כנס אגדות מערכות מידע ראשון מסוגו במכללת SCE סמי שמעון


להאזנה לתוכן:

מעל למאה סטודנטים, מרצים ואנשי תעשייה הגיעו לכנס ILAIS של האגודה הישראלית למערכות מידע ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד. זו הפעם הראשונה שהמכללה אירחה את הכנס השנתי של האגודה שבמהלכו הציגו אנשי תעשייה ואקדמיה פיתוחים חדשים בתחום.

 

SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד נבחרה השנה לארח את הכנס ה-12 של ILAIS, האגודה הישראלית למערכות מידע. את הכנס ארגנו ד"ר עדי כץ וד"ר רונית שמלו מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול מהמכללה, וד"ר ציפי הארט מהפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו.

 

בכנס השתתפו מעל מאה אנשים, חברי סגל וסטודנטים מכל האוניברסיטאות והמכללות בארץ בתחום מערכות המידע, הנדסת תוכנה, מדעי המחשב ותחומים קרובים. ביניהם נכחו מומחים בפיתוח וניהול מערכות מידע מהאקדמיה ומהתעשייה, חוקרים בכירים וצעירים, וסטודנטים לתואר ראשון.

 המכללה להנדסה

אגודת ILAIS (Israeli Association of Information Systems) היא אגודה ישראלית לקידום תחום מערכות המידע באקדמיה. האגודה מהווה את הענף הישראלי של האיגוד העולמי AIS בתחום. כנס ILAIS הוא האירוע השנתי של האגודה, ולמעשה הכנס המרכזי של החוקרים הישראלים בתחום מערכות המידע.

 

במהלך הכנס הציגו למשתתפים מגמות ותכנים חדשים בתחום, ומטרתו הייתה לייצר הזדמנות לחוקרים ללמוד זה מזה, להחליף רעיונות וידע, וליצור שיתופי פעולה חדשים בהקשר של פיתוח, ניהול ושימוש במערכות מידע ותקשורת.

את הכנס השנה פתחה דר' ורד פנואלי, המייסדת והעומדת בראש התוכנית לעיצוב משחקים ותוכנית הספרים הדיגיטאליים במכללת שנקר. ד"ר פנואלי הציגה בפני באי הכנס את התחום שמחבר בין פסיכולוגיה חיובית ורגש לבין עיצוב מוצרים טכנולוגיים. אחריה עלה משה שדה, המנמ"ר החדש של שירותי בריאות כללית, ששיתף את באי הכנס בניסיונו ובהתפתחויות האחרונות בתחום הבריאות הדיגיטלית כפי שמיושמת בשרותי בריאות כללית.

בכנס התקיימו חמישה מושבים בנושאים מגוונים ביניהם: אנאליטיקס (Analytics) ונתוני עתק (Big Data), עיצוב מערכות אינטראקטיבית, הוראת מערכות מידע, נושאים סוציו-טכנולוגיים (Socio-Technical), בסיסי נתונים, ועוד. בנוסף, לכנס הגיעו סטודנטים רבים להנדסה ממוסדות אקדמיים רבים, להציג את פרויקטי הגמר שלהם בפני באי הכנס במושב פוסטרים ייעודי.

יוזמות הכנס - המכללה להנדסה סמי שמעון

דר' עדי כץ, מרצה במכללה ויוזמת הכנס, ציינה: "כנס ILAIS היה השנה מרובה משתתפים ומאוד מגוון בתכנים שהוצגו בו. ההרצאות, המושבים, והמפגשים אפשרו לכל הבאים להחליף ידע בתחום, להתעדכן במה שחדש, וליצור שיתופי פעולה מחקריים. ההרצאות השונות בכנס, ובייחוד אלה המחברות בין העולם הטכנולוגי של מערכות המידע לעולמות האישיים, החברתיים, והארגוניים של משתמשי מערכות אלה, ללא ספק הולכות יד ביד עם המוטו של SCE: 'מהנדסים לעולם טוב יותר'".   

 לפרטים והרשמה ליום הפתוח לחצו כאן 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה