שבת החל מ10:00 החילונים האשדודים יוצאים אל הביג כאות מחאה


להאזנה לתוכן:

בביג ממתינים לתושבי אשדוד שיוצאים להפגין נוכחות ומפנקים את הבאים במבצעים חמים, שתייה ועוד. מנגד יגיעו פקחי העירייה לרשום דוחות לעסקים הפתוחים ונראה שהפעם הם יתקלו בציבור זועם. חשוב לזכור שפקחי העירייה ממלאים אחר הוראות שקיבלו ואין לבוא אליהם בטענות, הם מבצעים את העבודה שלהם, גם אם היא מבוצעת בשבת, על פי הוראת ראש העיר

ביג פאשןהרוחות באשדוד סוערות מאז שחולקו בשבת האחרונה התראות למתחמי הקניות ביג פאשן והסטאר סנטר, כשבכל רחבי העיר הסובבו 8 פקחים וחילקו דוחות לבעלי עסקים שפתחו את עסקיהם בשבת. 

מאז שבת הרשתות החברתיות גועשות. תושבים רבים, ביניהם גם דתיים מסורתיים, מתנגדים לשבירת הסטטוס קוו בעיר, מהלך אותו ביצע ראש העיר בעקבות לחץ החרדים במועצה. 

כעת, אחרי שבוע של דיונים והכנות, מארגני המחאות מתכוונים להוציא את התושבים למחות. זה התחיל אתמול בשישי , ימשיך בשעות הבוקר והצהריים המוקדמות בביג פאשן טייסתיים במוצאי שבת ברחבת העירייה.

החגיגה הגדולה:

שבת החל מהשעה 10:00 התכנסות תושבים במתחם הביג פאשן ליום חוויתי ותמיכה בעסקים. "

מה שיחכה לבאים למתחם הביג פאשן:

*קפה לבאי המחאה במרכז המתחם ליד חנות סברובסקי בכל שעות הפעילות.
*מופעים של 12 אמני רחוב בכל רחבי המתחם בין השעות:11:00-15:00
*כדורי גלידה לילדים ברחבי הביג בחסות חנות וניליה הממוקמת במתחם.
*נאום של מובילי המחאה.
*בין השעות 13:00-15:00. בירה מהחבית טובורג או קרלסברג  בחנות יין בעיר בחינם. יש להגיע לחנות , להזדהות עם מחאת השבת ולקבל כוס בירה חינם
*ברחבי המתחם ביג פותחים במבצעים חמים במיוחד עבור השבת הקרובה.מתחילים במצעים מהשבת

הפגנת מחאה של תושבים במוצאי השבת, החל מהשעה 17:00 ברחבת העירייה. תושבים יתאספו להפגנה נגד כפייה דתית בעיר ושבירת הסטטוס קוו. מארגנת ההפגנה, אינה פורמן, הציבה השבוע משמרת מחאה ברחבת העירייה. בשיחה עם אשדוד נט היא מזמינה את כל מי שאכפת לו לבוא ולתמוך במאבק של התושבים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה