נבחרת הכדורגל של נמל אשדוד ניצחה את התאחדות התעשיינים


להאזנה לתוכן:

נבחרת הכדורגל של נמל אשדוד ניצחה בטורניר שנערך ברביעי האחרון, את התאחדות התעשיינים. הטורניר התקיים במגרש גולדטיים שבת"א.

בין שחקני הנבחרת של התאחדות התעשיינים ניתן היה לראות את מנכ"ל התאחדות התעשיינים, אמיר חייק, והאלוף במילואים אביחי מנדלבליט (שהחל מיום ראשון הקרוב יכנס לתפקידו החדש כמזכיר הממשלה). מאמן הנבחרת הוא היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד עופר יוחננוף שסיפר כי "המשחק היה חוויה נהדרת, מהנה וספורטיבי כאחד". ביציע הכבוד ניתן היה לראות את שוקי סגיס, מנכ"ל נמל אשדוד ועובדיה כהן, סמנכ"ל משאבים שהגיעו לעודד את נבחרת הכדורגל של חברת הנמל. לאחר המשחק, השניים ירדו למגרש אף הם והחלו לתרגל בעיטות וקפיצות.  יש לציין כי המשחק היה מותח ברובו ושתי הקבוצות הפגינו יכולות וכישורים ספורטיביים. לאורכו של המשחק התוצאה הייתה 2-2. מי שהכריע את המשחק היה חגי בן ישי מנמל אשדוד, שהבקיע גול בדקה ה- 90 וחתם את התוצאה 3-2 לחברת נמל אשדוד. אנו מצפים למשחק גומלין שייערך ב – 12 ביוני במגרשי הסווטסטאר שבאשדוד.

טוד מוהרד, גולש גלים מקצוען בעבר, שותף למיזמים רבים לשיפוץ מקלטים ומחסות בצפון הארץ ומי שהפיק את  הסרט הדוקומנטארי 'הארץ המובטחת', שהוקרן בהקרנת בכורה באשדוד בשיתוף פעולה של עירית אשדוד והעמותה לקידום הגלישה באשדוד (המונה כיום כ- 3,000 חברים שוחרי ים ואיכות סביבה). 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה