מופעי תרבות לשבוע הקרוב 5-12.12


להאזנה לתוכן:

אומנם כבר חג החנוכה מאחינו, אבל אירועי התרבות עדין בעיצומם, הזמר ישי לוי והסטנדאפיסט שלומי קוריאט יקפצו לביקור במוצ"ש * להקת בת שבע תופיע עם שתי יצירות ביום א' * הפעילות הקבוע הספרייה באשדוד נמשכת ועוד המון הפתעות לילדים

שבת, 07 דצמבר

ישי לוי

הזמר הייחודי והמוערך בקולו האגדי ישי לוי מגיע לאשדוד למופע מרגש, קצבי וסוחף עם שלל הלהיטים משלושים שנות קריירה שלהיטיו כבשו את מצעדי ההשמעות בכל תחנות הרדיו מ "ריקוד רומנטי" , "אישה נאמנה" ועד "האחת שלי" ו "עננים" ועם הלהיטים "תלתלים שחורים" ,"ריקדי" , "מצד לצד" ועד השירים המרגשים "תודה" "בשבילי את השער לגן עדן" "מלנכולי" ועוד... הופעתו היא חגיגה מוסיקלית,שמחה, מרגשת ועצמתית,שאינה מותירה אדם אחד אדיש בקהל.

לפרטים נוספים לחצו כאן

שבת, 07 דצמבר

שלומי קוריאט במופע סטנד אפ

מוצ"ש 7.12 בשעה 21:30 בית יד לבנים יעלה שלומי קוריאט למופע סטנד אפ קורע מצחוק. אחרי שזכה באיש השנה בבידור (שלישיית פרוזק), כיכב ב"הבורר" (אבי הטחול), פיזז "ברוקדים עם כוכבים", תיאטרון הבימה (השוטר אזולאי, המחזמר "סיגל") ובעוד אין סוף תוכניות טלוויזיה, שלומי קוריאט חוזר לבמות במופע סטנד אפ יחיד עם כל האיכויות שלו, הרבה דמויות וסיטואציות שמוכרות לכולנו מהשכונה. במופע סטנד אפ מספר שלומי קוריאט על ילדותו ונעוריו (בעיר יבנה), משפחתו המרוקאית, ההגעה לעיר הגדולה, זוגיות ועוד ועוד...

לפרטים נוספים לחצו כאן

יום ראשון, 08 דצמבר

אנסמבל בת שבע "אפרייזינג" "Uprising"

ערב חדש לאנסמבל בת-שבע יתקיים 8.12 ובו שתי יצירות: "שולה", בכורה עולמית מאת דניאל אגמי Uprising יצירתו הנודעת של חופש שכטר. "שולה" מודדת כובעים שונים לאורך חצי שעה – כמו כל אישה היא יודעת להחליף את עורה כשצריך, מעלה הצעה, השקפה וסימנישאלה מול מי שנקלע לדרכה. ב “ Uprising " שבעה גברים מפציצים את הבמה באנרגיה גבוהה,מתחברים, מתקוטטים ומשלימים. יצירה טעונה זו מבוצעת לפס קול קצבי וכובש שגם אותו חיבר שכטר.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

יום ראשון, 08 דצמבר

כולם כבר יודעים: בספריה, יום ראשון זה יום הילדים

זה התחיל בקטן, לאט לאט זה הלך וגבר, הלך והתעצם, והיום זה כבר הפך לדבר שבשגרה. מדי יום ראשון אחה"צ, מגיעים ילדים והורים לפעילות חופשית בספריה העירונית. הפעילות כוללת שעת סיפור, הצגה, יצירה או הפעלה. בדיוק מה שהילדים אוהבים.

לפרטים נוספים לחצו כאן


יום שני, 9דצמבר

"המכשפה של ליאור"- תיאטרון סיפור לגילאי 2-4

שופי מכשופי המכשפה ואריה'לה האריה היו אורחים מאוד לא רצויים בחלומותיו של ליאור. פעמים רבות הוא היה מתעורר בבהלה, כשהוא חש את נוכחותם בחדר, וכולו פחד. ליאור לא העז להסתכל עליהם, להציץ מי הם באמת, והתכרבל מכווץ מתחת לשמיכה. "שופי שופי מכשופי", הציגה את עצמה המכשפה והתחילה לדבר עם ליאור, ולאט לאט התבררו לו כל מיני פרטים עליה. שופי מכשופי לא נראתה כל כך כמו שליאור דמיין, והנה גם היא לפעמים טובה ולפעמים רעה, ובעצם - כן - אפילו נחמדה. דרך הפגישה המפתיעה עם המכשפה, למד ליאור שלא כל מה שמפחיד בדמיון הוא באמת כזה, וכאשר מכירים יותר את נושא הפחד - הוא מפחיד הרבה פחות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

יום שני, 9דצמבר

כשקר בחוץ... חם בקולנוע

"סינמה קיד", המקום בו כל הילדים נפגשים. מידי יום שני בשעה 17:30, חוזר. שוברי הקופות הגדולים ביותר, לילדים (ולהורים) ב- 20 שקלים בלבד. אז שימו את הילדים בקולנוע וצאו לשופינג או סתם לכוס קפה בקניון סי-מול.

לפרטים נוספים לחצו כאן

 

 

יום שלישי, 10 דצמבר

שלישי בקולנוע – בוקר מהסרטים

בימי שלישי, אחת לשבועיים חוזרים לשריין את הבוקר ל"בוקר קולנוע, הרצאה איכותית, סרט טוב ומקנחים בקפה ועוגה, פרויקט "בוקר קולנוע" בו משולבים הרצאה וסרט ב-20 ₪ בלבד, בנוסף, כל משתתף יקבל שובר לקפה ומאפה ב-6 שקלים בלבד במסעדת "בריבה" בבית דרך חיים שבקניון סי-מול

לפרטים נוספים לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה