אלפים מתושבי אשדוד השתתפו באירועי סוף שנת הפעילות במתנ"סים.


להאזנה לתוכן:

אלפים מתושבי אשדוד השתתפו באירועי סוף שנת הפעילות במתנ"סים.

 קרוב ל-3,000 מתושבי אשדוד השתתפו בשבוע החולף באירועי סוף שנת הפעילות שערכו במתנ"סים "דיונה" (רובע י"ג) "עם שלום" (רובע י"א) המתנ"ס ברובע ט' ומתנ"ס "דקל" (רובע ט"ו). בכל האירועים השתתף בוריס גיטרמן-מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, כשהוא מלווה במנהלי החברה.
מ"מ ראש העיר ברך את תושבי הרבעים השונים שהגיעו לציין בגאווה את סיום שנת החוגים של ילדיהם ועמד בדבריו על ההיצע הנרחב של פעילויות במרכזים הקהילתיים שבהם כל אחד מהתושבים, מילדים ועד מבוגרים, יכול למצוא פעילות שתאפשר לו בילוי והנאה בשעות הפנאי משולב בהרחבת אופקים. עוד ציין בדבריו, את הגידול הקבוע במס' המשתתפים בחוגים, ביקוש המעיד על העבודה המסורה והמקצועית של מנהלי המרכזים הקהילתיים וסגל העובדים הרחב והמיומן.
קרוב ל-1000 מתושבי רובע י"א הגיעו להפנינג של מתנ"ס "עם שלום" שכלל במה פעילה של מופעי חוגים שאותם מרכזת איילת עמר, מאהל בדואי, פינת ליטוף עם בעלי חיים, מתקני שעשועים מתנפחים, הגרלות נושאות פרסים ותמונת מגנט לכל ילד עם הסלוגן "ילד מאושר - ילד מוצלח". באירוע השתתפו מ"מ ראש העיר בוריס גיטרמן ומנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי יגאל גמליאל. להפנינג במתנ"ס ט' הגיעו כ-800 מתושבי הרובע, הילדים נהנו מפעילות על מתקני טרמפולינה וההורים סיירו בינות ולדוכנים שהציגו את פעילות החוגים במהלך השנה החולפת. על הבמה הופיעו חניכי מועדון הריקודים הלטיני, חוגי ג'אז ובלט ותצוגה יוצאת דופן של אמנות לחימה של חוגי הקראטה והטאקוונדו. באירוע המרכזי של הערב נערך טקס חלוקת תעודות למד"צים של מתנ"ס ט' העומדים לפני גיוס לשרות צבאי. באירוע השתתפו בוריס גיטרמן-מ"מ ראש העיר, אורן טואיל - סמנכ"ל החברה העירונית, עמירם סביון- מנהל המתנ"ס, מזל שאלתיאל- ראש תחום נוער ורכזת ילדים ונוער במתנ"ס פנינה נוח.
במתנ"ס "דיונה" (רובע י"ג) אחד מהמרכזים הקהילתיים הגדולים בעיר פועלים כ-45 חוגים המיועדים לכל סוגי האוכלוסייה: ילדים, נוער, מבוגרים ובני גיל הזהב. במהלך מסיבת סיום החוגים, שאותם מרכזת מרינה וקסלר הוצגו במקום פעילותם של להקות שונות הפועלות במקום, חוגי ספורט דוגמת אגרוף, כדור סל. החוג לאמנות הקרקס, חוגי מדע וחשיבה, חוגי תיאטרון ואחרים.
במתנ"ס "דקל" (רובע ט"ו) חגגו כ-400 משתתפים את מסיבת סיום החוגים האחת עשרה. בוריס גיטרמן-מ"מ ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות הפנאי, הודה להורים על האמון שהם נותנים בחברה, למנהל המתנ"ס- משה אלחרר ולצוות העובדים על פעילותם הקהילתית ברבעים ט"ו, ט"ז וי"ז. בשנת הפעילות החולפת חצה מתנ"ס "דקל" את רף 1,000 המשתתפים בפעילות החוגים והנוער, אכן הישג שיש להתברך בו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה