ארונות מטבח 

כיום אנו מוצאים את עצמנו בדירה שהחדרים בה קטנים מבעבר כך שבעבר לא היתה בעיה לשים איפה שרק נרצה את ארון ההזזה או כל ארון אחר אך כיום המצב שונה לחלוטין שהחדרים נבנים בצורה מאוד מצומצמת דבר המגביל אותנו מאוד בתמרון במבנה החדר והיות ואנו רוצים להרוויח מקום נוסף בכל חדר כך שלא נצטרך להצטמצם בכל חדר איפה לשים את הארון ההזזה או כל ארון אחר או לא לשים דברים אחרים בחדר בגלל שאנו צריכים מקום כדי לשים את הארון ההזזה או כל ארון אחר לכן מומלץ מאוד לבנות חדר ארונות . חדר ארונות אינו חייב לתפוס חדר שלם אלא יכול להיות אפילו חצי חדר או נישה שבה ניתן למקם את חדר הארונות.

nostalgia

ידיות מיוחדות ופרזול

 תמיד תוכלו להפתיע עם צירים או ידיות שטרם מיוחדים שבעצם ישדרגו לכם את הארונות . 

 המראה החלק והנקי 

טרנד חזק בעולם שיש לו ביקוש גם בארץ הוא מטבח שמוסתר מאחורי דלתות ארוכות מהרצפה ועד התקרה

אורלי מטבחים באשדוד״ בהנהלת שלום אזאווי נסיון וותק בענף המטבחים של למעלה מ-25 שנה מייצרים מטבחים באשדוד - מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים וחדרי ארונות, מומחים בעיצוב תלת מימד לחלל המטבח או חדרי ארונות הממחישים את התוצאה הסופית המושלמת.    
השילוב בין חומרי גלם איכותיים לאמינות והשירותיות ייצרו עבורכם את ההתאמה המושלמת למטבח פונקציונלי עם עיצוב מעורר השראה, טכנולוגיה גבוהה תחת הנהלתו המקצועית של משרדנו.

nostalgia

אם הנכם משפצים וברצונכם לשדרג את המטבח פנו לאורלי מטבחים באשדוד לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית עבור מטבחים מודרניים באשדוד, או מטבחים כפריים באשדוד לפי דרישה, אורלי מטבחים באשדוד והסביבה עושים הדמיות מטבחים כך שהלקוח יצא מרוצה וידע לקראת מה הוא מוציא כספו.

לפרטים נוספים לחצו כאן 

מבצע לקראת החגים: כיריים ליבנט מתנה.

לקביעת פגישת ייעוץ: 055-9706437

nostalgia

שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות