כבוד: פאב "הזה" באשדוד אחד מהברים הטובים של השנה


להאזנה לתוכן:

פרסי עכבר העיר: הבר הטוב של השנה. מיהו בר השנה של 2013? פאב הזה נבחר לאחד משבעת המקומות הכי שווים. כבוד /צילום: בועז פרדקין

אתר "עכבר העיר" דרג את שבעת המקומות השווים שלקחו קונספט קצת שונה ושדרגו אותו, אחד מהם הוא פאב "הזה" באשדוד, בחוף הקשתות בעיר.  אפשר להיות בטוחים שזו הייתה השנה שלקחה את חיי הלילה בישראל אפילו עוד יותר לקצה. גם 2013 התאפיינה בכמות כפולה של בעלי ברים לעומת כמות האנשים שיוצאים לבלות בהם. בתוך כל המוני הברים שהציעו לנו מקום על הבר ובירה קרה, היו כמה שלקחו את החזון שלהם לבר כמה צעדים קדימה. מגה ברים, ברים שכונתיים, ברי קוקטיילים ומיני קלאבים.

וכך נכתב באתר "עכבר הלילה" על הפאב בחוף הקשתות באשדוד: "כבר זמן מה שאשדוד גילתה את הבליינית שבה, ולא מעט ברים בעיר מפוצצים מדי ערב עד אפס מקום. אבל נראה כאילו האנשים מאחורי ה-"זה" הצליחו להביא רוח חדשה לאשדוד ולדרום כולו. מסיבות חוף, רייבים, הופעות, ערבי סטנד אפ ובמה פתוחה הם אלמנט מתבקש לכל בר טוב, אבל במקרה של זה, הם הוסיפו פן חברתי לא פחות ממדהים ומיתוגו את המקום כבר חברתי, שמשלב באופן ראוי להערכה חיי לילה ואקטיביזם קהילתי. הם אירחו מגוון הרצאות (עם יאיר לפיד, נפתלי בנט, יעקב פרי למשל), ארגנו מסיבת התרמה למלחמה בסרטן ושיתפו פעולה עם הקהילה הגאה המקומית להפקת מצעד הגאווה הראשון באשדוד. 


מנימוקי השופטים: 
"הזה הצליחו ליצור הרבה באזז, גם למי שמעולם לא מוציא את האף מתל אביב. הם עוררו את חיי הלילה באשדוד והסביבה והצליחו לשמור על מיינסטרים לצד תכנים איכותיים, משהו שבתל אביב בקושי מצליחים לעשות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה