שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיע לתמוך בעסקים הפתוחים בביג פאשן בשבת


להאזנה לתוכן:

מחאת השבת באשדוד, ההפגנות והקנסות לבעלי עסקים, הביאו את שר הביטחון ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לביקור בעיר ולהביע תמיכה בעסקים הפתוחים בשבת. לצידו היו המתמודדים לראשות העיר כצנלסון ושומר וגם ולדימיר גרשוב, שקיבל לאחרונה כתף קרה מליברמן. "מה שקורה באשדוד זה לא סביר, ואסור שיקרה", אמר ליברמן לעיתונאים

שר הביטחון, ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע הבוקר (ש') למתחם ביג בעיר בכדי להביע תמיכה בעסקים הפתוחים בשבת. ליברמן ביקר במתחם ושוחח עם האנשים ובעלי העסקים במקום. 

בשבועות האחרונים רבים מהעסקים בעיר, הן בביג והן במקומות אחרים בעיר קיבלו התראות וקנסות ושר הביטחון הגיע בכדי לתמוך באותם עסקים. תחילת המירוץ למועצת העיר באשדוד ולראשות העיר, גם הם סיבה מספיק טובה להגיע ולהביע תמיכה במאבק של התושבים על השבת שלהם.

ליברמן אמר בביקורו: "מה שקורה באשדוד זו תוצאה ישירה של חוק המרכולים, הפרת הסטטוס קוו, יש כאן עסקים שעובדים עשרות שנים, להגיע ביום אחד ולשנות סטטוס קוו ולכפות דעה, זה לא מתקבל ואי אפשר לכפות את זה ולנצח את הבחירות המקומיות".

צילום: חן בוקר, אשדוד נט

"לאמירות על חוק המרכולים שאין לו שום משמעות, מי שאומר את זה טועה ומטעה, מה שאנחנו רואים באשדוד זה ההשפעה, עד לאחרונה חיו באשדוד בהרמוניה ועכדיו עיר מפולגת עקב חוק המרכולים, אני מקווה שזה לא יהיה בערים אחרות, הפילוג הזה פוגע בחוסן הלאומי".

בנוסף, ליברמן דיבר על אחוז ההצבעה ואמר, "הציבור החילוני צריך לשאול את עצמו מדוע מיעוט של 20 אחוז בעיר מקבל נתח כל כך גדול בקואליציה, וזה דבר שיכול להתשנות עם הציבור החילוני יילך לקלפי להצביע".

יחד עם ליברמן נמצאים בביקור ח"כ סופה לנדבר מאשדוד, חבר האופוזיציה, סניה כצנלסון, עו"ד נעים שומר וולדימיר גרשוב. 

צילום: חן בוקר

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה