להאזנה לתוכן:


!--{12656225268831}--

המדור שוב השלים שבוע של תסכול לאחר שאשדוד שוב סיימה בתיקו

 

 

 

*נפתח דווקא במאמן, יוסי מזרחי. לכל מי שתהה: מסתבר שלמאמן האשדודים יוסי מזרחי אין אמונה טפלה לגבי השיער ואחרי שהאריך כל העונה ביקר אצל הספר לאחרונה. הבועטים מרוצים מהעניין. המדור חושב שאולי עכשיו הקבוצה תתחיל לנצח.

 

*השוער האשדודי של הפועל פ"ת יוסי שקל חגג בריתה להולדת הבת בחמישי האחרון. מי שלקח את מרב תשומת הלב היה משה אוחיון הקפטן שחגג יחד עם חברו לקבוצה בעבר בצורת ריקוד גרוזיני במרכז הרחבה. יכול להיות שזה בגלל שהוא נח מול ר"ג בגלל הרחקה, אבל המדור ישמח לקבל ריקוד ביום ראשון מול הפועל ת"א.

 

 

 

*ספיחים מהמשחק של אשדוד מול רעננה לפני שבועיים, שוער רעננה, שאול סמדג'ה הרבה לדבר עם הקהל של אשדוד מאחורי השער. הקהל אמר, סמדג'ה ענה עד שדווקא מי שהתערב היה השופט לירן וקסברגר שעצר את הפטפטת. המדור חושב שכדאי להזמין הורים.

 

*אמנם שחקני מכבי אשדוד הפסידו לטבעון, אבל ההפסד לא מנע מהם למתוח כל הדרך חזרה את המעסה של הקבוצה ראול. "מפקד" המתיחה היה עדי פרג, שהתקשר לראול מחסוי והשאיר את הטלפון פתוח בזמן שראול מנסה לשמוע מי מדבר איתו. חושבים שזה הסוף? סורו קדימה...

 

 

 

*העניין הפך כל כך מעניין, עד שכמה שחקנים התערבו בינהם כמה פעמיים יגיד ראול "הלו". ממש כמו בווינר היה אובר ואנדר. בסוף ראול גילה וקיבל את הבדיחה בצורה טובה.

 

*דראגן סטויקיץ' הופיע במוצ"ש בתוכנית של ערוץ הספורט "חי משבת" התוכנית לסיכום המחזור. סטויקיץ' הראה בכתבה את הצד הפחות רציני שלו ובעיקר את האהבה שלו לאשדוד.

 

 

 

*במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכים במסורת של אירוח אנשי כדורגל מישראל. השבוע הגיע אלי אוחנה שחקן העבר האגדי של בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל. אוחנה מאמן נבחרת הנוער של ישראל הרצה לשחקנים של פרויקט מצוינות, על הישגיים בספורט.

 

 

 

*עוד לפני ההרצאה, נלקח אוחנה לסיור ע"י היו"ר מנדל דוידוביץ' באקדמיה הנבנית, בהמשך נפגש עם ג'קי בן זקן ושי הולצמן לשיחה על הכדורגל באשדוד ולבסוף הגיע למחלקת הנוער, וסייר יחד עם מירו בן שמעון. להרצאה עצמה הגיעו גם השחקנים וגם ההורים שלהם.

 

*את הערב פתח היו"ר מנדל דוידוביץ' שנתן סקירה כללית על המודל של חינוך למצוינות ועל ההשקעה שהושקעה השנה בפרויקט. מנדל הודה לאלי אוחנה שהגיע להרצות בפני ההורים והשחקנים ולחיים כהן- המנהל המקצועי של מח' הנוער בעבר והעוזר של אלי אוחנה בהווה על תרומתו להגעתו של אלי אוחנה למועדון. מעבר להורים והשחקנים, נכחו במפגש: שי הולצמן- מנהל מקצועי, דן ולנסי-יועץ מנטאלי, המאמנים של הפרויקט: חמי אריק ועידו, רכזי הפרויקט בריז'יט דוקהן ויואל חלמי.

 

 

 

*במהלך אותו ערב ניצלו באשדוד את ההזדמנות בשביל להציג את המערכת הממוחשבת החדשה של הפרויקט. מירו בן שמעון המנהל המקצועי הציג בפני הנוכחים תיקייה ממוחשבת של שחקני הפרויקט, שבה מפורט מידע על כל שחקן ושחקן בצורה מקיפה. המועדון מודה ליואל חלימי על בניית המודל הממוחשב.

 

*מבזק יופי: הרבה אנשים שמו לב לדמיון המפתיע בין דניאל דה- רידר הרכש החדש של גוטמן ובין שי רביבו שלנו. המדור שואל האם גם היכולת דומה?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה