סנדרסון והאנדלוסית עושים שמח


להאזנה לתוכן:

אמן הרוק'נרול, דני סנדרסון, מגיע להופעה מרגשת במסגרת פסטיבל מדיטרנה באשדוד, יחד עם התזמורת האנדלוסית של אשדוד. החיבור המיוחד בין העולמות מספק הופעה בלתי רגילה, אסור לפספס!

אחד המופעים המפתיעים והמסקרנים ביותר במסגרת פסטיבל מדיטרנה הוא "סנדרסון והאנדלוסית".

זהו חיבור ראשון שעל פניו לא נראה טבעי, אבל סנדרסון מחלוצי הרוקנ'רול בישראל והתזמורת האנדלוסית מצאו שפה משותפת ועומדים להפתיע במופע מרתק שכל כולו חגיגה מוסיקלית של שיריו המוכרים של סנדרסון.

"אשדוד עיר נהדרת ועושה דברים נפלאים ואני שמח לקחת חלק בזה" אומר דני סנדרסון, "למעשה הרומן שלי עם המוסיקה הים תיכונית ומזרחית התחיל עם ז'וזו' מוסא בתזמורת רשות השידור ב- 1972 עם היצירה התמנון האיטר. מאז תמיד אפשר למצוא אצלי בשירים השפעות וצלילים ממוסיקה זו כמו בשירים: מה הדאווין, אלף כבאים, שיר רועים וכו'.

"הולך לקרות פה משהו אחר לגמרי" ממשיך להתרגש סנדרסון, "אומנם אני מגיע עם הלהקה שלי של שבעה נגנים אבל עומדים מאחורי 30 נגנים וזו התזמורת האנדלוסית הנפלאה של אשדוד וזו הרגשה עצומה על הבמה. מוסיקה זה החיים שלנו. זה הכיף, ובעיקר כשיש חיבורים יוצאי דופן כמו עם האנדלוסית."

כל מי שנחשף בימים האחרונים לחזרות לא יכול שלא להתרגש ולהבין שיש פה משהו מיוחד. "הפנייה שהגיע מסנדרסון די הפתיע אותנו בהתחלה", מספר יעקב בן סימון מנכ"ל התזמורת, "לאחר שישבנו עם סנדרסון פשוט התאהבנו. הוא הצליח להדביק אותנו בהתלהבות שלו והסביר לנו כיצד החיבור הזה אפשרי ומרתק. התזמורת האנדלוסית נוגעת בעולמות מוסיקליים שונים ומאתגרת את עצמה כל פעם מחדש", מוסיף בן סימון, "חשוב לנו תמיד לשמר ולקדם את המסורת המוסיקלית האנדלוסית, אבל מצד שני לחקור, להעז וליצור כל הזמן מתוך העולמות המוסיקליים שסביבנו. אני פונה לקהל המסורתי שלנו ולכל אוהבי המוסיקה הישראלית ומבטיח שתהיה חגיגה מוסיקלית שמחה שבהחלט תורגש על הבמה. פשוט תבואו ליהנות."

 

המופע מתקיים בתאריך 28.5  בשעה 21:00 במשכן האומנויות באשדוד

כרטיסים דרך התזמורת והמשכן: 1800-693-693

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה