להאזנה לתוכן:


!--{12613112724631}--

המדור התחיל השבוע את סדרת המפגשים מול מכבי בתקווה לצאת הפעם יותר מחויך מבעבר

 

 

 

*נפתח דווקא בשני אייטמים תקשורתיים, השבוע ביום ראשון ערב המשחק מול מכבי ת"א בבלומפילד, עלה שי רביבו לשידור בתוכנית "ליגה משלנו" של ערוץ הספורט. מעבר לדיבור הרגיל על המשחק, ביקש ממנו דני ענבר המנחה לחכות את דוד רביבו, שי הסכים וחיכה איך דוד נשמע שהוא (שי) מתקשר אליו. לא נגענו: "אה, שי כפרה מה קורה?".

 

*נמשיך עם עוד אייטם תקשורתי וגם הוא קשור לדוד רביבו רק מהצעד השני של המתרס. משה אוחיון הקפטן של אשדוד עלה לשידור "ברדיו ללא הפסקה", אוחיון דיבר על אשדוד, על עצמו וגם שלח עקיצה לעברו של דוד רביבו, גם כאן לא נגענו: אוחיון: ''אשדוד עשתה דברים יפים עם דוד וגם עם משה אוחיון. אבל עם כל הכבוד, השנה שאשדוד כמעט ירדה ליגה הייתה בהנהגתו של דוד, את זה אסור לשכוח''.

 

*עידן שריקי נתפס עורך קניות יחד עם האישה עדי ברשת ''יוחננוף'', יממה לאחר הניצחון הגדול על 'אח"י נצרת'. שריקי נראה נינוח ורגוע ויש לו סיבות טובות לאחר שלושה ניצחונות רצופים.

 

 

 

*מעידן לעידן אחר, עידן שדה הציע בשבוע שעבר לדנית שלו להיות שלו לעד, ההצעה כללה כמה חברים, מכונית מפוארת וארוחה באידי במרינה. בסוף ברור שהיא הסכימה. המדור שולח איחולים לזוג המאושר.

 

*באימון המסכם לפני מכבי ת"א שיחקו שחקני אשדוד משחק שמי שמנצח בו, הוא מי שמבקיע 2 שערים או מוביל בתום 4 דקות של משחק. במהלך אחד המשחקים שבהם חנן אזואלי היה השופט, חשב מקרייב שאחד הכדורים שבעט פגע לשחקן ההגנה ביד. אזואלי לא שרק ומקרייב סינן בעברית: "אני ראיתי טוב, זה אפילו אדום". גדול ביג- מקרייב.

 

 

 

*רגע לפני אותו תחילת אימון שיחקו יוסי מזרחי וחנן אזואלי משחק קטן שבדק למי יש יותר רגש ברגל, המאמנים שמו כמה כדורים שכל אחד צריך לבעוט כדור ממרחק של 15-20 מטר לכיוון הרחבה, מי מנצח? זה שהכדור שלו ייעצר בדיוק על קו ה- 16. השופט במשחק היה אילייה והמנצח הוא דווקא העוזר חנן אזואלי. טוב נו, הוא היה בלם, מזרחי שוער.

 

*קבוצה נרחבת ומכובדת של חברי הנהלה וצוות הגיעה בשבת בבוקר למשחקי הליגה לנוער ונערים של מ.ס אשדוד. מה שמראה שלא רק הקבוצה הבוגרת חשובה לקברניטי הקבוצה. וזה לגמרי לא קשור לעובדה שהמשחק של מ.ס אשדוד היה ביום שני ולא בשבת.

 

 

*המדור רוצה לאחל מזל טוב לשי רביבו שחגג יום הולדת ערב לפני המשחק מול מכבי ת"א. רביבו חגג 23 חורפים. מזל טוב.

 

 

 

*המדור רוצה להצדיע לאוהדי הקבוצה שהגיעו ביום די קר לאצטדיון הי"א בכדי להכין ערב קודם את התפאורה לקראת המשחק מול מכבי. שאפו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה