"סולומונו" מציג:האשדודים.


להאזנה לתוכן:

בטקס הפתיחה של פסטיבל "סולומונו",בפני אולם מלא עד אפס מקום, העניק ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי,פרס הוקרה על מפעל חיים לשחקן אלברט אילוז.מיד לאחר הטקס הופיע ישראל קטורזה, אף הוא בן העיר.

פסטיבל "סולומונו" להצגות ומופעי יחיד נפתח במוצ"ש האחרון, באולם המופעים של מתנ"ס "דיונה" באירוע יוצא דופן בתוכנו ובאווירה ששררה בו.הכרטיסים, למופע של ישראל קטורזה,שנבחר להיות המופע הראשון לאחר טקס הפתיחה, נמכרו כולם זה מכבר.

לצופים ברי המזל, שהשכילו להשיג כרטיסים בעוד מועד, ציפו במבואה שולחן תקרובת עשיר,תערוכת ציורים סביב ושלישיית כנריות שהנעימה את ההמתנה.אילנית סוויסה,המנהלת האמנותית של הפסטיבל שאף הנחתה את הטקס בחן רב,פתחה והזמינה את מנהל "דיונה", שהפיק את הפסטיבל שלום לוטטי,זה סיפר בקצרה את מטרות ותוכניות הפסטיבל והודה לשותפיו. ראש העיר,ד"ר יחיאל לסרי, שהוזמן לשאת דברי ברכה,התרכז בתהליך המואץ המתרחש באשדוד בשנתיים החולפות בתחום התרבות, משני ההיבטים:הקמת,הרחבת ופתיחת מוסדות תרבות ברמה ואיכות ללא תקדים (היכל התרבות,האמפיתיאטרון,בית האמנים ועוד)והפקת אירועי תרבות ואמנות רבים ומגוונים.בסיום דבריו הוזמן אל הבמה "חתן השמחה" אלברט אילוז.אל ראש העיר הצטרף הבמאי והתסריטאי הנודע, שהגיע במיוחד לחלוק לאלברט כבוד, חיים בוזגלו.חיים הרעיף שבחים על אילוז והפליג בשבחו הן כאדם והן כאמן רב פנים ופעלים.גם ד"ר לסרי השתתף במחמאות ולא חסך דברי שבח לאלברט אילוז שצמח באשדוד.

לאלברט הוענק מגן הוקרה אמנותי מקריסטל וזר פרחים ענק.לאחר שהודה למברכיו,בהתרגשות רבה,וציין שזו הפעם הראשונה שבה הוא זוכה לפרס על עבודתו האמנותית,הוקרנה מצגת שבה שורטטה דרכו של אלברט מיום עלייתו ארצה ועד ימינו אלה.מיד בסיום הטקס הגיח לבמה קטורזה, אשר לפני שהחל את הופעתו סיפר אנקדוטה מהעבר על עבודתו המשותפת עם אילוז בתיאטרון חיפה,והוסיף דברי הערכה לחתן הערב.קטורזה כהרגלו "השכיב" את הקהל וגרם לפרצי צחוק ממושכים.

 

יום חמישי, 8 בדצמבר 2011, בשעה 19:00 ,אולם בית איתן/מתנ"ס דיונה.

"צ'כוב כפול שתיים!"הצגת יחיד בבימוי:בוריס רובחה.הצגה מורכבת משני מחזות קצרים מאת צ'כוב-"שירת הברבור" ו"על נזקים שעושה הטבק".ההצגה בשפה הספרדית.בכיכובו של בוריס רובחה.

 

יום חמישי, 8 בדצמבר2011 , בשעה 20.30

"וידוי אחרון",הצגת יחיד בבימוי:אלברט אילוז.סיפור שלא סופר,על ילדות בשכונה,על שכנים והמולה,על חיפוש שאף פעם לא תם,על כוח ומוח.בכיכובו של אלברט אילוז.

 

מוצ"ש ,10בדצמבר 2011, בשעה 20.00 אולם בית איתן/מתנ"ס דיונה

"תשעה תיקים"הצגת יחיד בסגנון קברט.גילויים,סודות,חלומות ופנטזיות נשיות.ההצגה בשפה הרוסית.בכיכובה של מאיה סמירנוב.

 

יום ראשון 11בדצמבר ,2011 בשעה 20.30  מתנ"ס דיונה

"משפט פולארד",הצגת יחיד בבימוי:רועי הורוביץ.ג'ונתן פולארד מבקש לערוך בעצמו את מה שלא זכה לו לדבריו-משפט צדק.בכיכובו של רמי ברוך.

 

יום ראשון, 11 בדצמבר 2011 ,בשעה 19.00 אולם בית איתן/מתנ"ס דיונה

"כמה מסיבות?!"הצגת יחיד בבימוי:הבטמו טרונך.הצגה קומית בה השחקן מספר,בדרכו החמה והמחוייכת,איך זה לחיות ממסיבה למסיבה..חתונות,בריתות,אירועים משפחתיים קהילתיים.

ההצגה בשפה האמהרית.בכיכובו של הבטמו טרונך.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה