הזמרת הבלגית נטשה אטלס תופיע באשדוד במסגרת פסטיבל מטידרנה


להאזנה לתוכן:

הזמרת הבלגית שהחרימה לפני שלוש שנים הופעה בארץ, תגיע במאי לאשדוד במסגרת פסטיבל "מטידרנה", הזמרת הבלגית ממוצא ערבי משלבת מוסיקה ערבית עם פופ מערבי /צילום: יח"צ

שלוש שנים אחרי שביטלה הופעה בארץ מסיבות פוליטיות, הזמרת הבלגית נטשה אטלס תופיע לראשונה בישראל. אטלס, שמשלבת מוזיקה ערבית עם פופ מערבי, היא בת לאב ממוצא מצרי ופלסטיני שנולד בירושלים. בשנת 2011 הזמרת ביטלה את הופעתה בארץ והצהירה כי לא תופיע בישראל "עד שההפרדה הגזעית המערכתית תבוטל אחת ולתמיד". הופעתה תתקיים בחודש מאי באשדוד ותוקדש, לדבריה, לקידום השלום בין העמים. נטשה אטלס, שהתפרסמה במסגרת ההרכב "טרנסגלובל אנדרגראונד", תקיים הופעה אחת במאי במסגרת פסטיבל "מדיטרנה" שיתקיים באשדוד. הופעתה באשדוד תתקיים ב- 27 במאי במשכן לאומניות הבמה באשדוד. מארגני הפסטיבל פנו אליה והיא כאמור נענתה בחיוב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 199-239 שקלים. 

אטלס, שבימים הקרובים תחגוג את יום הולדתה ה-50, נולדה בבריסל לאמא אנגליה שהמירה את דתה לאיסלם, ולאב ממוצא ערבי - ושורשיה כוללים שורשים מצריים, מרוקאים ופליסטיניים. היא ידועה בזכות סגנונה המוזיקלי המגוון, המשלב מוזיקה ערבית, עליה גדלה במשפחתה, עם מוזיקה מערבית ואלקטרונית. אטלס החלה את דרכה המוזיקלית בשנות התשעים עם ההרכב "Transglobal Underground", במסגרתו הופיעה גם בישראל. מאז יצאה לקריירת סולו וזכתה להערכה רבה בקרב מעריצי מוזיקת עולם. עד היום הוציאה כעשרה אלבומים כששיריה הופיעו בפסקולים רבים לסרטים, ביניהם: "סקס והעיר הגדולה 2", "להרגיש בבית" ו-"Kingdom of Heaven". מאז שהחלה את הקריירה המוזיקלית שלה, קידמה אטלס בשיריה מסר של שלום. לפני כעשור היא נבחרה על ידי האו"ם כשגרירה של רצון טוב במסגרת הכנס נגד הגזענות. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה