להאזנה לתוכן:

המדור מתכונן לאירוע ההיסטורי בכדורסל מעמד חצי הגמר

 

 

 

*אולי על המגרש הם לא ממש בתקופה טובה, אבל בכל מה שקשור לאתלטיקה הראו שחקניה האפריקאים של אשדוד שהם ברמה מעל הקבוצה. בסיום אחד האימונים השבוע החליטו, סטפן קינג, אפא אמברוז, עמנואל סארקי ופיטר אמברוז (אח של אפא שנבחן בקבוצה) להתחרות בינהם בקפיצה לרוחק מעל משוכות. מי ניצח? תתקדמו קדימה....

 

*בהתחלה המרחק היה קרוב בשביל כולם, אפילו לקינג שקפץ עם כדור בידו. לאחר מכן שהרחיקו את המשוכות, המנצח היה פיטר אמברוז שגבר על אחיו. האירוע המצחיק היה שעמנואל סארקי ניסה את מזלו ונחת על המשוכות לקול צחוקם של השחקנים.

 

 

 

*עוד באותו אימון הבחין יוסי שקל שפקח מחלק דוחות לרכבים של שחקני הקבוצה, אחד מהרכבים היה של המאמן ג'ון גרגורי, מי שמיד רץ להציל את המצב היה עידן שריקי שפנה לפקח אותו הוא מכיר וביקש ממנו לוותר ושכבר האימון נגמר והרכבים יזוזו. הדו"ח לא נרשם.

 

שחקניות מכבי אשדוד בכדורסל זכו לארוחת ערב מפנקת בסניף של "בלאק בורגר" באשדוד. השחקניות הגיעו רעבות מאוד, וחזרו הביתה עם חיוך גדול ובטן מלאה בהמבורגרים טעימים, סלטים וקינוחים מיוחדים. הזרות של הקבוצה החמיאו לבעלים שהמבוגרים באשדוד לא פחות טעימים מאשר מעבר לים.



*המנהל המקצועי של אשדוד, שי הולצמן, ניצל את השבת הקייצית בשבוע שעבר, כדי להביא את הבת הבכורה ובן הזקונים, לאצטדיון היא', וכך הולצמן גם עבד בקצב רגיל, וגם הקדיש זמן איכות לילדים. סוף סוף הילדים ראו איפה אבא עובד.

 

*רשות הספורט העירונית מקיימת פעילות גופנית להורים ולילדי הגנים בימי שישי, כל שבוע ברובע מסוים, ראש העיר מקפיד להגיע בכל שבוע. ולהדגיש את חשיבות הפעילות הגופנית. השבוע פגשנו את עובדות העירייה עם ילדיהם.

 

 

*מאיר טפירו הפתיע את המדור שנראה בתום המשחק של מ.ס אשדוד מול מכבי פ"ת במתחם חדרי ההלבשה של הקבוצה. שנשאל טפירו לפשר מעשיו בי"א אמר: "באתי לאורי (הפיזותרפסיט) של אשדוד בכדי לקבל טיפול. ואנחנו חשבנו שהוא חיזוק חדש לקבוצה של גרגורי.

 

*מי שרואה את המנכ"ל של מכבי אשדוד אלון בן זקן רץ ממקום למקום ולא יושב רגע, זה רק בגלל חצי הגמר בשבוע הקרוב והעובדה שאין רגע דל. בנוסף, החמיאו באשדוד לכל מה שקשור לארגון הקבוצה שאת הקרדיט מקבלים המנכ"ל אלון בן זקן והמנהל איתן נוח. "הרבה מהקרדיט על ההבאה של דלרון ג'ונסון והקליטה שלו יחד עם העובדה שכבר היה לו דירה מגיעה לאיתן ואלון", אמרו בקבוצה.

 

 

*גיא גודס הגיע כאמור ביום שישי לאולם בקריה בכדי להעביר אימון לדוגמא, במהלך האימון ציין גודס את העובדה שמי שאימן אותו בעבר היה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער עופר חרותי בין השניים נרשמו "עקיצות" הדדיות.

 

*המדור רוצה לעבור אל מעבר לים ולתת בפרגון למתן אוחיון הבלם לשעבר של אשדוד שנבחר במחזור שעבר לשחקן המצטיין בקבוצתו החדשה בבלגיה. המדור עוקב אחרי מתן גם בניכר ומחזיק לו אצבעות. בינתיים הוא רשם פעמיים הופעה בהרכב ו-180 דקות בשתי המשחקים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה