוגע והרגישות שלה שגורמים למאור לגלות לה את הסוד שלא סיפר לאף אחד. אבל כשדברים מתחילים להשתבש, מאור עושה טעויות ומאכזב את המשפחה, את החברים ואת אלינה. מעל לכול מרחפת השאלה: מה עושים כשאהבה זה לא מספיק? מה עושים כשצריך לבחור צד וכמה כוח יש לשמועות. 
/
עטיפת הספר "בת הים"
/
בת הים, מאת: קיארה קאס
/
תשכחו מכל מה שחשבתם על בנות ים, כי לקיילין אין לה סנפיר במקום רגליים והיא לא גרה בארמון במעמקי הים. היא נערה רגילה, חוץ מכמה הבדלים: היא יפה בצורה שקשה לעמוד בפניה, אסור לה לדבר כי קולה יכול להרוג, ואחת לכמה חודשים היא נדרשת להיכנס עם אחיותיה בנות־הים למעמקי האוקיינוס, לשיר בקולה הקטלני ולהטביע ספינות על אנשיהן. אבל יום אחד קורית תקלה. קיילין פוגשת את אקינלי, סטודנט מקסים שלא נרתע מהבחורה האילמת שלפניו. התאהבות לא אמורה להיות חלק מחייה של בת־ים. קיילין מנסה להיאבק ברגשותיה, לנתק מגע, לא לחשוב, לא להרגיש, אבל הזרמים והמערבולות שהיא נאבקת בהם חזקים יותר דווקא מחוץ למים. 
/
עטיפת הספר "גם השמש היא כוכב"

q

גם השמש היא כוכב, מאת: ניקולה יון

נטשה: אני מאמינה במדע ובעובדות, לא בגורל או בייעוד. לא בחלומות שלעולם לא יתגשמו. אני ממש לא נערה מהסוג שפוגשת נער חמוד ברחוב בניו יורק ומתאהבת בו. לא כשעומדים לגרש את המשפחה שלי לג'מייקה בעוד שתים־עשרה שעות. 

דניאל: תמיד הייתי הבן הטוב, התלמיד הטוב, זה שעומד בציפיות הגבוהות של ההורים. אף פעם לא המשורר או החולם. אבל כשאני רואה אותה, אני שוכח מכל זה. משהו בנטשה גורם לי לחשוב שהגורל מייעד משהו מיוחד – לשנינו.

היקום: כל צעד בחיינו הביא אותנו לרגע הנוכחי. מיליון עתידים ניצבים מולנו. איזה מהם יתגשם?

רב המכר של השנה לא ישאיר אף אחד מכם אדיש, לנוכח הכוחות העצומים של היקום ושל האהבה.

q

עטיפת הספר "פינות אפלות"

q

פינות אפלות, מאת: קארה תומס

אם אתם חובבים דרמה, מתח ואקשן - זה הספר עוברכם. עשר שנים אחרי שעזבה, טסה חוזרת אל עיירת הולדתה הקטנה כדי להיפרד מאביה. עשר שנים אחרי שארבע גופות של ילדות נמצאו לאורך נהר אוהיו הסמוך. עשר שנים אחרי שטסה וחברתה קאלי היו עדות לאירועי הלילה שבו נרצחה בת־דודתה של קאלי.
עשר שנים אחרי עדותן של טסה וקאלי שבעקבותיה הושם הרוצח הסדרתי מאחורי הסורגים.
 
אז הן היו ילדות, עכשיו הן נערות. מאז המאורעות המטלטלים הן לא נפגשו. כל אחת מתחפרת בדרכה. כל אחת מנסה להתמודד עם סודות מטרידים ופינות שעדיף שיישארו אפלות. אבל פתאום צצה גופה חמישית, וכל הקלפים עומדים להיטרף. טסה וקאלי ייאלצו להתייצב מול האמת, מול האימה, ולגלות סוף סוף מה באמת קרה לפני עשר שנים. עכשיו כבר אין לאן לברוח.
q
עטיפת הספר "לכל הבנים שאהבתי פעם"
q
לכל הבנים שאהבתי פעם, מאת: ג'ני האן
הלהיט של הקיץ, הספיק כבר לקבל גרסה קולנועית שתצא ממש בקרוב. בינתיים אתם יכולים ליהנות מהמקור של הסרט, שמספר את סיפורה של לארה גי'ן, שקיבלה קופסא מלאת מכתבי אהבה מאמה לפני מותה. היא כתבה אותם בעצמה, לכל הבנים שאי פעם אהבה. היא מעולם לא התכוונה לשלוח את המכתבים האלו, הם פשוט היו הדרך שלה לתת דרור לליבה.
אבל יום אחד היא מגלה שמישהו לקח את המכתבים ושלח אותם לכל אותם בנים, והיא לא יודעת את נפשה!
"לכל הבנים שאהבתי פעם" הוא רומן שנון, מצחיק ונוגע ללב על התבגרות בנסיבות לא פשוטות, על הכוחות והאתגרים הטמונים במשפחה, ועל ההפתעות שהלב מכין לנו לאורך כל הדרך. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה