אותה גברת בשינוי אדרת

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('dbb50d9c-8038-492d-ab21-99ad8a6b381b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dbb50d9c-8038-492d-ab21-99ad8a6b381b','/dyncontent/2024/4/21/1cebc6c2-b3bd-4e6e-9f9a-6a934a51d3d5.jpg',17792,'נמל אייטם כתבה',525,78,true,20180,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('dbb50d9c-8038-492d-ab21-99ad8a6b381b','/dyncontent/2024/2/21/19022398-7ad1-43fb-980e-4729804bbbee.gif',17526,'הילה אייטם כתבה ',525,78,true,20180,'Image','');},15]]);})
להאזנה לתוכן:

אחרי עונה טובה שעברה, מכבי אשדוד מתכננת את העונה הבאה שלושת הזרים יחד עם טפירו והמאמן ברקוביץ' כבר כאן, אלא שהבעיה מסתמנת דווקא מהצד הישראלי של הסקאלה. "כל מה שקורה במכבי ת"א וכל מה שקורה בליגה משפיע מאד", אומרים באשדוד

"איך אתה נהנה בחופש?" אני שואל את אחד מאנשי מכבי אשדוד השבוע שנפגשנו, "חופש? למי יש זמן לחופש, עכשיו זה החלק הכי קשה של העונה, עכשיו זה שיא העבודה שלנו", הוא ענה לי. במכבי אשדוד עובדים במרץ על בניית הסגל לעונה הבאה, כרגע הבנייה מתחלקת לשני מובנים, הראשון העובדה שתקציב הקבוצה עוד לא ממש סגור מה שקצת משאיר את נושא הרכש מעט לא ברור, השני זה התאמתם של השחקנים שיבואו לסגל שכבר נמצא, כלומר השלד העיקרי של הקבוצה שמורכב כרגע מארבעה שחקנים. בנוסף, ככל הנראה (עוד אין החלטה רשמית) יהיו העונה ארבעה זרים שיכולים להירשם בטופס, שהחוק הישראלי יבוטל, מה שמצריך מחשבה אחרת לבניית הסגל של הקבוצה, מאידך באשדוד אמרו מיד בסיום העונה שבעונה הבאה לקבוצה יהיו ארבעה זרים ללא קשר למה שתחליט המנהלת. בינתיים נראה שהשינוי הנרקם עשוי להוביל לעליית מחירים בשוק הישראלי. "יהיה מאד קשה להחתים שחקנים ישראלים בכירים, כי עכשיו תהיה יותר תחרות על השחקן הישראלי, מה גם שמה שקורה במכבי ת"א שהולכת לעוד ליגה וכנראה תעשה סגל גדול יותר בהחלט משפיע", אומרים באשדוד. באשדוד הפיקו לקחים מהעונה שעברה ויודעים שמה שאולי היה עקב האכילס של הקבוצה זה הסגל היחסית של הקצר של הקבוצה בעיקר בפן של השחקנים הישראלים, אחרי מאיר טפירו, ניב ברקוביץ' ויאן מרטין לא היה ממש ישראלי דומיננטי, מה עוד ששניים מהשלושה תמיד היו על הפרקט בגלל החוק הרוסי.

בעיה ישראלית
באשדוד היו שמחים מאד לראות גם את יאן מרטין וגם את ניב ברקוביץ' בקבוצה, אלא שהשניים כך זה נראה לא ממהרים לחתום באשדוד, כי הם מחזיקים בהצעות מעוד קבוצות. שחקן כמו יאן מרטין שהעונה פרץ באשדוד, הוא בהחלט שם שמסתובב כמעט אצל כל מאמן בליגה, הוא גבוה, צעיר, יודע לקלוע מבחוץ ובעיקר עשה התקדמות גדולה במהלך העונה ויש לו עוד המון לאן להתקדם וזה משהו שמעניין הרבה קבוצות בליגה. "שחקן כמו יאן מרטין לא ישחק עבור אותו חוזה שהיה לו העונה באשדוד בעיקר אם הוא יודע שהוא יוכל לקבל הרבה כסף בקבוצות אחרות", אומרים באשדוד. בנקודה הזו מסכים עו"ד שי האוזמן מנהלה המקצועי של אשדוד להגיד: "אף שחקן לא ישחק העונה באשדוד בגלל שהוא קיבל את ההצעה הכי גבוהה כספית, אנחנו ננסה להביא שחקנים שיהיו מוכנים לשחק בפחות כסף אצלנו כי אנחנו נביא להם דברים אחרים, כך אני מקווה". אלא שבינתיים שחקנים כמו ניב ברקוביץ' ויאן מרטין שבקיץ שעבר הגיעו לאשדוד ממש בדקה ה- 90 הופכים העונה לסחורה חמה בשוק, מה שמצביע על ההצלחה הקבוצתית של מכבי אשדוד וגם על ההצלחה האישית של שחקנים באשדוד. העובדה הזו מוציאה פתאום לשוק שמות כמו אנטון שוטבין שהשבוע פורסם שמכבי אשדוד מתעניינת בו. לא ברור אם שוטבין באמת יגיע לאשדוד, אבל הוא בטח לא מועמד יותר משם אחר, לא מן הנמנע וזו סתם ספקולציה שלנו שהשם של שטובין כמו שמות אחרים, הגיעו בכדי להפעיל לחץ על שחקנים אחרים באשדוד. העונה השנייה כך אומרים היא עונה יותר קשה, וגם ראשי אשדוד יודעים זאת, כך שסביר להניח שנראה ניסיון לחיזוק לא קטן מצד ראשי אשדוד לגבי הסגל הישראלי.

מקום לעוד זר אחד
ג'וש דאנקן, ג'וש קארטר וראמל בארדלי כבר מהווים שלושה מתוך ארבעת הזרים שיהיו באשדוד. אליהם יצטרף עוד שחקן אחד לפחות בשלב הזה של העונה בעמדות 4-5. באשדוד בונים על קו קדמי חזק של דאנקן ועוד זר ובנוסף יחד עם ניסיון לחיזוק ישראלי בקו הקדמי. ההחלטה כנראה על ארבעה זרים בעונה הבאה, תאלץ את שי האוזמן מרווח טעות מאד קטן בכל מה שקשור לזר הרביעי של הקבוצה, שיכול להיות ההבדל בין עונה טובה לעונה בינונית. זה לא שאין מקום לשינויים או תיקונים במהלך העונה, אלא שברור שאם הזר הרביעי יהיה משהו בסגנון של דאנקן כולם ירוויחו, לעומת זאת אם תהיה סוג של נפילה כמו עם מרקוס פייזר ודלרון ג'ונסון זה ישפיע כמובן על כל הסגל של הקבוצה. הבחירה בזר הרביעי לא תהיה רק נגזרת של היכולת המקצועית של אותו שחקן, כמו תמיד במכבי אשדוד יבדקו קודם כל את אישיות של השחקן ואחר כך את מידת התאמתו לשאר השחקנים הזרים וסגל הקבוצה. מעניין יהיה לראות אם הקבוצה יחתימו קודם כל את הזר הרביעי של הקבוצה, ואז ישלימו את הסגל הישראלי, או שהבנייה תהיה ביחד. כל נושא ההתאמה של שחקני הסגל אחד לשני, גם של הישראלים וגם של הזרים הייתה מרכיב חשוב העונה באשדוד בקבוצה ירצו לשמר כמה שאפשר עד התהליך הזה גם בעונה הקרובה.

הסעיף של הזרים
שאפו גדול מגיע לראשי הקבוצה על העובדה שאחרי הצלחה כל כך גדולה עם זרי הקבוצה העונה, הצליחו לשמר את כולם ולהשאיר את דאנקן, בארדלי וקארטר באשדוד. זה בוודאי לא פשוט וקל, בטח אם מסתכלים על מה שקרה לנתניה בקיץ שכל הזרים המובילים שלה עזבו אותה לכסף הגדול. בנקודה הזו מגיע שאפו גדול להנהלת הקבוצה בראשות ניסים דוק ויצחק גבאי שהצליחו למצוא את הכסף הדרוש, בעיקר שכמו שאמרנו בהתחלה התקציב לגמרי לא סגור לעונה הבאה. אלא שבכל עלייה יש כנראה גם קוץ קטן, וכדי לפתה את זרי אשדוד להישאר באשדוד, הנהלת הקבוצה הסכימה להכניס סעיף בחוזה שלהם שמאפשר להם לעזוב את אשדוד לקבוצה אחרת לאירופה הסכום שנקבע בחוזה עד לתאריך מסוים. בנוסף נודע שישנו סעיף כזה גם לגבי עזיבה לקבוצה אחרת בארץ, אלא ששם מדובר כבר בהרבה מאד כסף. "התאריך הזה הוא משהו שנקבע בחוזה והיה מקובל על כולם, לא מדובר באיזה תאירך שבוע לפני הליגה, גם אם זה יקרה יהיה לנו מספיק זמן בכדי להתארגן והכסף שנקבל עבורם יאפשר לנו להביא שחקנים אחרים, אנחנו כל הזמן עם האצבע על הדופק ואין סיבה לדאגה, מה גם שרוב הסיכויים שהם יישארו, ככה זה מו"מ אתה לפעמיים גם צריך לתת משהו", אמר אחד מבכירי הנהלת אשדוד.

הדולפינים החלו במכירת מנויים לעונה הבאה
בהנהלת הקבוצה עדין לא הוציאו מנויים לעונה הבאה, אלא שהדולפינים של הקבוצה כבר החלו במכירה ושיווק של המנויים לעונה הבאה. מי שיקדים וירשם יבטיח לעצמו מנוי מוזל. 180 האוהדים הראשונים שיעבירו כסף לנציגי הדולפינים, ליעקב קראדי או יגאל ממן, יקבלו מנוי דולפינים במחיר 150 ש"ח. שימו לב, מדובר במנוי מוזל למקומות שמוקצים לישיבה אך ורק בגוש הדולפינים, שממוקם בשני הגושים באולם: המערבי והמזרחי מאחורי הסל. כלומר: מי שקונה מנוי לגושים האלו יכול לשבת רק ורק שם בעונה הבאה. לכן אוהדי הקבוצה האחרים שרוצים לשבת במקום אחר, המנוי הזה לא מתאים להם. לגבי מינוים רגילים לשאר היציעים באולם, תצא הודעה נפרדת בהמשך על ידי הנהלת הקבוצה באתר הרשמי שלה. בהמשך הקיץ. מדובר פה בהתארגנות רק של ארגון הדולפינים והמעוניינים להצטרף. כמו כן, תינתן אפשרות לכל הרוכש מנוי, לרכוש באותו המעמד גם צעיף של הקבוצה במחיר סמלי. מארגון הדולפינים נמסר שבכדי למנוע כפילות ובלגן יש לפנות רק לאדם אחד. בנוסף, רק מי שיש לו כבר העונה מנוי דולפינים יוכל לרכוש מנוי.

$(function(){setImageBanner('969d9896-55e6-46ed-953a-219145d15de1','/dyncontent/2023/2/12/e960374e-11ea-41ca-b46e-f63254187ad1.jpg',15395,'עירייה אייטם כתבה ',525,78,false,20182,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה