בחירות באוויר: חבר המועצה נעים שומר קורא להפגין ברובע ז' בשבת


להאזנה לתוכן:

חבר המועצה נעים שומר, קורא לציבור להסלים את המאבק נגד הכפייה הדתית, ולהגיע להפגין בשבת ברובע ז'. הפגנה שכזו, אם תתקיים, עלולה לגרום להתלקחות ומאבק אלים בין תושבי הרובע לבין המפגינים, ולגרור את העיר למלחמת אחים של ממש

צילום: חן בוקר

חבר המועצה נעים שומר בהודעה לתקשורת, קורא לציבור המפגינים להסלים את ההפגנות ולעשות אותן בשבת ברובע ז'. "אני קורא לציבור המפגינים להחריף את המאבק הציבורי ולזעזע את העיר והמדינה. זה הזמן לקיים הפגנה אדירה, רבת משתתפים ביום שבת בצהריים ברובע ז'. על המארגנים לכנס את המפגינים בקצה המזרחי של פארק בן גוריון בשבת בצהריים, ומשם ללכת במסע רגלי, לא ברכב, אל תוך רובע ז'. עלינו לזכור שרק מאבק ציבורי חריף עיקש ובלתי מתפשר ישיב לנו את זכויותינו", כותב שומר.

בהודעתו מתייחס שומר גם לראש העיר: "ברור בעליל שראש העירייה מתעתע בנו ומוליך אותנו שולל, במטרה למשוך זמן בתקווה שהמחאה הציבורית תירגע. לאחר שהוא רמס ברגל גסה את זכויותינו ואת הסטטוס קוו הקיים בעיר ארבעים שנים, יש לו את החוצפה להאשים אחרים כאילו הם מקוששים קולות, בעוד שהוא סוחר בזכויותינו כדי לזכות בתמיכת החרדים, במחיר של סגירת בתי קפה ועסקים, וסירוב לקדם את הקמת הסינמה סיטי.

דברים אלה, שיצאו בהודעה מטעמו של חבר מועצה מכהן, הצליחו לגרום לזעם בקרב הציבור החרדי בעיר. "שומר מנסה ליצור פה מלחמת אחים" אמר לאשדוד נט אחד מתושביה החרדים של העיר. אחר הוסיף כי דבריו אלה של נעים שומר עלולים לגרום לאירועי אלימות בין חילונים וחרדים. "המשטרה לא תאשר הפגנה כזאת, פוטנציאל הנפיצות הוא גבוה", הוא אמר לאשדוד נט.

בתוך כך, מחר תתקיים ישיבת מועצת העיר הראשונה מאז החלו המחאות ברחבי העיר. ראשי המחאה קוראים לתושבים להגיע להפגין ולמחות נגד מדיניות ראש העיר. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה