מיטב מופעי התרבות לילדים במשכן לאמנויות הבמה באשדוד


להאזנה לתוכן:

המשכן לאמנויות הבמה באשדוד הפתיע עם פרסום עונת המנויים החדשים בהיצע איכותי ומפתיע לילדיכם בעונת המנויים החדשה: טריו הצגות ילדים- הצגות איכות של תיאטרון אורנה פורת, עונה חדשה לאנדלוסית לילדים (פרטים בהמשך) והפקות מיוחדות ומפתיעות!

 

רק בשבוע שעבר נהנו במשכן לאמנויות מהמופע "סינדרלה". בימת המשכן לאמנויות הבמה הפכה לרחבת החלקה על הקרח ועליה עלו רקדני ומשתתפי המחזמר "סינדרלה", מלווים בתפאורה ותלבושות עוצרות נשימה וריתקו את הקהל- ילדים ומבוגרים כאחד למופע הריקוד בנעלי החלקה על הקרח לצלילי מנגינות קלאסיות שליוו את כל המופע והעבירו תחושות ורגשות של עצב, דרמה, קסמים, קנאה, ציפייה ואיך לא- אהבה, שעברו דרך המוזיקה והריקוד במהלך המופע והסיפור המוכר של לכלוכית שהופכת לסינדרלה.

אל המופע הגיעו לא רק תושבי אשדוד אלא תושבי חוץ רבים שלטענתם מעדיפים לבוא לאשדוד מאשר לנסוע לתל אביב ולהיתקע בפקקים ולחפש חנייה. מוכר לכם? זה הזמן לשריין מקומות למופעים המרתקים לילדים בעונה החדשה שתתחיל ממש אוטוטו...
 

מחר (יום שלישי) תוכלו ליהנות מהצגה ייחודית בשם "כספיון הדג הקטן" מבית היוצר של תיאטרון הנדנדה- כספיון, דג הכסף הקטן שוחה אל הים הפתוח כדי למצוא את הוריו של לוויתן תינוק שהלך לאיבוד. חבריו יזהירו אותו מן הסכנות אבל הוא נחוש בדעתו לעזור לחבר. במסעו הוא פוגש בשלל יצורי ים ועובר הרפתקאות רבות. האם יצליח כספיון במשימה? האם יתכן שדג קטן אחד יהפוך לגיבור יצורי הים?

ההצגה כספיון מבוססת כולה על סודות התיאטרון 'השחור'. לראשונה בישראל, עולה הצגה באורך מלא, המוצגת בטכניקה זו. העולם הקסום של הים קם לתחייה על הבמה, בחגיגה של צבעים ומראות קסומים.

*לגילאי 3-8
תאריך:02.08.16
בשעה 17.30 במשכן לאמנויות הבמה
לצפייה בקטע וידיאו מההצגה על כספיון:



הצגות האיכות של אורנה פורת:


המחזה המוזיקלי "אריה הספריה" מאת אלי ביז'אווי, על פי ספר של מישל קנודסן זוכת פרס הכירואוגרפיה וציון לשבת על משחק ותלבושות לשנת 2015.
על ההצגה: בספריה ישנם כללים ברורים במקביל לספרים: אסור לרוץ, אסור לצעוק ואסור להכניס אוכל ושתייה. אבל מה קורה כשניכנס לפתע אריה לספריה?

*מתאים לגילאי 4-10, משך המופע כ- 60 דקות, ללא הפסקה.
תאריך 02.11.16
יום רביעי בשעה 17:30



האגדה על מולאן- במסגרת פסטיבל אור ישראלי -בחג החנוכה על פי האגדה הסינית
הצגה חדשה רבת משתתפים המשלבת ריקודים ותנועה, תלבושות ססגוניות ומספרת על הקרבה, כבוד ועל כוחו של האדם לשנות ללא קשר למגדרו.

מולאן הייתה לוחמת אגדתית סינית אשל התגייסה לצבא הסיני כדי להציל את אביה. האגדה מתארת כיצד קיסר סין דורש גיוס גבר מכל משפחה כדי להגן על סין ומולאן גוזזת את שיערה, לובשת בגדי גברים ונלחמת בעוז וגבורה כנגד הפולשים ומסתירה את זהותה.

*מתאים לגילאי 6 ומעלה, משך המופע 60 דקות ללא הפסקה.
תאריך: 28.12.16
יום רביעי בשעה 17:30


אי המטמון- מחזה מאת אפרים סידון-

״מחזה מקסים של אפרים סידון שעה של הרפתקה מותחת מהנה ושואבת כל ילד …״


*מתאים לגילאי 4-10, משך המופע כ- 60 דקות, ללא הפסקה.
תאריך 08.02.17
יום רביעי בשעה 17:30

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה