מלון ווסט

יכול להיות, שאתם מדמיינים את החתונה או בר/בת  המצווה של הבן/בת כאירוע גדול עם מלא מוזמנים, אך עם זאת, אולי יהיה שווה לכם דווקא לחשוב על הכיוון השני ולחגוג אירוע בוטיק קטן ואיכותי.

כולם רוצים להיות, לא רק שונים מהאחר, אלא גם לייצר את האירוע, שיזכרו הכי לטובה ולאורך כמה שיותר זמן. בשנים האחרונות, רבים מעדיפים לוותר על אירועי ענק באולמות ובגנים רחבי ידיים ועתירי קהל, ובמקומם, חוגגים בקונספט חדש, אירועים קטנים ואינטימיים.

במלון ווסט אשדוד, יגשימו לכם כל חלום שרק תרצו , מלון west אשדוד ממוקם מול הים התיכון על הטיילת של אשדוד ומציע מגוון אפשרויות לעריכת כל סוגי האירועים

המקום מושלם, ומותאם באופן מדויק למסיבה או לאירוע פרטי – בת או בר מצווה, בריתות, טקסי חינה, ואפילו חתונה קטנה – או כשמעוניינים לערוך כנסים וערבי גיבוש, אירועי חברה או למשל פגישות מחזור.

מלון ווסט אשדוד

במלון מגוון אלומות: חדרי ישיבות, חדרים פרטיים ובית כנסת, כל האולמות בעיצוב חדש ומודרני מציעים פתרונות אידיליים לעריכת כנסים, סמינרים, סדנאות וימי עיון באירוח של עד 130 איש.

מלון west אשדוד מציע מגוון רחב של שירותים ייחודים לאירועים עסקיים ואירועים פרטיים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, בליווי צוות קשוב ואחראי.

המלון מבוקש מאוד כאשר מדובר באירועי בר מצווה/ עלייה לתורה ובריתות וכמו כן אירועי חברה, וימי סמינר שונים. מחלקת האירועים של המלון תיצור עבורכם אירוע שידובר עליו רבות. בעזרת ליווי של צוות אשר מעניק יחס אישי ומיוחד לכל לקוח יוצרים אירועים ייחודיים ומוצלחים ויחד יכולים לבנות חלומות.

בית הכנסת במלון ווסט אשדוד

 לפרטים נוספים  לחצו כאן 

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות