להאזנה לתוכן:

המדור הגיע לבקר במשחק הנוער בשבת בבוקר ואסף רשמים של שבת בבוקר....

 

*ג'קי בן זקן הגיע כמידי שבת בבוקר למשחק של קבוצת הנוער, ג'קי לבוש בטרניג התמקם ביציע הכבוד סמוך לספסלים ועודד את הקבוצה שלו. במחצית ירד הבוס לשיחה קרובה עם נאור גלילי יו"ר קבוצת הנשים של מכבי אשדוד. במחצית השנייה הוא כבר התמקם ממש קרוב לספסל של נתניה ועודד את השחקנים הצעירים של אשדוד.

 

 

 

*אותו גלילי מהאייטם הקודם, הגיע כמה דקות לפני פתיחת המשחק בין קבוצות הנוער וביקש מהמדור את הרכב....של נתניה עם המספרים של השחקנים. לשאלה בשביל מה הוא מתעניין דווקא בנתניה? ענה גלילי: "אני במשימת סקואט". המוסד הגיע לאשדוד...

 

*למדור נודע שמנכ"ל מ.ס אשדוד רפי נידם יצא בשבוע שעבר ליומיים של השתלמות מטעם התאחדות  לכדורגל. ההשתלמות נועדה בשביל כל מנכל" הליגה שלקבוצותיהם יש סיכוי להגיע למפעל אירופאי.

 

 

 

במ.ס אשדוד דואגים לכל אוהדי הכדורגל, לכן לאחרונה נחנך יציע עבור אוהדי הקבוצה הנכים. היציע הוקם על ידי מ.ס אשדוד ורשות הספורט ובהזדמנות זו, בריז'יט דוקהן רוצה להודות בשם מ.ס אשדוד לרשות הספורט על יישום הרעיון. כבר במשחק הנוער האוהד המסור שבתמונה נעזר ביציע החדש.

 

*בחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד יש טרנד חדש- ישן לפני ואחרי אימונים. אם בעבר משחק השש בש היה השולט, אז בתקופה האחרונה חל מהפך, והשולחן הירוק משמש את השחקנים של יוסי מזרחי להפגת המתחים. למדור נודע שהיצרים והצעקות במסגרת הטורנירים שעורכים השחקנים לא פחות גדולים מאשר על הדשא...

 

*מי שלא ממש נהנה בסופ"ש האחרון ממשחקי הטניס שולחן הוא רחמים צ'קול שרותק בסופ"ש לבסיסו. צ'קול שהיה אמור לפתוח בהרכב ביום שבת, נעדר מהאימון המסכם ביום שישי ובקבוצה ביררו והבינו שצ'קול יישאר ברשות צה"ל בסוף השבוע.

 

 

 

*שמדברים על מהפכה ועל העבודה הרבה שמשקיעים השחקנים לא מציינים שגם הצוות המקצועי עובד קשה. עוזר המאמן של יוסי מזרחי, חנן אזולאי לא רק מדבר על כושר עם שחקני הקבוצה, הוא גם שומר על כושר. מסתבר שמנצל את שעות האימון בחדר הכושר שיש לשחקנים בכדי להגיע בעצמו ולשמור על הפיגורה. אזולאי רץ על ההליכון לפחות שלוש פעמים בשבוע, והוא מתבל את האימון בהרמת משקולות. אם אזואלי כל כך בכושר, המדור מציע לעלות איתו בתור בלם שישראל ראש פצוע.

 

מאמן מכבי אשדוד בכדורסל נשים עדן ענבר חגג ביום שני יום הולדת 38. חוג אוהדי הקבוצה העניק לו פרחים במשחק הניצחון הגדול על רמת-חן, וענבר זכה לאיחולים חמים במיוחד מנאור גלילי ושאר ראשי הקבוצה. בהמשך השבוע העניקו לו השחקניות מתנה נוספת בדמות ניצחון חוץ על קבוצת הצמרת של נתניה.

 

 

 

*באותו משחק של מכבי אשדוד מול רמת חן ששודר "בערוץ הספורט", שמע גם פרשן הכדורסל של הערוץ אביב לביא שלעדן ענבר יש יום הולדת אז הוא עזב את עמדת השידור במיוחד כדי לאחל לענבר מזל טוב באופן אישי.

 

*במהלך אחד מפסקי הזמן במשחק הכדורסל ערכו כמדי שבוע במכבי אשדוד תחרות קליעות. אלכסנדרה מכיתה ז' במקיף ג' קלעה מקו שלוש הנקודות, וזכתה בשעון יוקרתי. המאמן עדן ענבר כבר סימן אותה, ושוקל להחתים אותה על חוזה ארוך טווח בזכות הקליעה הנקייה שלה.

 

 

 

* נחזור למשחק הנוער, לפני תחילת המשחק התבדחו להם כמה מאנשי הצוות של אשדוד, מי "ינצח" במכות מאמן הכושר של נתניה, או יורם בן דוד שלנו. למרות הנתונים הפיזיים המרשימים של מאמן הכושר הנתנייתי, רפי נידם דווקא הימר על בנדה שלנו: "אני מכיר אותו מגיל 7 הוא חזק כמו גזע". המדור הציע לקיים "קרב" במחצית....

 

 

 

*נשאר במשחק הנוער בשבת, באחת מהקרנות של מ.ס אשדוד במשחק, ביקש הבוס ג'קי בן זקן מרוני אואט שיבקש מעידן מקדש הבלם של אשדוד שיעלה לקרן לנגוח. מקדש הגבוה (1.92 מ') עלה לקרן אבל שער לא יצא מזה....

 

*דן ולנסי המאמן המנטאלי של האגודה הגיע כמו כל שבת למשחק הנוער, ולנסי חוץ מהעידוד הקולני ביציע, הצחיק את יושבי היציע שצעק לשופט לאחר שריקה נגד אשדוד: "אתה לא בקופסא כאן".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה