להאזנה לתוכן:


!--{12636660703601}--

המדור ראה אייטמים בצורה מטושטשת בגלל הערפל מעל האצטדיון בי"א

 

 

 

 

 

*נפתח דווקא במשחק העונה בכדורסל שהביא עימו רבים ממכובדי העיר וגם מחוצה לה.

 

 

 

*יריב רוקני אקס אשדוד בעונה שעברה הביא עמו את חברו מאיר טפירו, שהתלהב מהדולפינים והאווירה באולם.

 

 

 

 

 

*בהפסקת המשחק פנו רבים מהמוזמנים למאיר גבאי במחאה: "למה אין כיבוד במחצית"? מאיר לא התבלבל וענה: "הבאתי את עדי פרג שלקח לי את כל הכסף, מי שרוצה משהו לאכול שילך אליו"...

 

 

 

 

 

*לאחר המשחק הלכו כל שחקני מכבי אשדוד לארוחה חגיגית במסעדת "סינטה" בעיר.

 

 

*כל שחקני הקבוצה הגיעו רעבים מאד אחרי המשחק. מי שגנב את ההצגה במסעדה היה הזר של הקבוצה, רמון קלמנטה. קלמנטה הראה שהוא לא רק שואב ריבאונדים מצטיין במגרש, אלא גם שואב מזון לא רע בכלל. קלמנטה אכל סטייק עסיסי, שני שיפודי פרגיות, קבבים ואת הכול הוא תיבל עם הרבה הרבה חומוס. מסתבר שקלמנטה פשוט התאהב בחומוס הישראלי. מאיר גבאי יו"ר הקבוצה ניצל את העובדה שקלמנטה היה עסוק ולקח את הכובע האופנתי שלו והסתובב איתו במסעדה, קלמנטה אפילו לא שם לב. רק לאחר כמה דקות "הבין" את המתרחש.

 

 

 

 

*לאחר המשחק מול הבקעה יצאה הליגה לפגרה, במכבי אשדוד החליטו לתת לשחקני הקבוצה חופש מוחלט במהלך השבוע, מי שינצל את החופשה היטב הוא מאמן הקבוצה שיטוס לברלין לדבריו: "בשביל לאכול טוב ולשתות טוב".

 

 

 

 

 

*נעבור למשחק בשבת, בגלל הלחות הגדולה שהייתה, כל החלונות שיש ביציע הכבוד התמלאו באדים, מה שלא מנע מאחד מאוהדי אשדוד לבקש מרפי נידם מגב ממש כמו בתחנות הדלק בשביל לנקות את האדים....

 

 

 

*מסתבר שאוהדי אשדוד מייעצים לאנשי אשדוד בענייני נדל"ן, בבי פרחן צעק לקראת סוף המשחק בעקבות היכולת הטובה של סטויקיץ' וגונזלס "שצריך לקנות לשניהם דירה בסיטי". המדור מסכים.

 

 

 

 

 

*האוהד המיתולוגי בינייה, חזר בשבת ליציעי אשדוד, בינייה שצעק לאורך כל המשחק, צעק על השופט להוציא לערן לוי כרטיס אדום, לוי שבקושי נגע בשחקן אשדוד גיחך למשמע הצעקות.

 

 

*ביום ראשון שעבר הגיעה נבחרת ההתאחדות בהובלתו של מנכ"ל ההתאחדות אורי ילה, ניר ינקלביץ' מנהל אגף ליגות מקצועניות, אילן יאבלוקובסקי מנהל אצטדיון ר"ג ומערך הלוגיסטיקה, אורית רז מנהלת אגף הנוער ומוטה'לה שפיגלר האיש והאגדה. הנ"ל התקבלו בברכה ע"י יו"ר המח' מנדל דוידוביץ', שי הולצמן המנהל מקצועי, חנן אזולאי עוזר מאמן קבוצת הבוגרים ודוברת המועדון הגב' בריז'יט דוקהן.כולם נלקח ולסיור מקדים לראות את בנייתה של האקדמיה. לאחר מכן הגיעו כולם למח' הנוער ועשו היכרות מקרוב עם המועדון ועם המגרשים. הצוות של ההתאחדות החמיא רבות לצוות המנהל של מ.ס אשדוד על המראה, הארגון ועל כמות הילדים שהתאמנו במגרשים. והכי חשוב היה לשמוע מהאיש מוטה'לה שפיגלר על הפרגון שפרגן ואמר שלדעתו: "לא קיים עוד מועדון כזה בארץ, גם בנתניה". לאחר מכן, כולם התכנסו באולם בו חיכו הורי השחקנים יחד עם השחקנים. שם הציג אורי שילה מנכ"ל ההתאחדות את האני מאמין שלו בהתאחדות לכדורגל בישראל. ההורים השתתפו ושאלו שאלות ולבסוף עלה מוטה'לה שפיגלר וסיפר להורים על הכדורגל של פעם ונתן להם כמה טיפים לגבי עתיד ילדיהם. כל האורחים הודו למ.ס אשדוד על האירוח החם והלבבי. הנהלת המועדון מודה לחייים בנישו על התיאום והארגון מול ההתאחדות.  

 

 

*בנוסף משפחת מ.ס אשדוד גם לוקחת חלק בשבוע המאבק בסמים בעיר אשדוד. בריז'יט דוקהן העניקה את סלוגן שבוע המאבק בסמים: "עתיד ילדינו אינו משחק ילדים". לבעלים ג'קי בן זקן ולקבוצה הכי צעירה במח': טרום ב' ומאחלת לצעירים עתיד טוב יותר. 

 

*אנחנו לא יודעים כמה מכם שמו לב, אבל המשחק של אשדוד מול חיפה נפתח באיחור של כמה דקות, הסיבה: השוער המצוין של אשדוד, דראגן סטויקיץ' פרק את אצבעו בחימום מה שהצריך טיפול שעיכב מעט את המשחק. רק בריאות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה