מי תהיה הסבתא היפה בישראל? הכירו את המתמודדות מאשדוד

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('045ccf10-592f-4d1c-824c-8876ccff207b','/dyncontent/2024/4/4/27698035-07ba-470a-8351-8af7fcc0fac2.gif',15238,'בלו קאסל אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('045ccf10-592f-4d1c-824c-8876ccff207b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('045ccf10-592f-4d1c-824c-8876ccff207b','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,20403,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('045ccf10-592f-4d1c-824c-8876ccff207b','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20403,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

תחרות הסבתא היפה של ישראל לשנת 2019 בהפקתו של הצלם המקומי המוביל בתחום - אורי קריספין, תתקיים בתחילת חודש הבא במשכן לאמנויות הבמה באשדוד. הצטרפנו אליהן ליום צילומים שגרתי בקמפיין התחרות שהתקיים בשבוע שעבר - הכירו את המתמודדות מאשדוד

יום צילומים למשתתפות בתחרות הסבתא היפה של ישראל | צילום: אורי קריספין

תחרות הסבתא היפה של ישראל או בקיצור 'סבתוש 2019' תתקיים באשדוד זו השנה השלישית ברציפות. בתחרות משתתפות 30 נשים, סבתות לנכדים, מרחבי כל הארץ - מראש פינה שבצפון, דרך פתח תקווה, בת ים, ראשון לציון ועד באר שבע שבדרום, כאשר אשדוד לוקחת חלק מאוד דומיננטי, שכן התחרות החלה בזמנו, כתחרות מקומית.

כחלק מקמפיין קידום התחרות, המשתתפות לוקחות חלק בהפקות אופנה שונות וימי צילום. הצטרפנו אליהן בשבוע שעבר ליום צילומים שהתקיים באשדוד, בו הולבשו כגנגסטריות - חליפות מחויטות, עניבות, שיער אסוף וסיגר קובני בידיהן – מתוקתקות מכף רגל ועד ראש. לאחר שעות הצילומים שנערכו באשדוד בסמוך למבנה המשכן לאמנויות הבמה, לנוף כיכר המפרשיות כשבאופק חוף הים התיכון, הוזמנו הבנות לחנות של WOW קוסמטיק, אחת מנותני החסות של התחרות, שם קיבלה כל משתתפת שי סמלי ומכובד.

צפו בכתבה מיום הצילומים >> 

מי שמפיק את התחרות הייחודית, הוא לא אחר מהצלם הוותיק אורי קריספין, איש חיי לילה בעברו, עורך מדור הרכילות באתר אשדוד נט והאדם המוביל בתחום תחרויות היופי בארץ מזה 20 שנה.

הוא מספר איך הכל התחיל:
"באחת מתחרויות היופי שהפקתי לנערות, הגיעה אחת המתמודדות כשלצידה אישה מאוד מטופחת. אמרתי לה: "אימא שלך נראית מעולה", היא ענתה לי - "זו לא אימא שלי זו סבתא". הייתי בשוק, הגעתי הביתה והורדתי את הרעיון על הנייר כמו שאומרים, ובסופו של דבר החלטתי ללכת על זה. התחלתי את זה כתחרות דרומית לפני 3 שנים וזה תפס - היום זה הפך מסורת."

"לקחת 30 נשים מכל הארץ ולרכז אותן להפקה כזו" מוסיף קריספין, "זה משהו שבחיים לא עשיתי, בטח לא בחתך הגילאים הזה. לחזור בסוף היום הביתה, אחרי שנחשפת לסיפור החיים של כל אחת מהמשתתפות, זה אחד הדברים הכי עוצמתיים ומרגשים שעשיתי בחיים שלי."

אורי קריספין והמתמודדות בתחרות הסבתא היפה של ישראל | צילום: אורי קריספין

לדבריו, התחרות תיחתם בתחילת חודש הבא במשכן לאמנויות הבמה באשדוד. לבנות ולקהל צפוי ערב נוצץ בו יתארחו איך לא, מופעי ריקוד ומוזיקה, כיאה לאירוע שכזה - להקת הריקוד די-דאנס בניהולה של דיקלה וקנין ורותם כהן בהופעה. במהלכו הערב ידגמנו הבנות על הבמה למול קהל וצוות השופטים המקצועי. בסיום הערב יחולקו תשעה תארים - שמונה תארים משניים וכמובן התואר הנוצץ של הסבתא היפה של ישראל לשנת 2019.

סגל השופטים ימנה 14 שופטים, ביניהם: מעיין קריספין (אישתו) - מלכת היופי של ישראל לשנת 2015, רווית אסף המאפרת הראשית של קמפיין התחרות, יוסי אוחיון מעצב השיער, הזוכות מתחרות הסבתא היפה של השנה הקודמת, נציגה מרשת wow קוסמטיק ועוד.

יום צילומים למשתתפות בתחרות הסבתא היפה של ישראל | צילום: אורי קריספין

"כאחד שגר באשדוד ואוהב את העיר הזו" מבקש קריספין להוסיף, "אני רוצה שאנשים ידעו כי האירוע הוא מפגן תיירותי לכל דבר, בסופו של יום, מדובר בתחרות ארצית שתתקיים באשדוד".

כעת, נעבור אל גולת הכותרת, נושא הערב - מי שלכבודן נעשית כל העשייה המבורכת הזו:
הן מוקירות ומודות על הרגע שהחליטו להשתתף בתחרות ומעידות כי זכו לראשונה לתת לעצמן את מה שלא התאפשר במרוץ השנים כשעסקו בטיפוח הקריירה וגידול הילדים. התחרות היא אחד הדברים הטובים שקרו להן בשנים האחרונות - עוצמה נשית עוטפת אותן מכל עבר כשהן יחד, הן מפרגנות ומפרות אחת את השנייה - מה שמעצים אותן בראש ובראשונה - כנשים, עם כל מה שכרוך בזה.

הכירו את המתמודדות מאשדוד:

דבי אוזנה | צילום: אורי קריספין

דבי אוזנה (49), עלתה מצרפת בסוף שנות השבעים, אימא לשלוש בנות וסבתא לשני נכדים. אחותה רשמה אותה לתחרות ללא ידיעתה ובהמשך דאגה שתגיע גם לאודישנים. "החוויה מדהימה" - היא משתפת, "תמיד החיים סבבו סביב המשפחה, הילדים, הנכדים והעבודה ופתאום אני יוצאת מהשגרה וזוכה להקדיש לעצמי, רק לעצמי. אני שמחה שהגעתי לתחרות, כל הבנות כאן מקסימות ומהוות השראה גדולה."

דבורה ז'נו | צילום: אורי קריספין

דבורה ז'נו (56), גננת, אימא לארבעה וסבתא לנכד אחד בן שנתיים. בהמלצת מכרים ההפקה כבר השיגה אותה והזמינה אותה להשתתף באודישנים לתחרות. "התלבטתי מאוד בהתחלה, אבל החלטתי לבסוף לזרום ולבחון האם זה מתאים לי תוך כדי תנועה" - היא משתפת, "גיליתי חבורה של נשים מגניבות, מתוקות וצעירות ברוחן. פתאום תואר הסבתא המכובד נתפס אחרת."

מרינה פיבצ'נקו | צילום: אורי קריספין

מרינה פיבצ'נקו (47), אימא לשלושה ילדים וסבתא לנכד אחד בן שנתיים וארבעה חודשים. בתה הקטנה ראתה את הפרסום לתחרות, לא חשבה פעמיים ומיד הגישה את מועמדותה. לה זה היה נשמע כמו חוויה מהנה, על כן החליטה לשתף פעולה עם בתה וניגשה לאודישנים. בעבר כבר השתתפה בתחרות יופי באשדוד - "יפות ושמנות" הוא שמה, עוד בזמנו כשהייתה אחת כזאת.

"כיף לפגוש אנשים חדשים ושונים בחיים שלך, אתה יודע, חברים חדשים" היא אומרת, "אני מאחלת לכל הבנות המדהימות, שלכל אחת מהן סיפור חיים משלה - פריחה, צמיחה ורק דברים טובים. התחרות הזו מביאה איתה חוויה אדירה, כשיהיו נינים יהיה מה לספר להם."

רינה קורל | צילום: אורי קריספין

רינה קורל (41), אם לחמישה ילדים וסבתא טרייה לנכד בן שנה וחודשיים.  אחרי שנה עם מתאו הנכד, מעידה כי הבינה כמה יפה הוא תואר הסבתא. את מועמדותה לתחרות הגישה בהמלצת חברים. 

"אני חושבת שכל שם תואר שמעצים את המילה סבתא ראוי להערכה, כך גם תואר הסבתא היפה של ישראל" היא אומרת ומשתפת: "זו בהחלט חוויה מעצימה להשתתף בתחרות, פתאום לגיל אין משמעות. הבנות מעריכות ומפרגנות אחת לשניה, זה מרגש ויפה בעיניי. מלכות אחת אחת. אני לא יודעת מי תזכה ומקווה שזו תהיה מישהי שהביאה איתה הרבה מעל יופי".

מזלית בצון | צילום: אורי קריספין

מזלית בצון (44), אם לחמישה ילדים וסבתא לשני נכדים, כבר 6 שנים מתגוררת באשדוד. את סיפורה המרגש והנוגע כבר כתבנו באשדוד נט, על האלימות שחוותה בחייה ועל הדרך שעברה. "בפעם הראשונה בחיי אני מרגישה שקיבלתי את ההזדמנות להכיר את עצמי" מספרת מזלית, "תמיד הרגשתי שאני לא בסדר, שעליי להשתנות ושאף אחד לא מעריך אותי. כעת, התחרות וכל מה שהיא מביאה איתה גורמת לי להרגיש אישה צעירה, ועם כל הפרגון שאני מקבלת, אני מרגישה בעלת ערך."

סימה טלקר אביטבול | צילום: אורי קריספין

סימה טלקר אביטבול (41) אימא לתשעה וסבתא לנכדה אחת מהממת. היא עובדת כגננת מחליפה בחינוך המיוחד ומנהלת קייטרינג ביתי. "במרוץ החיים סביב הבית והילדים היו שנים קשות ולא מצאתי הרבה זמן לעצמי, אבל היום משהילדים גדלו, אפשר לומר שאני קוטפת את הפירות" – משתפת טלקר ומוסיפה: "כשראיתי את הפרסום על התחרות החלטתי שהגיע הזמן לעצור את המרוץ ולהעניק גם לעצמי. זו חוויה מעצימה, אני שמחה להיות חלק מההפקה המושלמת הזאת."

אתי שושן | צילום: אורי קריספין

אתי שושן (55), אימא לארבעה ילדים וסבתא לארבעה נכדים מדהימים. עובדת בגן ילדים בעיריית אשדוד. אחרי שבשנה הקודמת סירבה להשתתף בתחרות, הפעם היא החליטה לזרום גם בשביל החוויה וגם בכדי להכיר חברות חדשות. "אני לא יודעת מי תזכה, ישנן בנות מהממות, כולן יפות ומטופחות. בסופו של דבר השופטים יחליטו."

יהודית גרשון | צילום: אורי קריספין

יהודית גרשון (70), אימא לארבעה וסבתא ל-12 נכדים. מתגוררת באשדוד מאז עלייתה לארץ לפני 16 שנה. אחותו של הוברט אבי קורשיה (ז"ל), שאנדרטה בעיר קרויה על שמו. בין היתר אוהבת לקרוא, לבשל ולצאת להליכה.

שולמית דוכאן | צילום: אורי קריספין

שולמית דוכאן (46) גרושה, אימא לארבעה וסבתא לנכדה בת שבעה חודשים. את אהבתה לילדים היא מתקשה להסתיר, ביום יום היא משמשת כסייעת בגן ילדים באשדוד. היא גדלה ביבנה לצד לא פחות מ-22 אחים ואחיות, וכשהתחתנה העתיקה את מגוריה לאשדוד. בתה, שהגישה את מועמדותה לתחרות ללא ידיעתה, הפתיעה אותה וסיפרה לה כי התקבלה לאודישנים לתחרות.

"נחשפתי לנשים מקסימות" משתפת דוכאן על החוויה בתחרות, "החיבור בינינו מאוד משמעותי - אנחנו מגובשות מאוד, עוזרות אחת לשנייה ועושה הרבה פאן. כולן יפות ומדהימות, כיף גדול לראות את זה, אני שמחה לקחת בזה חלק. להיות סבתא זו גאווה גדולה!"

שטרית ז'ולייט | צילום: אורי קריספין

שטרית ג'ולייט (62) אימא לשלושה בנים וסבתא לארבעה נכדים. את קריספין, מפיק התחרות, היא מכירה כבר שנים, עוד בתקופה שהייתה מצלמת כתחביב. אחרי שסוף סוף התגברה על הבעיות הרפואיות שעברה, הגיעה זמנה מבחינתה להקדיש לעצמה בחזרה. "הרגשתי שהגיע הזמן שאתן לעצמי קצת מעבר והחלטתי להגיש מועמדות לתחרות. מה יש? מגיע לי!"

נינט אטיאס ביטון | צילום: אורי קריספין

נינט אטיאס ביטון (64) אימא לארבעה וסבתא לעשרה נכדים. אחרי שבשנה שעברה סירבה להשתתף בתחרות בפני משפחתה, השנה נכדתה לא וויתרה לה והגישה את מועמדותה. "החלטתי לזרום ואני מודה על כך - זו חוויה אדירה אני נהנית כאן מאוד" היא אומרת, "מבחינתי כבר זכיתי בתחרות מעצם היותי כאן".

חיה בולנדי | צילום: אורי קריספין

חיה בולנדי (53) אימא לשניים וסבתא לשני נכדים. הגישה את מועמדותה לתחרות בהמלצת חברה, ומודה שהגשימה חלום. "אני יודעת שאני יפה, אבל אף פעם לא חשבתי להשתתף בתחרות כזו" היא אומרת, "זו חוויה מדהימה ומאוד מעצימה, אני ממליצה לכל סבתא להגיש מועמדות לתחרות הבאה. הבנות היפות והמהממות מעצימות ומפרות אחת את השנייה, אני שמחה שהגעתי לכאן."

שמחה לוגסי | צילום: אורי קריספין

שמחה לוגסי (52), אם חד הורית לחמישה ילדים וסבתא לארבעה נכדים (החמישי בדרך). מסתבר שגם את לוגסי רשמה בתה ללא ידיעתה - אחרי שבועיים היא צלצל הטלפון והיא הוזמנה להשתתף באודישנים לתחרות. "כמו שילדיי נהגו לומר לי: 'אימא, את כל הזמן במסגרת, את אף פעם לא נכנסת לתוך התמונה" - משתפת לוגסי, "ובאמת, כל הזמן עסקתי בגידול הילדים, עבדתי ועודני עובדת בשתי עבודות."

"כשבתי רשמה אותי לתחרות" - היא מוסיפה, "היא הפצירה בי ואמרה: "אימא אני רוצה שפעם אחת תחווי חוויה רק בשביל עצמך. כל הזמן דאגת לכולם, היום זה היום שלך". אני מודה לה על כך, אני מרגישה נהדר עם זה."

מאיה שרון | צילום: אורי קריספין

מאיה שרון (43), אימא לשלושה סבתא לנכדה אחת ובקרוב לנכד נוסף, מתגוררת באשדוד כבר 26 שנה ועדיין לא מעקלת שהיא סבתא. בתה הייתה זו שדחפה אותה להגיש את מועמדותה לתחרות, אחרי שנחשפה אליה בשנה שעברה. "החוויה כיפית ומדהימה" היא אומרת, "הבנות מדהימות, כל אחת עם הסיפור שלה מעוררת השראה."

תחרות הסבתא היפה של ישראל -  04.02, במשכן לאמנויות הבמה באשדוד. כרטיסים ניתן לרכוש באתר המשכן לאמנויות.

$(function(){setImageBanner('63c66651-8bb0-4467-8fa1-c3d28146a130','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,20405,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה