ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד) : "לא ניתן לסגור את אשדוד בשבת"


להאזנה לתוכן:

קולות ההפגנה כנגד מדיניות אכיפת "חוק המרכולים" באשדוד ממשיכים להדהד בעיר, גם לאחר השבת. ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד') נענה להזמנת ראשי המאבק והגיע היום (ראשון) לאשדוד לשיחה עם בעלי העסקים שנקנסו אתמול

מארגני המחאה נפגשו עם ח"כ יואל רזבוזוב

ח"כ רזבוזוב שהגיע כנציג מפלגת 'יש עתיד', שהיתה מהמתנגדות העיקריות לחוק המרכולים, ביקש לחזק את מארגני ההפגנה על המאבק שלהם.

ראשי המאבק, אשר הוציאו אתמול אלפי תושבי אשדוד לרחובות ואף החתימו כ-7000 תושבים על עצומה, לקחו את חבר הכנסת לסייר במוקדי ההפגנה, והפגישו אותו עם בעלי עסקים אשר ספגו אתמול  קנסות כספיים על כך שעבדו בשבת. ח"כ רזבוזוב, אמר בפגישתו עם ראשי ההפגנה, ולדימיר סויפר ואינה פורמן, כי מפלגתו תבטל את החוק שכופה אורח חיים מסוים בערים חילוניות, אם תיבחר להרכיב את הממשלה: 
"לא ניתן לאף אחד לסגור את אשדוד בשבת ולא נאפשר פגיעה בבעלי העסקים בעיר. הגעתי לפה כדי לחזק אתכם על המאבק שלכם, וכמו שאתם ותושבי אשדוד נלחמים על צביון השבת בעיר, אנחנו נמשיך להילחם כנגד הכפייה הדתית ועל שמירת הסטטוס קוו בישראל כולה.

מפלגת 'יש עתיד' לא אמרה עדיין את המילה האחרונה בנוגע לחוק הזה. כמו שאנחנו לא רוצים לכפות אורח חיים חילוני בשכונות חרדיות, כך אנחנו לא רוצים שייכפו עלינו אורח חיים חרדי. מיד לאחר הבחירות הבאות, כשיינתן לנו המנדט להרכיב את הממשלה הבאה, נבטל את החוק המפלג והמשסע הזה, נשים סוף לפארסה הזו שנקראת "חוק המרכולים, ונחוקק חוק שיחזיר את המצב לקדמותו".

לאחר הפגישה ולדימיר סויפר ממארגני ההפגנה אמר: "אני שמח שההפגנה שלנו לא דועכת ושנציג מפלגת 'יש עתיד' הגיע אלינו לאשדוד. ח"כ רזבוזוב הבטיח שיעזור בכל מה שנצטרך במאבק שלנו וזה מראה על מחויבות שלו ושל המפלגה שלו לציבור החילוני".

אינה פורמן, הוסיפה ואמרה: "פניתי לכל הקשת הפוליטית בבקשה לבוא ולאחד את הציבור החילוני במדינה, כי בלעדיהם לא נוכל לנצח במאבק נגד הכפייה הדתית. ח"כ רזבוזוב היה היחיד שהגיע ויצר קשר, ואני מודה לו על כך. בפגישה ראו שהוא מבין לליבינו ורוצה בהצלחת המאבק בדיוק כמונו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה