היום ומחר הוא חוזר: המחזמר "מרי לו" כובש בשנית את המשכן לאמנויות הבמה


להאזנה לתוכן:

ריקודי דיסקו, קולנוע, פדלפונים, אינספור תלבושות, חלומות, סיפורי אהבה ומיטב להיטיו של היוצר, הזמר והמוזיקאי צביקה פיק- על במת המשכן לאמנויות באשדוד. המחזמר "מרי לו" עם כל כך הרבה כוכבים על במה אחת. מחזמר שמשלב רומנטיקה, הומור, אהבה והכל מתובל במוזיקה קצבית וריקודים בליווי תפאורה, מסכים ואינספור אאוטפיטים מדליקים בהשראת שנות ה-80'.
עוד לא ראיתם את השחקנים והרקדנים עושים חיים משוגעים על הבמה? יש לכם הזדמנות נוספת לאור הביקוש בתאריכים 27-28/06 (היום ומחר)

 

בין אם אתם אוהבים ומעריצים את צביקה פיק ושיריו ובין אם לא- אי אפשר להיות ישראלי מבלי להכיר את מיטב להיטיו, שהפכו לקאלט ישראלי עוד מימי הדיסקו של "פעם". המחזמר "מרי לו" מגיע אל בימת המשכן לאמנויות באשדוד זו הפעם השנייה שנה לשני מופעים נוספים, עם מיטב הזמרים והשחקנים בישראל וצפוי להותיר גם הפעם את הקהל נרגש ושמח לבב.


סיפורה של "מרי לו" כרוך בהתאהבות בבחור בשם גבריאל, שעובד בבית הקולנוע של אביו וסובל מאימו ואחיו החורגים, בעיקר לאחר שהאב נפטר והוא נותר כנוע לדרישותיהם... להפוך לימים את בית הקולנוע בו גדל למועדון דיסקו. אחת העובדות מתאהבת בו ומתאכזבת כשהיא מבינה שליבו שייך ל"מרי לו", על אף שטסה לאמריקה הגדולה בניסיון לכבוש את העולם הגדול ומתאכזבת כשהיא עושה הכל חוץ ממה שרצתה. למזלה, כשהיא חוזרת- גבריאל עדיין מוכן לה.


המחזמר משלב הומור, סיפורי אהבה רומנטיים- גם הומוסקסואליים, אכזבות, תקוות, חלומות ואולי- את החיים עצמם. לעיתים, מרגיש שהעלילה נכפית מעט על השירים, אבל כל שיר הוא להיט ענק, כך שבכל מקרה הקהל נהנה.


תוסיפו לכל זה רשימה של כישרונות על הבמה: אסף הרץ, מאיה בוסקילה, גיא זוארץ, הילה סעדה, טום באום, ישראל אטיאס ועוד רבים ומוכשרים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה