להאזנה לתוכן:

המדור בסימן של רביעיות מצד אחד ותחילת הפלייאוף בכדורסל הנשי מצד שני

 

*נפתח במשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א, רונן ויינשטיין מאמנה של הכוח עמידר ר"ג הגיע לאשדוד בשביל לרגל אחרי יריבתו שלושה ימים מאוחר יותר בגביע המדינה. וינשטיין התמקם ביציע הכבוד עם פנקס קטן, בחצי הראשון הוא עוד רשם קצת,ף בחצי השני הפנקס נשאר די ריק ובאזור הדקה ה-60 הוא קם ועזב כמו מרבית הקהל של אשדוד. משהו שאנחנו צריכים לדעת?....

 

*מוריס ז'אנו שחקן העבר של הפועל ת"א ומאמנה של עירוני קריית מלאכי נכנס למשחק מול הפועל ת"א באיחור רב שהתוצאה הייתה כבר 2-0 להפועל. לשאלת המדור מה קרה ענה מוריס: "הגעתי כבר לשער של האצטדיון אחרי שסוף סוף מצאתי חנייה, אבל שבאתי להיכנס צלצלו אליי מהאיתורן של הרכב ואמרו לי שהאזעקה מצפצפת, נאלצתי לרוץ פעמיים ממש כמו בימים הטובים שלי בהפועל".

 

*גם ג'ימי טורק עוד שחקן עבר של הפועל הגיע לראות את שכטר וזהבי מביסים את אשדוד. טורק התמקם במקום טוב ביציע ליד מושיק תאומים. במחצית הגיע ג'ימי בשביל ללחוץ את ידם של אנשי אשדוד ולהגיד שלום.

 

 

 

*נציגות מכובדת של שחקנים הגיעה ליציע הכבוד מול הפועל, מהצד האדום היו אלה דניאל דה רידר הפצוע ויהודה חוטה, מהצד האשדודי היו אלה נבו מזרחי וישראל ראש. מהצד של האו"ם היה זה יניב עזרן שכבר הפך לאיש של קבע ביציע של אשדוד.

 

*נעבור לגזרת הנוער, סגנית מנהלת בית הספר היסודי ''היובל'', תמי אלפסי, מגיעה בכל שבת למשחקי קבוצת הנערים כדי לחזות בשחקן הכי אהוב עליה, בן אלפסי. בקהל יש כמעט תמיד תלמידים מ''היובל'', שמתלהבים לראות את סגנית המנהלת החביבה גם בשבת.

 


*מאמן קבוצת הנוער רוני אוואט, מקבל מידי פעם ביקורת מקצועית מבתו גל, שמגיעה באופן קבוע למשחקי הקבוצה. מסתבר שגל מבינה לא קטנה בכדורגל, ואבא רוני אוהב להקשיב לדבריה המקצועיים. המדור שואל למי באמת צריך לזקוף את ההצלחה בנוער?....

 

 

*משה בוטראשווילי יוצא לשטח. בזמן, שיותר ויותר תושבים, מכל המגזרים, מצטרפים ונוטלים חלק פעיל בתוכניות השונות שמציעה רשות הספורט ללא תשלום, הוחלט ברשות הספורט לשמש מודל לחיקוי למפעלים, מוסדות וארגונים בעיר. ביוזמת יו"ר דירקטוריון רשות הספורט מר משה בוטראשווילי, החל צוות רשות הספורט, אחת לשבוע, במשך כ- 45 דקות במסגרת יום העבודה,"לעשות ספורט" ולא רק "לדבר" עליו. וכך,ביום ד' החולף ומידי שבוע יורדים עובדי רשות הספורט העירונית ממשרדיהם, לקומת המרתף אל מועדון הכושר "גו-אקטיב", חולצים עצמות, מניעים את האברים, מזיעים ומתאמצים על המכשירים השונים. מיקי רוזנברג מנהל רשות הספורט מציין, שבקרוב יתקיים דיון בנושא, במטרה לצרף לפעילות את כלל עובדי העירייה.  

 

*מאמן נבחרת הנערים של ישראל, אלון חזן, יארוז את עצמו ואת הגיסים שלו לחופשה מפנקת בארצות הברית. המדור שואל האם תהיה פגישה בינו לבין חיים רביבו?

 

*יום ראשון בצהריים כמה שעות לפני שעולה לשחק עם קבוצתו הפועל פ"ת נגד הפועל חיפה, נכנס יוסי שקל למוקד פלאפון בעיר בשביל לסדר משהו במכשיר שלו. כמה שעות לאחר מכן הוא עלה להחליף את השוער הראשון שנפצע וסדר לפ"ת תיקו.

 

 

 

*המדור רוצה לפרגן לבריג'יט דוקהן. בתום המשחק מול הפועל ת"א, יצא אילן יבלונסקי מנהל אצטדיון ר"ג שהיה נציג ההתאחדות במשחק יצא והסכים לומר כמה מילים לאנשי התקשורת שהיו שם. לשאלה איך עבר המשחק ענה יבלו (לא נגענו): "יש כאן במגרש הזה את מתאמת האירועים הכי טובה בארץ (בריג'יט). אין בעיות באשדוד".  ואם למישהו היה ספק, בריג'יט מספר אחת.

 

*רמון קלמנטה כל כך התלהב כנראה מהראיון והתמונות שפרסמנו בעיתון שהוא ביקש מאיתנו אם אפשר לשלוח לו אותם למייל, אנחנו הסכמנו ורמון סיפר לנו שהוא שלח אותן לביתו אשר בארה"ב שכולם יראו. חוץ מזה קלמנטה שם את התמונות גם בפייסבוק שלו כך שכולם יכולים להתרשם.

 

*במשחק הנשים של מכבי אשדוד מול בנות השרון היה חשש שאנשי הסטטיסטיקה לא יגיעו, בגלל השביתה או משהו בסגנון. אנשי אשדוד מיהרו להזמין את אנשי המספריים של אשקלון בשביל לפתור את הבעיה.

 

 

 

 

*שירן צעירי מצאה זמן במהלך המשחק שההפרש רק הלך וגדל לפנות לשופט עומר אסתרון שוב לא נגענו: "לי כבר שרקתם שלוש עבירות ושלוש שחקניות קופצות עליי אתם לא שורקים כלום". גדולה....

 

*ירמי אולמרט האח של אהוד ולשעבר יו"ר האיגוד, הגיע למשחק של מכבי אשדוד מול בנות השרון, לא נרשמו אגרופים מצד המדור.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה