להאזנה לתוכן:


!--{12625966598391}--

המדור היה אמנם בחופשה קצרה, אבל עדין קיבל את המסרים משליחי בעיר

 

*יום רביעי, מועדון ה"פרפל הייז": שי רביבו ציין 23 חורפים, הגיעו לחגוג איתו: האח הגדול דוד רביבו, פליקס חלפון מאמן הנשים הדגול, ברוך דגו, ערן זהבי, איתי שכטר, מסאי דגו ועוד רבים וטובים. מסמר הערב היה האדום, איתי שכטר שעלה על הבמה ופצח בשירה לכבוד שי. 

 

בשבת שעברה קבוצת הנוער אירחה את קריית שמונה וביציעים נרשם 'דרבי' שקול בין האוהד האשדודי זיקה לבין אפי הנמר, שנחשב לאוהד הכי מסור של מכבי הרצלייה שהגיע למרבה ההפתעה למשחק של קריית שמונה. הבעיה עם אפי הנמר שהוא לא שותק אפילו לשנייה אחת במשך כל 90 הדקות, וגם אחרי שהמשחק נגמר יש לו עוד כוח לצעוק על השופטים. תופעה.

 

 

 

*באותו משחק נוער מול קריית שמונה, נראתה דווקא שופטת, יותר נכון קוונית. רחלי גלאם שמה. דווקא הנערים יתנהגו יפה ובנימוס. לא נרשמו תלונות מיוחדות.

 

*חיים בנישו המנהל הכול יכול של מחלקת הנוער, הגיע למשחק הנוער יחד עם יורש העצר החמוד, שרצה מאוד להיכנס למגרש כדי לבעוט לשער, ובסופו של דבר שכנע את האבא לעשות "ספרינט" מהיר על הדשא, לפני שהלכו לאכול את ארוחת הצהריים המיוחדת של השבת.

 

*במשחק של מכבי אשדוד מול בני השרון הגיעו רבים מטובי הכדורסל והעיר, זה התחיל ביו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, עם הדובר יעקב שושן. מעיריית אשדוד הגיעו הרל"ש של ראש העיר, יו"ר מחזיק תיק הספורט ועוד רבים

 

 

 

*במהלך המשחק ביצע אופיר פרחי דאנק מדהים על ראשו של שון ג'יימס שחקנה הזר של בני השרון שנחשב לחוסם הטוב בליגה. פרחי שלא נחשב לשחקן גבוה ואתלט גדול שאל בסיום אם מישהו צילם את המשחק, "כי אני בטח הייתי עושה על המהלך הזה הרבה כסף ביוטיוב". המדור מציע לפרחי לפרוש בשיא

 

*האולם במקיף ח' התמלא במוצ"ש האחרון ב- 700 צופים שבאו לראות את הענקים של השרון בגודל טבעי. למי שלא יודע תכולת האולם היא רק 660 צופים. כנראה שמתכוננים לשבוע הבא לקראת הבקעה.

 

*במשחק של קבוצת הנוער ביום שבת האחרון תפס רפי נידם מנכ"ל הקבוצה לשיחה צפופה את הקולגה שלו מהרצלייה. המדור היה רוצה לזבוב על הקיר, במקום זה תסתפקו בתמונה.

 

 

 

*עופר טלקר מיודענו הגיע בשבת האחרונה למשחק הנוער של אשדוד. טלקר פגש חבר וקולגה ששיחק עמו בעירוני אשדוד של פעם. אין כמו להיזכר בימים של פעם

 

*אגן כימיקלים למען הקהילה באשדוד. המפעל תורם והינו שותף מלא באירועי הספורט המאורגנים ע"י רשות הספורט באשדוד. אגן כמיקלים תרם בארגון מרוץ אשדוד העממי והתחרותי והביע נכונותו לתרום לאירועים הבאים מסע אופניים עממי וארגון פעולות ספורט לתושבי אשדוד. רשות הספורט העירונית הציגה למר צבי מנור את יוזמתה לתוכנית העירונית לפעילות הגופנית לתושבים שבה יוכלו גם, עובדי המפעל, לבצע פעילות גופנית בשעות העבודה ויזכו להרצאות תקופתיות על החיוניות בפעילות גופנית. הוא בירך על התוכנית והביע את חשיבותה ומעוניין להוציאה לפועל במפעל. בני חזקיה מרשות הספורט העניק לצבי מנור תשורה ואלבום תמונות מהודר, מאירועי הספורט, בהוקרה על תרומתו בארגון אירועי הספורט.

 

 

 

*המדור רוצה לפרגן לכוחות הביטחון ששומרים על הסדר גם בקור המקפיא של סוף דצמבר. וכדי לחזק את הפרגון קבלו תמונה.

 

*המדור קלט את האבא של עידן ציון שמח ביציע על הופעת הבכורה של הבן מול בני סכנין. מעניין אם הבן ימשיך להיות בהרכב והאבא ישמח.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה