מגולני ועד חרמון


להאזנה לתוכן:

גולני, החטיבה הרגלית המהוללת, עושה את זה בכל שנה. במאמץ גופני בלתי רגיל מקיימים חיילי היחידה את אחד ממבצעי הריצה המרשימים בישראל. הם רצים מהגולן ועד אילת, עוברים דרך יישובים וערים, פוגשים את עם ישראל לכל אורך הדרך וזוכים לחיבוק חיד גדול מתושבי המדינה. גם בית ספר מפתן היה בין המחבקים וחיילי גולני השיבו הרבה אהבה. סיפור יפה של אהבה ופרגון.

השבוע התקיים מרוץ גולני המסורתי. בין התחנות הרבות בהן עושים הרצים אתנחתא קלה, היה גם בית ספר מפת״ן מית״ר חרמון באשדוד. ״חיילי גולני הגיעו אלינו ביום שלישי״ אומרים במפתן מית"ר חרמון אשדוד ומציינים בגאווה גדולה כי ״זכינו לארח את גדוד 51 של החטיבה בבית ספרנו, כשבאו לאתנחתא קלה מהמרוץ״.

 למפתן חרמון אשדוד הגיעו כ-80 חיילים, לוחמים ומפקדים של חטיבת גבעתי, והתקבלו ע״י חניכי מפתן בהתלהבות ואהבה רבה. ״חניכינו קיבלו את פני החיילים בפרחים והעניקו לכל אחד מחזיק מפתחות שהם הפיקו במיוחד לאירוע זה״ אומרים בבית הספר ומשבחים את חניכי מגמת הגרפיקה הממוחשבת שהיו אחראים על העיצוב והפקת המחזיק. כן הוענקו תשורות מהעירייה ושי נדיב, תרומת חברת פוזה, שנמסרה לכל חייל - לרווחתו.

 במפת״ן חרמון לא הסתפקו בכך אלא הכינו פעילות מגוונת כשחיילי גולני משתלבים בהן בשמחה גדולה. כך, יחד עם החניכים קיימו פעילות בחדר הכושר, במועדון הסנוקר, במשחקי הכדורגל ומשיכת החבל, ואף ערכו שיחות אישיות עם החניכים.

 ״הייתה זו חוויה מהנה עבור החיילים ועבור חניכי המפתן-מית"ר, הרואים בחיילים מושא לחיקוי״ אומרים בבית הספר ומזכירים כי חניכי המפתן המשתתפים בפרויקט "אחרי", אפילו הצטרפו לחלק מהמרוץ באשדוד, כשהם צמודים לחיילים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה