להאזנה לתוכן:

המדור מתכונן לקראת הסיבוב השלישי גם בכדורגל וגם בכדורסל

 

 

 

*מכבי אשדוד נרגעת. אחרי 2 המפגשים מול הבולדזרית מנוקיה לקחה מכבי אשדוד רגיעה קלה ויצאה ליום כיף. ויצאה ליום רגיעון. הבוקר התחיל במקלחות הטרמו מינרלים של "חמי-יואב" שם נרגעו החברים ושטפו את עצמם בגופרית, לאחר מס' שעות מרגיעות פיתחו החברים רעב, אחרי שלא יכלו יותר קיפלו את הפקלאות והצפינו ל"ספייס" מסעדת הבשרים שבמושב אמונים, לשם הצטרפו חברי ההנהלה איציק גבאי, ניסים דוק ודודו קקון לארוחת מלכים. אלא שלא כאן נגמר הדבר, סורו קדימה.

 

*עם הגיעם למתחם הספייס נרשמה תקרית רטובה במיוחד בה מצא עצמו איתן נח, מנהל הקבוצה בבריכה רטוב עד שד עצמותיו אך עם דמי התערבות של 200 דולר, את הארוחה אגב העביר איתן עם שורט וכפכפים (של טפירו). אולי כדי לשקול קריירה של שחייה במקום כדורסל.

 

 

*מ.ס אשדוד המשיכה את מסורת ביקורי בית הספר שלה, הפעם ביקרה הקבוצה בבית ספר "רבין" בעיר. מ.ס אשדוד ממשיכה לתרום לקהילה ולקרב את אוהדי הקבוצה לקבוצה. ביום שישי האחרון הגיעה הקבוצה לביה"ס "רבין" בעיר וכמו תמיד סחטה התלהבות מכל עבר.

 

*ניר ביטון שהגיע יחד עם הקבוצה לביה"ס שמח להגיע לכיתה של אחיו הקטן. מפגש משפחתי מרגש נרשם במשפחת ביטון.

 

 

*המדור ישב שורה מתחת ליו"ר לשעבר של קבוצת הנשים נאור גלילי ולמנכ"ל הנוכחי יואל חלימי במשחק הגביע מול נתניה, המתח שנרשם שם שבר שיאים, שגלילי אף לא נשאר אדיש וצועק ומעיר לכולם. בסיום נרשמו חיוכים.

 

*במחצית המשחק של הבנות בכדורסל נהנו האורחים ממטעמים כיד המלך תוצרת מסעדת "גחלים" בעיר.

 

 

*יוני דרעי וראמל בארדלי מגיעים דרך קבע למשחקי הנשים בעיר, בעוד דרעי נשאר רגוע ומקווה לניצחון. בארדלי נראה כמו אחרון "הדולפינים" ומעודד ללא הפרעה, שהוא הרבה פעמיים מתבל את הצעקות שלו בצעקות בעברית- אנגלית, עיקר הקריאות שלו הם לרנה מונגומרי מספר 6 בצהוב, בדיוק כמוהו.

 

*שוב המדור רוצה להביא לתשומת לבכם את עבודתו הטובה של מנכ"ל מכבי אשדוד אלון בן זקן, בעוד שכולנו קוססים ציפורניים מהמתח במשחק האחרון, בן זקן לא הפסיק להתרוצץ לרגע, ממקום למקום ודאג שהכול יהיה מתוקתק כמו שצריך, אז אמנם אלון הופיע הרבה אצלנו, אבל תמונה של הבת החמודה שלו זה תמיד טוב לשים.

 

 

*בהפסקה ירדו כל האורחים ואנשי התקשרות לחדר האירוח של מכבי אשדוד באולם בקריה, אותה בת מפורסמת של בן זקן נשאלה מי הלביש אותה למשחק והיא ישר אמרה: "זו אמא", למה לא אבא? שאל אותו גורם, "כי אם הוא ילביש אותי הוא יאחר למשחק". אמרה וצדקה.

 

*מפגש פסגה נערך במשחק בין מכבי אשדוד לגליל/גלבוע כאשר שמעון אמסלם אקס הפועל ת"א ומיקי ברקוביץ' אקס מכבי ת"א נפגשו לשיחה צפופה, זה נגמר בחיוכים ובלחיצות ידיים. המדור מתגעגע ליריבות הספורטיבית בינהם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה