להאזנה לתוכן:

המדור שמח על חזרתה של ליגת האלופות, סוף סוף כדורגל אמיתי

 

 

*נפתח עם שחקן הכדורגל במיל' איתן רביבו, שהופתע בשבוע שעבר כאשר אשתו אספה את החברים הטובים ובני המשפחה במסעדת ''ללה'', וחגגה לו יום הולדת. איתן היה מופתע מאוד, ומיהר להודות לאשתו על ההפקה המכובדת. מזל טוב.

 

*במשחקים כמו מול חיפה בשבת האחרונה תמיד יש הרבה אורחים מעניינים ביציע הכבוד. שניים מהם היו דווקא מאשדוד, כאשר דראגן סטויקיץ' ומקרייב התיישבו ביציע הכבוד. סטויקיץ' היה חמוש במעיל ארוך וחורפי. מקרייב לעומתו היה חבוש בכובע צמר אופנתי שמעבר לעניין החום היה שם בעיקר בכדי להסתיר את הפנס בעין המעטר את פרצופו.

 

 

*עוד משהו על סטויקיץ', השוער אמנם מוקפא אך עדין מתאמן עם הקבוצה כרגיל, למדור נודע שהשוער מצפה לקבל הצעה מאשדוד לשמש כמאמן שוערים באגודה וכנראה לפרוש ממשחק פעיל. חוץ מזה עוסק כרגע השוער בעיקר בטיפול בילדים ובילדו החדש, פיטר. סטויקיץ' זה המדור? איך אתה ישן בלילה עם הקטנצ'יק? "הוא ישן יותר ממני זה בטוח. בסך הכול בסדר".

 

*אפרופו ילדים, ג'ואל בנו של סטפן קינג כבר עשה בכורה במדור ובמשחקי אשדוד העונה, מי שעשתה בכורה ראשונה בשבת האחרונה היא האישה לבית קינג שהגיעה יחד עם ג'ואל הקטן.

 

 

*בשבוע שעבר הזמינו עידן שריקי ועידן שדה את הקבוצה לארוחה על חשבונם. הסיבה: לא חזרו עם כל הקבוצה מההסעה אחרי המשחק מול ב"ש. "היינו מאפשרים להם לנסוע לבד אם היו היו מבקשים, אבל הם לא הודיעו לאף אחד, לא נורא לפחות יצאה מזה ארוחה טובה", אמרו בקבוצה.

 

*מ.ס אשדוד ממשיכה במסורת הקבועה שלה והגיעה בחמישי האחרון לביה"ס "היובל" בעיר. כמו תמיד ראינו התלהבות גדולה מצד ילדי הכיתות שתלהבו לראות את האלילים המקומיים שלהם.

 

 

*בביקור עצמו נחשפו שחקני מ.ס אשדוד לשחקן מחלקת הנוער של האגודה בן אלפסי שנטל חלק במשחק הראווה המסורתי שנערך בסיום והראה שיש עתיד גדול למחלקת הנוער של הקבוצה.

 

*גם סגנית המנהל תמי הגיעה בכדי לתמוך ולהראות שהיא אוהדת מספר אחד של הקבוצה גם מתוך חדרי הניהול של בית הספר. השחקנים שכל כך התלהבו רצו להצטלם עם האוהדת החדשה.

 

 

*עמנואל סארקי כנראה כל כך רוצה ללמוד עברית שהוא לקח את אחד מחוברות העבודה של הילדים וניסה לראות איך פותרים משוואה מסוימת, לעזרה הגיע אמברוז שניסה לעזור.

 

*המדור רוצה לשבח את ניר נחום שחקנה לשעבר של אשדוד שעושה חיל במכבי נתניה, המדור תוהה הכיצד באשדוד לא הצליח ניר נחום ובנתניה הוא מראה יכולות גבוהות מאד? האם זה רק עניין של מקום? או אולי משהו אחר?...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה