טרנדים בתחום האירועים יש כל הזמן, אבל יש משהו אחד שלעולם לא יפסיק לרגש, לחגוג אירוע מול נוף עוצר נשימה כמו הים. גם מי שלא ממש אוהב ים יאמר שהנוף והאווירה בהחלט משפיעים על האירוע .

עד לא מזמן כשרציתם אירוע מול הים, התפשרתם לצאת מרחבי העיר אשדוד לאזורים מרוחקים כדי להגשים את החלום.

טירה על הים

המתחם החדש "טירה על הים" שנפתח רשמית לאחרונה בקצה חוף הקשתות הצפוני כבר מסתמן כאולם הכי אטרקטיבי בעיר ובסביבה. מעתה תוכלו לחגוג כל סוג של אירוע שתרצו החל מחתונות ובריתות מושקעות וכלה באירועים עסקיים, בר/בת מצווה, חינות, סעודות עליה לתורה, השקות, מסיבות, וימי כיף למיניהם, כשכולם נחגגים לצד ניחוח הים ושקיעה זוהרת כמו שרק אוצרות הטבע יודעים לעשות.

nostalgia

במתחם האירועים "טירה על הים", האולמות ממוזגים, עם חלונות גדולים, מציגים את כל היופי שבחוץ גם לחוגגים שבפנים, בטירה על הים,  תוכלו ליהנות מקבלת פנים במדשאות הגן במתחם וליהנות מהבריזה המלטפת בשקיעה הרומנטית ובנוף המהפנט שהוא חלק ממנה.

המתחם מציע לכם מקום אקסקלוסיבי, חדיש הכולל 2 אולמות בוטיק מושקעים ומעוצבים ברמה גבוהה ביותר ובעיצוב ייחודי כפרי מודרני וקונספטואלי שעוד לא נראה בעיר אשדוד.

-

nostalgia

משקיעים בקולינריה

אולמי "טירה על הים" מכירים בחשיבות איכות וטיב וטעמי המנות שמוגשות לאורחים ושמים דגש מיוחד על הטריות , כולל דגי הים התיכון, הירקות, התבלינים, והבשרים המובחרים ביותר, וכך גם הטעם מורגש ומשנה את כל הקונספט של המנות באירועים שהכרתם עד היום .

התפריט העשיר והמשובח כולל גם מנות שף ייחודיות במגוון רחב, כגון:

אנגוס-נתחי אנטריקוט על העצם, תפו"א אפויים פעמיים, בטטות, סלקים וגזרים צלויים בדבש ורוזמרין

 

אסאדו עגל-קרעי שפונדרה שבושלה שעות ברוטב ברביקיו ביתי, ניוקי, תפוחי אדמה פריכים ובצלים מושחרים.

לברק בתנור אבן- פילה לברק, פסטו זעתר ושקדים, כרוב צלוי שעות בעשבי תבלין, ציר עגבניות

 אולמי טירה על הים

ליאור מסיקה הבעלים של אולמי טירה מספר מה הסיבה שהחליט להקים מתחם אירועים חדש בעיר אשדוד

"רוב האולמות בעיר מרוחקים ונמצאים באזורי התעשייה, הקהל האשדודי אוהב ים ואין מקום קסום יותר לחגוג אירוע מול הנוף המדהים, בחוף הים באשדוד. מעבר לזה 'חדש' זו המילה שעושה את זה לאנשים. אנחנו באנו לתת לאנשים אנרגיות חדשות, קונספט אחר של אירוע במיקום מושלם".

ליאור מה הופך אירוע אצלכם לייחודי ?

"למתחם -טירה על הים, יש את כל היתרונות שמעניקים לאורחים את חווית האירוח המושלמת לרבות המיקום הנדיר, הנוף המדהים לים, המתחם המצוי בקומת קרקע ומקנה נגישות נוחה מאוד, מספר רב של חניות ללא עלות בצמוד למתחם, מעבר לכך, השקעה חסרת פשרות בעיצוב המתחם, דגש על קולינריה משובחת וייחודית, וכמובן הקפדה על רמת שירות גבוהה כך שאנו בטוחים שהאורחים ייהנו מחוויית אירוח ואירוע מושלם ככל שניתן".

ליאור מסביר " אנחנו מאפשרים לכם לחגוג אירוע מול הים בכל עונות השנה, הזמן המבוקש ביותר לאירועים בדרך כלל במקומות אחרים, הוא תקופת האביב ותקופת הקיץ, היתרון אצלנו שגם אם מתחשק לכם אירוע עם נוף מול הים לא חייב לחכות לעונת הקיץ והאביב, אצלנו אפשר ליהנות מהנוף כל השנה, גם כשהאורחים בתוך המתחם הממוזג הם עדיין יכולים להנות מהאווירה והחוויה של אירוע מול הים" .

 

לחגוג באולם על חוף הים יכול להיות הגשמת כל החלומות מצד אחד, הנוף המושלם של הים, והאווירה הקסומה, ומצד שני – אירוע במתחם ממוזג, מפואר ונוח.

אם תערכו את האירוע שלכם באולמי "טירה על הים" , תהיו בטוחים שכולם יזכרו את האירוע שלכם ולא יפסיקו לדבר עליו. 

לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום שי אוליאל ואייל גוטא :