הוריו של אליהו עשור, החשוד ברצח דוד חדד: "ליבנו שותת דם ואין לנו מנוח מאותו יום נורא"


להאזנה לתוכן:

בלעדי: משפחת עשור, שבנה אליהו חשוד ברצח דוד חדד השבוע באשדוד, מדברת לראשונה ופונה במכתב תנחומים אל משפחת חדד.

מיד לאחר הרצח הורחקה משפחת עשור מהעיר. במשטרה חששו לשלום בני המשפחה והעדיפו שיעבירו את הימים הקרובים מחוץ לעיר.

הוריו של החשוד ברצח, אנשים משכילים ונורמטיביים. האב הוא בעל תואר P.HD ומוכר היטב ברובע ז' כטוען רבני ויועץ זוגי. האימא מוכרת היטב במערכת החינוך והיא סגנית מנהל באחד מבתי הספר הממלכתי- דתי בעיר. מעשה הרצח הנתעב הרס שתי משפחות- את משפחת חדד ואת משפחת עשור.

במכתב התנצלות שהעבירו בני משפחת עשור לעיתון המגזין, הם מנסים לבקש את מחילתם של משפחת חדד ומביעים צער עמוק על מעשי בנם.

המכתב המלא לפניכם, לא נגענו:

"אנו משפחת עשור רוצים להביע את תנחומינו מעומק ליבנו למשפחת חדד. אנו מזועזעים ומוכי תדהמה מהאסון שפקד אותנו גם יחד. ליבנו שותת דם ואין לנו מנוח מאותו יום נורא. השקענו בבנינו את מיטב החינוך ויראת-שמים. מבחור ישיבה מצליח לפני שנתיים, הפך את עורו והדרדר עד למעשה הנתעב שעשה.

אנו מוקיעים ומגנים בכל תוקף את מעשיו של בננו. איננו יודעים כיצד הגיע המצב עד כדי שפיכות דמים מעשה שפל פסול ומגונה. אנו מתביישים על מעשה בננו ואין לנו פנים ומצח להרים ראש ולבקש את סליחת משפחת חדד.

בננו אליהו הולך לשלם על מעשיו כל חייו על כך ששפך דם חברו והרס את שתי המשפחות. אין לנו אלא לפנות לאבינו שבשמיים שינחם את ההורים הכואבים שלא ידעו עוד צער ודאבה כל ימיהם ומן השמים ינוחמו.

זאת גם הזדמנות לפנות לרבנים ואנשי מעשה שיעשו למען הנוער בסיכון הנמצאים ללא מסגרות חינוך ומסתובבים במשך היום ללא כל מטרה ובחוסר מעש דבר מסוכן שיש לשים לו קץ למען שאר הילדים וכל תושבי השכונה. יהי רצון שטרגדיה זו תביא לסוף וקץ לכל מעשה האלימות ברובע שלנו בפרט ובכל העיר בכלל. 

אנו מאמינים שהשתלשלות המעשה הייתה ללא כוונה תחילה, אלא תהליך מכוון משמים של צירוף נסיבות להביא את כולנו להרהר במעשינו ולחזור לנתיב האמונה, בתשובה שלמה. 

מסיימים אנו את מכתבנו ברגשי צער עמוקים ובהזדהות עימכם באבלכם הכבד.

משפחת עשור".

תמונה: אדי ישראל

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה