אודיטוריום נעים לתרבות מזמין אתכם לחגוג את חנוכה במופעי תרבות ברהיבים


להאזנה לתוכן:

מופעי המחול קשקוש בלבוש ונעלי הבלט של יעלי יגיעו אודיטוריום 02.12 (בשעות שונות) * פסטיבל 'ילד פלא' מגיע לאודיטוריום ב03.12 כמו כל שנה הפסטיבל מצדיע ליוצר/ת בולטים בתחום שירי הילדים ולדמויות מפתח בתחום הזמר והבידור לילדים.

קשקוש בלבוש- פאנוב      

בממלכת הצבעים של הצייר בלבוש רעש ומהומה. הצבעים רוצים לגרש את הצבע קשקוש מן הממלכה. קשקוש הוא צבע לא ברור, הוא פשוט מקלקל את הציור. יום אחד, כרעם ביום בהיר, הופיע בממלכה הקיסר הלבן, שהחליט לנקום בצבעים, ומלק את כולם. עצבות נפלה על הצייר בלבוש ועל אזרחי הממלכה. מי ישב את הצבעים לממלכה ולציור שנמחק? קשקוש ובלבוש יוצאים לחפש את שלושת צבעי היסוד (אדום, כחול וצהוב) שיחזירו לממלכה את הצבעים ואת שמחת החיים. מופע מחול ססגוני וצבעוני, הפותח באמצעות אמנות המחול והמוסיקה, שער אל עולם הרגשות והצבעים. המופע יתקיים 02.12 בשעה 11:00 באודיטוריום נעים.

לפרטים וכרטיסים – 08-8507507

 

נעלי הבלט של יעלי       

 מסע קסום בארץ המחול, שם מחפשת הילדה, יעל, את נעלי הבלט שאבדו לה. היא פוגשת את אזרחי ארץ המחול – הרקדנים, את המלכה הפרימה בלרינה, את המלך פירואט וגם מתאהבת בנסיך שאינו יודע לרקוד בלט. קטעי מחול מרהיבים על מוסיקה מתוך "מפצח האגוזים" לצ'יקובסקי ותלבושות ססגוניות. סגנון המחול – קלאסי משולב בסגנונות אחרים כגון ריקודי רחוב, מחול מודרני, פלמנקו, ריקוד מזרחי וסממנים אתניים. המופע יתקיים 02.12 בשעה 16:00 באודיטוריום נעים

לפרטים וכרטיסים – 08-8507507

 

ילד פלא            

פסטיבל "ילד פלא" הוא מופע איכותי לילדים ולכל המשפחה, שהגה ומנהל אומנותית היוצר אלי ניסמן, שבמרכזו הכוכבים הם עשרות ילדים זמרים שמבצעים שירי ילדים ולצידם מככבים אומנים מוכרים ואהובים. השילוב יוצר מופע יחודי בטעם של פעם שמחזיר לשירי הילדים הקלאסיים את הקסם מחדש. מדי שנה הפסטיבל מצדיע ליוצר/ת בולטים בתחום שירי הילדים ולדמויות מפתח בתחום הזמר והבידור לילדים.

השנה יתקיים הפסטיבל בהשתתפות נתן נתנזון ומרינה פיינגולד ילדת הפלא מפסטיבלי הילדים.

יום שלישי 3.12.13 באודיטוריום נעים לתרבות, אשדוד

לפרטים נוספים: 08-8671536, 050-7936471


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה