בורסת השמות ממשיכה באשדוד: האם יגיע גם שם גדול?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a6c55f56-33ee-4e3e-b6ae-f328da3ab6e9','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a6c55f56-33ee-4e3e-b6ae-f328da3ab6e9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a6c55f56-33ee-4e3e-b6ae-f328da3ab6e9','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

קצת פחות משבוע לתחילת האימונים של מ.ס אשדוד ודומה שהדיבורים והמעשים עולים הילוך לקראת העונה הקרובה. באשדוד לא יחתימו גלריה של שחקני רכש כמו בקיץ שעבר ויתבססו על הסגל הקיים עם הצעירים וחיזוק מינורי. אנחנו ננסה לעשות סדר בבורסת השמות שנמצאת על הפרק. והאם יגיע שם גדול שידליק את האוהדים? /צילום: ארכיון אשדוד נט

ביום ראשון הקרוב תפתח מ.ס אשדוד את אימוניה באופן רשמי. בסוף יולי כבר יתחילו משחקי גביע הטוטו ובאמצע יולי הקבוצה תצא למחנה אימונים בפולין כנראה בעיירה ליד ורשה.

עד כה לא הוחתם אף שחקן רכש באשדוד, אלא שזה לא בגלל שבאשדוד לא עובדים או לא רוצים, אלא בשל העובדה שבקבוצה גם כך לא חשוב להביא הרבה שחקני רכש.

"בעונה שעברה הרכבנו סגל כמעט חדש עם צוות חדש ושחקנים חדשים, הבאנו 8 שחקני רכש, רובם חתומים לעונה הקרובה. למעט צרפתי שעזב, שי מימון ואולי אושינואה, כול הסגל פחות או יותר ממשיך", אמרו באשדוד.

הבעלים ג'קי בן זק כבר מזמן אמר שהוא מתכנן לבנות יותר על הצעירים שלדעתו אמורים לעשות העונה את קפיצת המדרגה. הדברים אמורים בעיקר על ניב זריהן, בנצי מושל, מיכאל אוחנה, טימור אביטן ואחרים. 

בורסת השמות, מי בא מי הולך, מי על הפרק

כאמור רכש רשמי עדיין אין, אבל גם כך הסגל של אשדוד מונה כ- 17-18 שחקנים וזה עוד ללא המושאלים וכדומה. באשדוד יחתימו כמה שחקנים שהגזרה החמה היא עמדת ההתקפה והקישור ההתקפי. שבנוסף, יש כמה סימני שאלה מהשחקנים שנמצאים בסגל ונחשבים כשחקני מפתח. אנחנו באשדוד נט ננסה לעשות סדר בבורסת השמות, שכמו תמיד בתקופה יש יותר אי וודאות מדברים בטוחים. 

אבו ענזה

עד לפני כמה ימים אבו ענזה אמור היה להיות החלוץ שחוזר לאשדוד, הוא כבר דיבר עם ראשי אשדוד, דיבר על אלחמיד שהיה יחד איתו בטיול בתאילנד, ואבו ענזה אמור היה לעשות את הקאמבק לאשדוד. אלא שבימים האחרונים משהו קרה, אבו ענזה התחיל חשוב מה עדיף לו, העובדה שהוא שחקן חופשי ויכול ללכת לאן שהוא רוצה קסמה. נכון שההיכרות המוקדמת באשדוד נוטה קצת יותר לכיוון של הצהובים אדומים, אבל אבו ענזה חושש מהעובדה שיש לא מעט צעירים על העמדה שלו (זריהן, מושל, אביטן) שבקבוצה רוצים לקדם, תוסיפו את העובדה שירו בלו הוא באנקר וניר קלינגר לא משחק עם יותר מחלוץ מטרה אחד, כך שאבו ענזה חושש שהוא ייאלץ להיאבק על מקומו בהרכב, ואילו בקבוצות אחרות הוא עשוי להיות שחקן יותר מרכזי.

כך או כך, נראה שאבו ענזה יגיע בסופו של דבר ויהווה חיזוק ראשון לחלק ההתקפי של הקבוצה.

 

ניקולאס פלצ'וק

השם החם למעשה מינואר שנה שעברה. הבעיה: העליות הגבוהות שלו. פלצ'וק מרוויח בב"ש סכומים שבאשדוד לא מתכוונים לשלם לו, יש לו אופציה לעוד עונה בב"ש, אבל הוא בוודאות לא ימשיך בבירת הנגב בעונה הקרובה. האם פלצ'וק יגיע לאשדוד, כרגע זה בעיקר תלוי במידת הנכונות של אשדוד להשקיע וכמה. הסיכוי: 50-50. קלינגר מאד מעריך את השחקן וזה משחק לטובתו. 

 

אור אוסטווינד

מי שהיה אמור להיות שחקן הרכש הראשון של אשדוד. עשה פניית פרסה ולא יגיע לאשדוד. אוסטווינד בדרך להפועל ת"א. למה הוא לא באשדוד? הצד של אשדוד טוען שאוסטווניד קיבל הצעה יפה ולא ברור למה הוא לא רוצה להגיע והעובדה שקצת משגעים אותו מקבוצות גרמה לו לעצור את התהליך עם אשדוד. חלק מהאנשים בכלל טוען שהעובדה שסיפור ההחתמה של אוסטווינד יצאה לתקשורת גמרה להם לרדת מהשחקן.

בצד של השחקן בכל אומרים שאשדוד "שיחקה משחקים" ושינתה את התנאים אחרי שמרביתם כבר סוכמו. בכל מקרה, זו כבר היסטוריה. בעונה הבאה הוא לא באשדוד. 

 

אלירן ג'ורג'

מגינה של הפועל קטמון בעונה האחרונה הוזכר כמועמד לחזק את עמדת המגן הימני. לא בטוח כמה זה רציני וכמה זה ספין רגיל של התקופה הזאת. אשדוד צריכה חיזוק/גיבוי לעמדת המגן הימני, ואם אושינואה הולך אז גם למגן השמאלי. אל חמיד בתור פתרון זה ממש לא מספיק. האם יגיע? כנראה שלא. אבל כבר לא נופתע משום דבר. 

בדרך החוצה?

לאשדוד יש שלושה שחקנים שמעוררים עניין בקרב קבוצות אחרות בארץ, אופיר מרציאנו, עופר ורטה ולאחרונה גם מיקי סירושטיין. לא ברור מי מהם ישאר באשדוד. שכרגע נראה שדווקא לורטה יש את הסיכוי הכי גדול לא להמשיך באשדוד בשל העניין שב"ש מגלה בו.

אם עד לפני כחודש היה נדמה שב"ש לא תשלם את הסכומים שאשדוד דורשת עכשיו זה נראה שדווקא כן. בכל מקרה לורטה יש חוזה באשדוד ואם הוא לא יחתום בקבוצה אחרת עד יום ראשון הקרוב, הוא יגיע לפתיחת האימונים.

אם ורטה יילך לקבוצה אחרת, לאשדוד תהיה בעיה בעמדה הזאת והיא תהיה חייבת להביא רכש. 

מלפפון חם שני, הוא אופיר מרציאנו. מרציאנו אמור לצאת מחוץ לגבולות ישראל. בארץ כנראה האופציות שלו נסגרו, אחרי שגם מכבי ת"א ומכבי חיפה החתימו שוערים זרים. להפועל ת"א אין כסף בכדי לעמוד בעלויות ונראה שהאופציה היחידה היא חו"ל. לכן אם לפני כחודש דיברו על מרציאנו כשחקן שעוזב כמעט בוודאות, כרגע זה נראה הרבה פחות וודאי בשל העובדה שמאד קשה להוציא שוער ישראלי לחו"ל וראו ערך אריאל הרוש.

גם העובדה שמרציאנו עדיין לא רשם הופעות בנבחרת ישראל, לא תעזור. אבל מי יודע אולי דודו דהאן יצליח לעשות שוב קסמים. כרגע אין שום קבוצה רצינית על הפרק.

המלפפון האחרון והדי מפתיע שעלה בימים האחרונים, הוא מיקי סירושטיין, הפועל רעננה כבר פנתה לאשדוד בכדי לצרף את השחקן חזרה ולוותר לאשדוד על יתרת החוב בכדי להשלים את העסקה (חצי מיליון ש"ח כבר עברו). הפועל ב"ש גם החלה לגלות עניין.

סירושטיין הצעיר בן ה- 24 יכול לשחק במגוון של תפקידים ומהווה פוטנציאל גדול. אשדוד כנראה לא תוותר עליו כל כך מהר. דווקא סירושטיין הוא דוגמא טובה למדיניות של אשדוד, לדעת לזהות שחקנים טובים מליגות נמוכות ולצרף אותם בעלות נמוכה. סירוטשיין כזכור הגיע לפני שנתיים לאשדוד מהפעול רעננה ששיחקה אז בליגה הלאומית. 

מחפשים שם גדול

למרות העובדה שג'קי בן זקן רוצה לבנות על הסגל הקיים והצעירים המוכשרים של אשדוד. באשדוד מדברים בימים האחרונים על הרצון להביא איזה שם גדול בכדי שקצת יריגע את הקהל ואולי לבנות מסביבו את הקבוצה. "בעונה שעברה זה היה סולארי, העונה אולי נפתיע עם שם אחר", אמרו באשדוד. לפני כשבועיים נעשה ניסיון להידברות עם החלוץ דודו ביטון, אבל כרגע זה קצת נבלם. גם בעבר באשדוד רצו לצרף את השחקן שמאד מוערך בקרב אנשי אשדוד. העליות של ביטון אם יגיע יהיו גבוהות, אבל באשדוד משתעשעים עם המחשבה הזאת בתקופה האחרונה. 

עוד שם יחסית גדול שלעה באחרונה, הוא של תומר סויסה מב"ש. סויסה שגם בעונה שעברה הוזכר בהקשר של אשדוד, שוחרר מב"ש ועשוי לבוא בחשבון מבחינת אשדוד. מבחינה מקצועית ברור לכולם שהוא מתאים, באשדוד רק לא בטוחים שהוא מתאים חברתית לקבוצה ואת זה בודקים בימים האחרונים. סויסה ישמח להגיע לאשדוד ושמואל בוכריס כבר יצר קשר עם השחקן כמה פעמים. עכשיו יצטרך ניר קלינגר להחליט אם הוא רוצה את סויסה באשדוד.

$(function(){setImageBanner('dbfcae28-49cd-4217-a1fe-9afb21d8f5fa','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,20182,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה